2010-08-05, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ampsektic
här har vi en fullt kompatibel krabat i sina bästa år.

rik som ett troll.

räcker det så?

Nej, läs vad jag skrev. Vill ha någon som är smart, du startar inte ens din mening med en stor bokstav.
Citera
2010-08-05, 01:27
Medlem
nummer16s avatar
Wow vilken skit tråd, snabbt svar på dina frågor, behåvade och vackra killar letar efter begåvade och vackra tjejer!

Om du är en sån så lär du snubbla över en passande snubbe när det beger sig, men du e ju fan bara 18 så chilla på det, du har hela livet framför dej o alla andra pissklyschor.

tl;dr: Du får det du förtjänar i slutändan.
Citera
2010-08-05, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nummer16
Wow vilken skit tråd, snabbt svar på dina frågor, behåvade och vackra killar letar efter begåvade och vackra tjejer!

Om du är en sån så lär du snubbla över en passande snubbe när det beger sig, men du e ju fan bara 18 så chilla på det, du har hela livet framför dej o alla andra pissklyschor.

tl;dr: Du får det du förtjänar i slutändan.

Exakt. Någon som åtminstone inte särskriver ord och stavar helt fel som du. - Tack och lov för det!
Citera
2010-08-05, 04:00
Medlem
General-snuss avatar
Testa World of warcraft
Citera
2010-08-05, 20:44
Medlem
metanhydrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sara18
Har begrundat detta under en lång tid.

Är jag ute på krogen hittar jag garanterat någon kille som är min stil; snygg, lång och välklädd. Men... När det väl kommer till det intellekt denna kille besitter så räcker det inte långt. Känns som de flesta killar antingen är krogvana, det vill säga: ute varje helg, super ner sig och kan knappt stava till sitt eget namn, eller så är de intellektuella, studerar men går inte att finna någonstans.

Vart ska man leta efter er? Ni vackra, begåvade män som inte super bort er framtid?

Man skall leta efter oss på Flashback, givetvis!
Citera
2010-08-05, 22:52
Medlem
S_o_Ns avatar
Vart hittar man riktigt god mat?
Citera
2010-08-09, 02:40
Medlem
Hej Sara18!

Jag tycker inte att det verkar vara så intelligent av Dig att fokusera så mkt på utsidan som Du verkar göra. En människa med stark utstrålning och ett vackert inre brukar ofta bli vacker för den andra parten, oavsett ett perfekt yttre.
Jag såg att Du skrev i ett inlägg att det är viktigt att killen har en proper klädstil, lovar Dig att kläder säger väldigt lite om hur ödmjuk och intelligent en person är. Det går att dölja många otrevliga egenskaper bakom ett felfritt yttre.
Du skrev också ngt om att det är en garanti att en person är intelligent bara för att denne har en akademisk utbildning. Det stämmer verkligen inte, har träffat enormt många intelligenta och ödmjuka människor som inte har en akademisk utbildning. Jag känner många entreprenörer som byggt upp stora företag, nästan ingen av dessa har en akademisk utbildning.
Försök att vara lite ödmjuk och inte så kategorisk så kanske Du hittar Din drömprins.

Lev väl!
Senast redigerad av Dolff 2010-08-09 kl. 02:45.
Citera
2010-08-09, 11:30
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Jag brukar vara ute på Stureplan och där ser det åtminstone så ut att de som ser bra ut konsumerar mycket alkohol och kastar helt enkelt bort sin framtid. Det hänger alltså (enligt min mening) ihop med supandet. De flesta här känner nog till att det är praktiskt taget omöjligt att studera och prestera väl om man är ute onsdag, torsdag, fredag samt lördag.

Sluta gå ut på Stureplan då och gå ut mer t.ex runt söder.

Och att det är omöjligt att få goda studieresultat och vara ute flera dagar i veckan är struntprat. Sedan behöver ju faktiskt inte studieresultat och intellekt alltid höra ihop.

Jag tror absolut att det går att träffa intellektuella ute (det har jag själv gjort ett flertal gånger) dock så beror det nog på var, när och hur man går ut.
Citera
2010-08-09, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Sluta gå ut på Stureplan då och gå ut mer t.ex runt söder.

Att människor säger sig vara och tror sig vara intellektuella betyder inte att de är det.

Söder är en no-go zone för ändamålet.
Citera
2010-08-09, 17:21
Medlem
Fojoss avatar
Du låter väldigt pretentiös. Tagga ner. Folk är inte intresserade av djupa diskussioner på nattklubbar (den höga volymen hjälper knappast). Bättre att testa några pubar istället.
Senast redigerad av Fojos 2010-08-09 kl. 17:24.
Citera
2010-08-09, 17:58
Bannlyst
Citat:
Har begrundat detta under en lång tid.

Är jag ute på krogen hittar jag garanterat någon kille som är min stil; snygg, lång och välklädd. Men... När det väl kommer till det intellekt denna kille besitter så räcker det inte långt. Känns som de flesta killar antingen är krogvana, det vill säga: ute varje helg, super ner sig och kan knappt stava till sitt eget namn, eller så är de intellektuella, studerar men går inte att finna någonstans.

Vart ska man leta efter er? Ni vackra, begåvade män som inte super bort er framtid?

Din stil = alla tjejers stil. ^^ Sen att dom inte är smarta är ju självklart, ju högre upp man kommer ju mindre luft finns det, mindre luft = mindre syre vilket gör att hjärnan tar skada .
"Välklädda" personer brukar dessutom vara sjukt utseendefixerade och paranoida med vad andra kommer tycka om dom.
Krogvana beror på åldersgruppen och umgänge.

Dessutom skriver alla supersmarta personer med smilys och liknande för att visa att dom kan vara på samma nivå som allt WT.

Men seriöst. Sluta ha så mycket krav istället och ta det som det kommer.
Citera
2010-08-09, 18:06
Bannlyst
Citat:
Jag brukar vara ute på Stureplan och där ser det åtminstone så ut att de som ser bra ut konsumerar mycket alkohol och kastar helt enkelt bort sin framtid. Det hänger alltså (enligt min mening) ihop med supandet. De flesta här känner nog till att det är praktiskt taget omöjligt att studera och prestera väl om man är ute onsdag, torsdag, fredag samt lördag.

Stureplan ^^ ja där har du ju svaret på varför du inte hittar nån i din smak som är intelligent.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in