Citat:
Ursprungligen postat av Anemon
Ok jag ber om ursäkt att jag drog upp det du skrivit tidigare,det var onödigt gjort, men jag gjorde det inte av avundsjuka

, utan pga att jag blir sur för att du devalverar ordet intelligent.
Mer än så tänker jag inte säga, för jag vill inte vara taskig mot dig eftersom du är så ung,samt en sittande fågel,men de som är
intelligenta fattar vad jag menar ...
För övrigt så önskar jag dig lycka till!
Nu orkade jag inte se vad som skrevs av dig tidigare men jag haller med om att ordet
intelligens innefattar en mangd betydelser. Att kunna vara verbal och stimmulera din fantasi i en konversation blir tyvarr begransat da alkoholen kommer in i spelet.
Att finna en man med en verbal kompernsniva utover en baver samt ha ett stimmulerande innehall....
Du kan nog inte domma allt baserat pa forsta intrycket pa en bar den saken ar saker da vi alla har legat i rannstenen nagon gang i varat liv.
Focusera pa att hitta personer som du trivs att umgas med, respekterar och delar intresse med sa kommer garanterat nagon man fanga ditt intresse.
Har for ovrigt manga lakar och ingenjors kompisar, garanterar att de mest intellektuella personerna jag kanner kan vara allt fran festprissar till nykterister basterat pa tid och lust.
PS: Om du gillar att festa sa las ekonomi, mycket tid till overs
PS more: I flera fall kan du fa en dubbel examen i ingenjor och ekonomi av att valja alla fria val till ekonomistudier samt extra tillagg pa runt 30-60 hogskole poang om du laser ingenjor. Lite mer studier men du har gott om tid till fest! For ovrigt sa festar man anda mest i borjan.