2010-08-03, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StarOnEarth
Bara begåvade och vackra tjejer hittar begåvade och vackra killar.

Det kan vara därför du har det svårt.
Sant, begåvad killar har vett att inte dejta tjejer med en massa krav. Nu är det detta. Senare när ni är gifta så blir det en massa tjat om allt annat.
Citera
2010-08-03, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sara18
Har begrundat detta under en lång tid.

Är jag ute på krogen hittar jag garanterat någon kille som är min stil; snygg, lång och välklädd. Men... När det väl kommer till det intellekt denna kille besitter så räcker det inte långt. Känns som de flesta killar antingen är krogvana, det vill säga: ute varje helg, super ner sig och kan knappt stava till sitt eget namn, eller så är de intellektuella, studerar men går inte att finna någonstans.

Vart ska man leta efter er? Ni vackra, begåvade män som inte super bort er framtid?

Satsa på en utländsk kille, eller en som har utländska föräldrar.
Citera
2010-08-03, 21:22
Medlem
Wzzys avatar
Troligtvis där man hittar begåvade och vackra tjejer. Så börja leta på dom ställena du aldrig hänger eller varit på.
Citera
2010-08-03, 21:22
Medlem
Kvargens avatar
Hur svårt kan det vara? Börja plugga så träffar du likasinnade. Om du kommer in på uni vill säga. Det kanske är där ditt problem ligger? Att du är för korkad för ditt eget bästa? Då får du nöja dig med långe, mörke, smala snickar-Janne som med lite tur läst en Kalle Anka-pocket på nån klassresa i fjällen och som tycker att en 7.2:a Arboga är det finaste man kan bjuda på. Once a loser, always a loser!
Citera
2010-08-03, 21:23
Medlem
Colmars avatar
jag vill veta:

ålder?
bh-storlek?
eget boende?
vilken stad?
årlig inkomst?

uppfyller du kraven, har du din vackra intellektuella man!
Citera
2010-08-03, 21:24
Medlem
Drullknulls avatar
Här finner ni blonda, vältränade, intellektuella och charmiga killar: https://www.flashback.org/f226

Det kryllar av bra killar, det gäller bara att hålla ögonen öppna, har ni tur så finner ni er drömkarl här på fb redan ikväll!
Citera
2010-08-03, 21:27
Medlem
Wolgans avatar
Va smart själv. Använd ditt intellekt, börja plugga så lär du finna smarta snygga studenter.
Citera
2010-08-03, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RosaRutigPenna
gissar på att du inte kommer hitta honom på FB
Fan vad jag höll på att börja garva när jag läste det...
Kan tänka mig att det finns det ena eller det andra här men både och...

Sen så kan man ju vara klar i huvudet på olika sätt.

För övrigt tycker jag att trollampan har börjat blinka... Det är bara en känsla...
Citera
2010-08-03, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jacketpacket
Inte orkat läsa igenom tråden, men efter TS krav räknar man ju kallt med att hon har iaf en civilingenjörsexamen, framgångsrik karriär och åtminstone deltidsmodell..............

Civilingenjörsexamen? Tjej? 19 år? Vad är det attraktiva i detta om jag får fråga?
Citera
2010-08-03, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickolina
Satsa på en utländsk kille, eller en som har utländska föräldrar.

A feminist in the house!
Citera
2010-08-03, 21:40
Medlem
want my number babe?
Citera
2010-08-03, 21:41
Medlem
silhass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anemon
Ok jag ber om ursäkt att jag drog upp det du skrivit tidigare,det var onödigt gjort, men jag gjorde det inte av avundsjuka , utan pga att jag blir sur för att du devalverar ordet intelligent.
Mer än så tänker jag inte säga, för jag vill inte vara taskig mot dig eftersom du är så ung,samt en sittande fågel,men de som är intelligenta fattar vad jag menar ...

För övrigt så önskar jag dig lycka till!

Nu orkade jag inte se vad som skrevs av dig tidigare men jag haller med om att ordet intelligens innefattar en mangd betydelser. Att kunna vara verbal och stimmulera din fantasi i en konversation blir tyvarr begransat da alkoholen kommer in i spelet.

Att finna en man med en verbal kompernsniva utover en baver samt ha ett stimmulerande innehall....
Du kan nog inte domma allt baserat pa forsta intrycket pa en bar den saken ar saker da vi alla har legat i rannstenen nagon gang i varat liv.

Focusera pa att hitta personer som du trivs att umgas med, respekterar och delar intresse med sa kommer garanterat nagon man fanga ditt intresse.

Har for ovrigt manga lakar och ingenjors kompisar, garanterar att de mest intellektuella personerna jag kanner kan vara allt fran festprissar till nykterister basterat pa tid och lust.

PS: Om du gillar att festa sa las ekonomi, mycket tid till overs

PS more: I flera fall kan du fa en dubbel examen i ingenjor och ekonomi av att valja alla fria val till ekonomistudier samt extra tillagg pa runt 30-60 hogskole poang om du laser ingenjor. Lite mer studier men du har gott om tid till fest! For ovrigt sa festar man anda mest i borjan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in