2010-08-03, 13:02
Medlem
tjuven018s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rattaxex
här är jag faktiskt,

killen som är nykterist (kan drickas på större fester) pg.a att det inte riktigt är min grej + att det förstör en hel del för träningen. Spelar steelstring fingerstyle gitarr på hög nivå samt ett större intresse av kvinnans orgasm och njutning (nej, inget oseriöst intresse. Läser i princip allt jag kommer över även om det finns en hel del skit där ute, mest för att jag finner detta otroligt intressant- funderar på yrke inom "människokroppen-området" och har fått insikten om att kvinnans sexualitet och njutningskapacitet är WAY more intressting.

189 lång
Mörkblont hår
vältränad vet jag inte om jag är, tränar styrkelyft och väger just nu 91kg. men om vi deffar bort ~6-7 kg så kan du nog få ett 6-pack på köpet
kan mkt om kropp & hälsa som sagt, massage-certifikat kanske lockar också ?

var hittar du mig ? ja det är just det som är problemet.. är ju inte ute speciellt mycket. Men skenet kan bedra!

Fattar inte? Är det här ett seriöst inlägg där du försöker ragga upp TS eller är du ironisk?
Citera
2010-08-03, 13:09
Medlem
Skrt^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sara18
Har begrundat detta under en lång tid.

Är jag ute på krogen hittar jag garanterat någon kille som är min stil; snygg, lång och välklädd. Men... När det väl kommer till det intellekt denna kille besitter så räcker det inte långt. Känns som de flesta killar antingen är krogvana, det vill säga: ute varje helg, super ner sig och kan knappt stava till sitt eget namn, eller så är de intellektuella, studerar men går inte att finna någonstans.

Vart ska man leta efter er? Ni vackra, begåvade män som inte super bort er framtid?

Det är väl snarare tvärtom? Killar går ut och super sig redlösa och beter sig som idioter. Men tjejen som hängt med hem är fortfarande en idiot när hon vaknar. Det är nog fan jobbigare för oss.

Tyvärr är jag varken lång eller vad du troligen räknar som "välklädd". Lycka till.
Citera
2010-08-03, 13:12
Medlem
saftad_burks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjuven018
Fattar inte? Är det här ett seriöst inlägg där du försöker ragga upp TS eller är du ironisk?
Det var i vilket fall ett sorgligt inlägg! Manlig desperation i ett nötskal.

Citat:
prapp prapp prapp

Titta runt i bokhandeln, se efter vad folk köper osv. Det säger väl inte allt om dem, men kan ge en fingervisning om vad du bör förvänta dig. Ifall du blir intresserad så börja prata lite mått med personen, se efter om det är en posör eller någon med ett genuint intresse för "insert valfritt ämne" eller vad det nu kan vara som inhandlats.

Du kan säkert hitta dem på krogen med. Förvänta dig dock inte att du kommer att få syn på dem särskilt lätt. De står väl inte och apvrålar och försöker hävda sig direkt.

Det du bör undvika mest av allt är dejter med folk från fb.
Citera
2010-08-03, 13:19
Medlem
Anemons avatar
Men snälla att plugga ekonomi betyder inte nödvändigtvis att man är intelligent! TS hittar nog inga intelligenta killar eftersom hon knappt ens vet vad ordet betyder.

Öht är studier inget som borgar för intelligens, inte heller är statusambition=intelligens.
Citera
2010-08-03, 13:21
Medlem
Anemons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korvmacka
Krogen kanske inte är det ställe du ska leta på..

I alla fall inte om man tycker att drickande i sig själv bevisar att man inte är "intelligent".
Senast redigerad av Anemon 2010-08-03 kl. 13:29.
Citera
2010-08-03, 13:22
Medlem
Studentpubar, after works, beror lite på åldern.

Annars får du se till att nästla in dig i intellektuella kretsar. Akta dig bara så du inte går för långt och hamnar bland bajsnödiga pretton.
Citera
2010-08-03, 13:23
Medlem
Anemons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kreh
De flesta killar vänder väl på klacken när de hör en tjej/kvinna säga att vissa killar inte duger intellektuellt ...

Hon har inte nämnt intellektuell(misstänker att hon inte riktigt vet vad det betyder) ens, bara en luddig beskrivning av "intelligent" så....
Senast redigerad av Anemon 2010-08-03 kl. 13:32.
Citera
Medlem
Sightnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anticipate
Kan nog vara det dummaste jag har hört... Man anstränger sig inte för att vara smart det är något naturligt. Även ifall du blir så packad så du inte kan gå så har du fortfarande all kunskap där... Inte så att den försvinner...

Troll....

Klart att man inte behöver anstränga sig.
Man blir packad och har kvar kunskap, men vad fan har det med intelligens att göra?

Man måste kanske vara ganska intelligent själv för att verkligen förstå att det jag skrev i mitt förra inlägg är sant. Ber om ursäkt för det. Om jag hade varit full hade jag formulerat mig annorlunda(enklare) och ni skulle ha förstått mig.
Citera
Medlem
kliimaxs avatar
Citat:

Är jag ute på krogen hittar jag garanterat någon kille som är min stil; snygg, lång och välklädd. Men... När det väl kommer till det intellekt denna kille besitter så räcker det inte långt. Känns som de flesta killar antingen är krogvana, det vill säga: ute varje helg, super ner sig och kan knappt stava till sitt eget namn, eller så är de intellektuella, studerar men går inte att finna någonstans.

Vart ska man leta efter er? Ni vackra, begåvade män som inte super bort er framtid?

Ja du verkar ju vara en smart figur, det heter "var hittar man" om vi håller oss till svenska. Du kanske borde ta ner ribban lite, här inne imponerar du inte.
Citera
2010-08-03, 13:32
Medlem
Sociopatriks avatar
Synd att du inte hittar nagon som lever upp till dina krav. Dock ar det nog ingen som tycker synd om dig, egentligen. Med det fattiga diskussionsunderlaget sa tror jag att svaret pa din fraga ar att de ar fa, svara att hitta, och du far allt anstranga dig for att hitta dem. Din fragestallning ar inte annorlunda an om en man efterfragade en kvinna som bade ar snygg och storbystad, istallet for antingen eller. Upplever du att din fragestallning pa nagot vis ar "finare" an den jag namnde?
Citera
2010-08-03, 13:36
Medlem
nedboys avatar
Lilla lilla Sara. Visst skall du vara kräsen när du skaffar kille. När jag läste rubriken på ditt inlägg så var det som att du kallade på mig faktiskt. Jag kände mig otroligt träffad.

Det är bara att du lever på ditt liv och umgås med människor och hittar på saker. Engagera dig i olika saker som du tycker är roligt och risken att du träffar en kille som du har mycket gemensamt med är rätt så stor.
Du skrev någonting om att han skall var snygg och lång. Strunta i att tänka så, du låser dig bara då.

Visst vill du att den killen du träffar skall vara snygg. Sånt vill alla. Men det faller sig väl naturligt. Saken är att du inte skall bli tillsammans med någon som kanske duger för att du så gärna vill vara med någon så låt gå typ.

Om du kollar på min avatar så ser du hur jag ser ut. Tycker du att det duger så kanske vi kan träffas?
Senast redigerad av nedboy 2010-08-03 kl. 13:38.
Citera
2010-08-03, 13:38
Medlem
Citat:

I närmsta lokala brädspels förening sitter vi, bara komma förbi en kväll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in