Hahaha, vilka jävla legendarer.
Man blir ju genuint lycklig av att läsa sådant här;
Citat:
Efter en "statskupp" 1978 finns förutom familjen Bates regering även en i Tyskland baserad exilregering med kopplingar till högerextrema grupperingar. Bägge dessa "regeringar" opererar på Internet och försöker påvisa sin egen legitimitet.
Citat:
En inkomstkälla är ren bondfångeriverksamhet, som försäljning av adelstitlar och dylikt.[2] Man ger även ut mynt, frimärken och dylikt för försäljning till samlare.
Sealand utfärdar pass, som dock saknar all internationell giltighet.
Spenderade nyligen några dagar i en av Sveriges skärgårdar och precis som tidigare somrar var det naturligtvis fullt med folk som åkte båt, badade, fiskade, grillade och tältade men som vanligt inga negrer och araber.
Det verkar inte som att dessa gillar att vara ute i skog och mark i onödan.
Jag undrar helt enkelt om det finns något område i Europa eller Nordamerika som fortfarande är etniskt homogent, med endast vita människor, och ändå uppfyller två krav som jag har:
1. Det ska inte vara någon liten landsortskommun ute i ingenstans, sådana finns det ju överallt, men där vill jag inte bo. Så helst någon större stad.
2. Det ska alltså vara ett helt samhälle, med stadskärna och förorter, dvs inte bara ett bostadsområde. För visst i Stockholm kan man väl flytta till Danderyd, Lidingö eller kanske Täby men där blir man ju ändå beroende av att åka in till stan.
Så var kan man i teorin hitta detta område? i sverige är det nog ganska kört, men Canada kanske? någonstans i USA? eller hur är det i till exempel Schweiz?
Jag undrar helt enkelt om det finns något område i Europa eller Nordamerika som fortfarande är etniskt homogent, med endast vita människor, och ändå uppfyller två krav som jag har:
1. Det ska inte vara någon liten landsortskommun ute i ingenstans, sådana finns det ju överallt, men där vill jag inte bo. Så helst någon större stad.
2. Det ska alltså vara ett helt samhälle, med stadskärna och förorter, dvs inte bara ett bostadsområde. För visst i Stockholm kan man väl flytta till Danderyd, Lidingö eller kanske Täby men där blir man ju ändå beroende av att åka in till stan.
Så var kan man i teorin hitta detta område? i sverige är det nog ganska kört, men Canada kanske? någonstans i USA? eller hur är det i till exempel Schweiz?
För dig blir det nog svårt eftersom du ej har fullständiga grundskolebetyg.
Du får nog bo kvar där du bor tills du löst den biten...........
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!