2010-07-19, 09:43
Medlem
Fortfarande ingen som kan ge något värdefullt tips i örebro trakten?
Citera
2010-07-19, 10:39
Medlem
Sickboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joddle
Fortfarande ingen som kan ge något värdefullt tips i örebro trakten?

Fortfarande ingen som läser trådens titel?

När jag slog in Örebro på thaimassageguiden kom 8 ställen upp. Bara för dig att börja prova.
Citera
2010-07-19, 16:38
Medlem
Med tanke på det stora utbudet av salonger i Sthlms-området,
så är det kanske inte hela världen om en salong namnges här även
om jag tycker det är mycket bättre att ge små hintar istället för regelrätta länkar!
Citera
2010-07-19, 17:41
Medlem
Jag var förbi den där Lunda salongen nyss.

Vad hände då?

Mycket skön massage men inget erbjudande om något extra som t.ex. HE.

Så, bara för att man delar med sig av en adress behöver det inte betyda att det sker något extra där. Hon som masserade mig får dock göra det fler gånger, riktigt skönt var det.

Jagglad
Citera
2010-07-19, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grungemelvin
Med tanke på det stora utbudet av salonger i Sthlms-området,
så är det kanske inte hela världen om en salong namnges här även
om jag tycker det är mycket bättre att ge små hintar istället för regelrätta länkar!

Exakt hintar e bra. Tipsa andra är bara bra och vänligt!
Citera
2010-07-19, 20:44
Medlem
Jag var på ett nyöppnat ställe idag. Seriös hemsida där det seriösa betonas med underkläder på, avkoppling i lugn miljö. Friskvård etc. Tog pendeln dit. En nästan blyg men vacker kvinna tog emot, kände igen henne som ägarinnan från fotot på hemsidan. Det var även hon som tog hand om mig. Massagen var bra men nästan liten för tråkig. Hon kom aldrig nära kalsongkanten ens utan det var väldigt strikt med täckande handduk. Därför blev jag väldigt överraskad då hon i slutet av massagen kom med frågan samt att hon smekte mig utanpå kalsongerna.
Citera
2010-07-19, 21:38
Medlem
torstenhingstens avatar
kalsongmackan....det blir ju bara kladdigt med dessa på under oljemassage
Citera
2010-07-19, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten
kalsongmackan....det blir ju bara kladdigt med dessa på under oljemassage

Det kan vara jäkligt skönt med ett par tunna åtsmitande kalsonger på sig
Citera
2010-07-19, 21:43
Medlem
torstenhingstens avatar
Du hade nog gillat stället där man fick ta på sig ett par tunna minimala papperstrosor innan oljemassagen
Citera
2010-07-19, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten
Du hade nog gillat stället där man fick ta på sig ett par tunna minimala papperstrosor innan oljemassagen

Nej
Citera
2010-07-20, 01:12
Medlem
AugustSs avatar
Beslöt mig att pröva ett nytt ställe idag på södra sidan. Massagen var så där, men en hel del kontakt med pung etc. Jag tänkte att jag nog skulle få frågan om HE...men icke sa Nicke...blev faktiskt lite besviken. I och för sig var det inga slutna bås utan draperi och väggar som inte gick upp till taket. Ni mer erfarna, brukar det spela någon roll för HE?

Åt en bit och beslöt att testa ännu ett. Här var massagen riktigt bra och jag kunde slappna av ordentligt. Här masserades hela skrevet i princip...men otroligt nog inget fråga om HE!
Här fick jag inte frågan om jag ville duscha utan blev avtorkad med hett vatten...det var verkligen skönt...bättre än att duscha....ensam vill säga.

Jag blir inte så lätt tänd, så jag får ingen erektion om det inte verkligen är hands-on, kan det spela någon roll för att få frågan om HE...?
Citera
2010-07-20, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AugustS
Jag blir inte så lätt tänd, så jag får ingen erektion om det inte verkligen är hands-on, kan det spela någon roll för att få frågan om HE...?
Jag är ingen expert (HE oskuld), men jag skulle tro att det spelar stor roll. Hon tror nog helt enkelt att du inte är intresserad. Men nästa gång du får pung massage och det verkar läge, fråga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in