2010-04-30, 02:07
Medlem
dBlock1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrGreenthumb
att gå runt och dricka en tom ölburk under en hel dag är nog ett av de dummaste grejjerna jag gjort under the bänghet

HAHAH! du gjorde min dag amigo
Citera
2010-04-30, 11:44
Medlem
Voldos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av racerkatt
Från Willys?

OnT: fantastisk story! Busringningen är humor helt i min smak.

Nej, den var faktiskt från Coop. Kom på det i efterhand då Willys ligger 5 minuter ifrån coop.

Haha ja det är lite busigt! När jag var väck så kändes det verkligen som att jag hade världens mest vattentäta dialekt, men nu i efterhand när jag lysnar så... njaa!
Citera
2010-07-08, 06:34
Medlem
Sjoestedts avatar
Kan väl nämna några saker jag har gjort tokstukad då.

Jag rökte hink och blev totalt sänkt.. gick ut i köket och kollade i skafferiet efter munch, då jag lägger märke till en sak. Vi har en inköpslista på bänken där man skriver upp olika varor som behöver införskaffas och jag läste igenom den lite snabbt.. Mjölk, Gurkor, Tomater, etc.. och sedan "Citodon" Vad i helvete tänkte jag!? Har morsan börjat knarka opiater? Blev lite orolig och gick tillbaka till datorn med munchet och slog på en film, grubblandes.

När jag sedan klev ur dimman och går ut i köket så kollar jag på listan igen och ser att det stod 'Citron' inte Citodon!

En annan sak också, jag och några polare skulle baka haschbrownies.. vi tar en redig bonghit innan vi tillagar den. Väl när smeten är färdig och är uthälld i formen ska jag sätta in den i ugnen, böjer mig ner och ska öppna luckan men jag får inte upp den. Börjar knappa på alla olika knappar som finns tills en tjejkompis brister ut i garv och påpekar att det är diskmaskinen jag pillar på.
Citera
2010-07-08, 06:53
Medlem
Substantials avatar
hahaha fyfan vilka historier! Önskar man stötte på fler som ni, så man kunde hälsa och kanske dela en casper me varandra . Nu på sista tiden har jag bara lite dåliga minnen, men det var någon gång jag och en vän gick på promenad med två riktigt fina i beredskap. Först när solen var nere förstod vi att vi hade en BRA jävla bit att gå tillbaka

Minns en annan gång då jag skulle dela en 10:a men en kompis (lånade han pengarna). Vi rökte ett par holkar hos han och hans tjej tills jag bestämde mig för att rulla vidare till en annan och få mer arbete gjort. Precis när jag skulle gå säger han:
''Vänta, dina pengar och ditt röka!''
''Helvete, visst ja. Räkna upp cashen så får vi se hur vi gör med rökat''
Vi var ju båda helt borta så det sluttade med att han slängde rökat på bordet och pengarna bredvid, varpå vi båda tittar på det ett tag och sedan utbrister jag: ''Japp, men allt verkar stämma''...och går utan att ha plockat upp någonting.

Först i hissen fatta jag att nåt var fel - jag hade glömt min halsduk

Hans tjej fick springa ner till bussen med rökat och pengarna xD
Senast redigerad av Substantial 2010-07-08 kl. 07:10.
Citera
2010-07-13, 00:52
Medlem
Jag och min bästa kompis Sandra rökte innan vi gick till skolan en gång. precis när vi kommit fram så ska vi göra värsta NO provet. Det va knäpptyst i klassrummet, alla var koncentrerade. Då säger sandra "ey! kan jag få en vässpennare?" Jag skrattade så mycket så att jag blev utkörd från lektionen, och fortsatte skratta tills jag knappt kunde andas,
Citera
2010-07-13, 16:53
Medlem
fjiskens avatar
Vi rökte i en polares bil för ett par månader sen, och ja vart rätt stekt och utbrister -Vi rullar..VI RULLAR! i princip hela tiden då jag är helt hundra på att bilen rullar (de va snö ute och vi va i en liten backe). Får med mej en polare som också tror att vi rullar, även fast föraren slänger i både växel och handbroms. Fan va jobbig ja måste varit.
Citera
2010-07-14, 20:17
Medlem
haha jag kom på en till händelse med sandra. Vi satt inne på mitt rum och puffade när mina föräldrar sov. Efter ett tag börjar sandra få munchies och vi kommer överens om att vi ska softa lite innan vi går ut till köket. efter en liten stund av tystnad får jag ett sms.
Från Sandra: Jag älskar mat och jag är hungrig.

Jag kollade upp på henne och hon såg chockad ut över vad hon just gjort. Det går inte att beskriva vilken jävla skrattnojja vi fick. haha fan va rolig hon är
Citera
2010-07-27, 12:42
Avslutad
Muggen-hit

Iställe för att gå rakt på sak så tänkte jag skriva en liten historia om Muggen hit, den lyder:

Jag låg och sov och var i drömmarnas land, vaknar sedan av att en kompis väcker mig.
Jag reste mig upp och gäspade och undrade vad han ville och hur länge han vart här.
Hur länge har du vart här sade jag till "Adam", han svara att han har vart här sen sen lite över tre. Han hade tydligen kollat på Tv och tecknad film.
Det var ganska mörkt ute, så det var sent. Kollade på klockan och såg att klockan var lite över nio.
Oj, tänkte jag. Adam frågar sedan om jag skulle med ut på sista ciggen.
Ja sade jag och gäspade.

Vi rökte upp ciggen och gick tillbaka in till soffan och kollar klart på my name is earl.
Sen skulle han iväg och köpa cigg och sedan dra hem, hänger med en bit och vänder sedan hem.

När jag var hemma så laddade jag hem filmen REC2, men orkade inte kolla på den när jag fått hem den. Var lite seg så tar en bomb metylfenidat, sedan sätter jag mig vid datan igen. Startar upp det nya gratis spelet "Alien swarm" på steam. Riktigt roligt spel för att vara gratis, level system och unlocks finns med. Tänk dig L4D fast med aliens och med kamera ovanför, det är ju inte likt L4D egentligen.
Det går riktigt bra, hittar ett gäng som samlade achievement och jag fick vara med.

Orkar inte skriva allt som hände, mer till topic nu alltså.

Kände för en fet, men hade inget att röka. Bestämmer mig för att skrapa pipan som inte blivit rensad förut i koppen. Och har använt den pipan ganska flitigt, rökmixar, hasch och grönt har åkt igenom den på ungefär ett halv år. Sagt och gjort men under processen blir jag skit nödig, så tar med skrapet som jag meckat med tobak och lite blad från en planta (Brukar använda blad att mecka med iställe för tobak).
Springer till toaletten med skrapet och bongen, sätter mig på toan, släpper ett par turds för att sedan tända bongen.
Och DÄR kommer ordet muggenhit, blivit en liten tradition nu. När man vaknar upp på morgonen och ska skita så får bongen hänga med. Blev bängare en vad jag trodde att jag skulle bli, medans jag torka mig fastna mina tankar någon annanstans. Men blev klar till slut, nej jag slarvar inte fast jag är stenad.
När jag väl kom ut från toan så satt jag mig och börja skriva detta.

Gör ni något liknande? Skulle vara kul och veta vad ni kallar det osv, ni får gärna berätta om era konstigaste ställen ni rökt på, smygrökt när någon vart på besök osv. Fyll på!
Citera
2010-07-27, 13:07
Medlem
Det konstigaste jag gjort var då vi var ute vid havet en gång, vi hade lite röka dock ingen pipa och istället för att rulla en secret så fångade vi upp en fisk och rensade ur han till en fisk-bong, han lyckades göra oss jävligt bäng iaf
Citera
2010-07-27, 13:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Siborg
Det konstigaste jag gjort var då vi var ute vid havet en gång, vi hade lite röka dock ingen pipa och istället för att rulla en secret så fångade vi upp en fisk och rensade ur han till en fisk-bong, han lyckades göra oss jävligt bäng iaf

Haha!
Ganska äckligt? Men har man inget annat och röka ur så gör man ju det!
Citera
2010-07-28, 00:40
Medlem
ahh det kändes ju rätt så ofräscht att röka ur en död fisk men lite roligt var det endå! endå att han miste livet till den anledningen
Citera
2010-07-28, 02:36
Medlem
Puddleys avatar
jag o brorsan försökte styra våran katt med tankekraft medans vi skrattade som fan. sluta med att jag sa "va fan håller vi på med?!" och vi börja skratta ännu mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in