Iställe för att gå rakt på sak så tänkte jag skriva en liten historia om Muggen hit, den lyder:
Jag låg och sov och var i drömmarnas land, vaknar sedan av att en kompis väcker mig.
Jag reste mig upp och gäspade och undrade vad han ville och hur länge han vart här.
Hur länge har du vart här sade jag till "Adam", han svara att han har vart här sen sen lite över tre. Han hade tydligen kollat på Tv och tecknad film.
Det var ganska mörkt ute, så det var sent. Kollade på klockan och såg att klockan var lite över nio.
Oj, tänkte jag. Adam frågar sedan om jag skulle med ut på sista ciggen.
Ja sade jag och gäspade.
Vi rökte upp ciggen och gick tillbaka in till soffan och kollar klart på my name is earl.
Sen skulle han iväg och köpa cigg och sedan dra hem, hänger med en bit och vänder sedan hem.
När jag var hemma så laddade jag hem filmen REC2, men orkade inte kolla på den när jag fått hem den. Var lite seg så tar en bomb metylfenidat, sedan sätter jag mig vid datan igen. Startar upp det nya gratis spelet "Alien swarm" på steam. Riktigt roligt spel för att vara gratis, level system och unlocks finns med. Tänk dig L4D fast med aliens och med kamera ovanför, det är ju inte likt L4D egentligen.
Det går riktigt bra, hittar ett gäng som samlade achievement och jag fick vara med.
Orkar inte skriva allt som hände, mer till topic nu alltså.
Kände för en fet, men hade inget att röka. Bestämmer mig för att skrapa pipan som inte blivit rensad förut i koppen. Och har använt den pipan ganska flitigt, rökmixar, hasch och grönt har åkt igenom den på ungefär ett halv år. Sagt och gjort men under processen blir jag skit nödig, så tar med skrapet som jag meckat med tobak och lite blad från en planta (Brukar använda blad att mecka med iställe för tobak).
Springer till toaletten med skrapet och bongen, sätter mig på toan, släpper ett par turds för att sedan tända bongen.
Och DÄR kommer ordet muggenhit, blivit en liten tradition nu. När man vaknar upp på morgonen och ska skita så får bongen hänga med. Blev bängare en vad jag trodde att jag skulle bli, medans jag torka mig fastna mina tankar någon annanstans. Men blev klar till slut, nej jag slarvar inte fast jag är stenad.
När jag väl kom ut från toan så satt jag mig och börja skriva detta.
Gör ni något liknande? Skulle vara kul och veta vad ni kallar det osv, ni får gärna berätta om era konstigaste ställen ni rökt på, smygrökt när någon vart på besök osv. Fyll på!