Fick hem paketet från mg.com förra torsdagen och har sen dess tagit en dos på 0,25mg varje dag. Jag var ganska nervös inför det första sticket, men det gick bra och jag upplevde inga värre bieffekter än lite illamående samt rodnad strax efter injektionen vilket gick över ganska fort.
Är nu inne på min sjätte dag och har under de här dagarna spenderat 4 dagar på stranden, i ett snitt på runt 5-6 timmar varje dag. Jag kan inte direkt påstå att jag har märkt någon större effekt under dessa dagar, har dock upplevt att jag fått en del nya leverfläckar utspridda på kroppen, inga i ansiktet dock som tur är. Har också märkt att mina fräknar har kommit tillbaks, hade fräknar främst på näsan när jag var mindre, dessa har dock försvunnit/ljusnat under åren fast har nu iomed m2 användningen kommit tillbaks.
Jag hade tänkt att fortsätta ligga på dosen 0,25 mg om dagen i två veckor till för att sedan se om jag har upplevt några vidare resultat, jag kommer annars testa att höja dosen smått. Ska bli roligt att se om jag kommmer uppleva några större resultat nu inom det närmsta, har trots allt spenderat ganska mycket tid i solen det senaste :S så vore lite konstigt om färgen inte kommer snart