2010-05-29, 14:50
Medlem
Fan är det någon annan som inte fått någon effekt av melanotan? Har köpt två gånger ifrån quicktan, är det en skojarfirma kanske eller är jag immun?
2010-05-29, 15:12
Medlem
ZeveXs avatar
Grönar grossen, kalas grejer!

polaren kom precis hem från solariet, och chockade mig direkt med resultatet.

själv tog jag första sticket för en timme sedan

är väldigt förhoppningsfull...

bilder är att vänta.

/mvh hamilton
2010-05-29, 15:14
Medlem
ZeveXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rockraider
Fan är det någon annan som inte fått någon effekt av melanotan? Har köpt två gånger ifrån quicktan, är det en skojarfirma kanske eller är jag immun?

köp från grossen istället, bättre priser, trevliga, enkla att ha och göra med osv.

kan variera på kvaliteer från olika kranar.
2010-05-29, 15:21
Medlem
Hej alla!

Varit grymt sugen senaste tiden på att testa Melanotan. Jag tillhör grupp 1, rödhårig med gröna ögon. Bränner mig ganska lätt i solen men har även lyckats få en lättare solbränna under sommartider. Just nu är jag otroligt vit.
Mitt önskemål är inte att bli kalasbrun utan få en lagom bränna så jag slipper gå runt och vara kritvit.

Tänkte beställa från melanotangrossisten.com. Jag har tillgång till solarium gratis via gymmet så jag tänkte man kunde vara lite ekonomisk. Har en idé om att beställa hem deras 10mg melanotan för 300kr och nyttja solariumet till min fördel.
Låt säga att jag under vecka 1-3 tar 3-3.5mg melanotan och solar i solariumet 2 gånger/vecka i 5-10 min. När melanotanet är slut gör jag en ny beställning på 10mg och underhåller under sommaren. Tänkte börja lite lugnt för att se hur man svarar på det.

Kom gärna med åsikter. =)

/Peace.
2010-05-29, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KingVila
Hej alla!

Varit grymt sugen senaste tiden på att testa Melanotan. Jag tillhör grupp 1, rödhårig med gröna ögon. Bränner mig ganska lätt i solen men har även lyckats få en lättare solbränna under sommartider. Just nu är jag otroligt vit.
Mitt önskemål är inte att bli kalasbrun utan få en lagom bränna så jag slipper gå runt och vara kritvit.

Tänkte beställa från melanotangrossisten.com. Jag har tillgång till solarium gratis via gymmet så jag tänkte man kunde vara lite ekonomisk. Har en idé om att beställa hem deras 10mg melanotan för 300kr och nyttja solariumet till min fördel.
Låt säga att jag under vecka 1-3 tar 3-3.5mg melanotan och solar i solariumet 2 gånger/vecka i 5-10 min. När melanotanet är slut gör jag en ny beställning på 10mg och underhåller under sommaren. Tänkte börja lite lugnt för att se hur man svarar på det.

Kom gärna med åsikter. =)

/Peace.

Låter som ett bra upplägg, kör lågt till en början. 0,2 per dag. Och sola försiktigt, du kommer bli supernöjd!
2010-05-29, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikata
Låter som ett bra upplägg, kör lågt till en början. 0,2 per dag. Och sola försiktigt, du kommer bli supernöjd!

Kanonerch.

En fråga till er som beställt från Melanotangrossisten.com. Är de bra? vill minnas att jag läste i tråden att de var bra, men lika bra att dubbelchecka.

/Peace.
2010-05-29, 19:18
Medlem
druttnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingVila
Kanonerch.

En fråga till er som beställt från Melanotangrossisten.com. Är de bra? vill minnas att jag läste i tråden att de var bra, men lika bra att dubbelchecka.

/Peace.

Ja dom är bra, levererar fort, bra priser och bra varor
2010-05-29, 20:45
Medlem
Sääbääs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av druttne
Ja dom är bra, levererar fort, bra priser och bra varor

Hur paketerar dem? Vad brukar det stå på breven och hur ser dem ut?
2010-05-29, 21:17
Medlem
Brojanicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sääbää
Hur paketerar dem? Vad brukar det stå på breven och hur ser dem ut?

På ett säkert o bra sätt, ingen kommer se vad det innehåller.

Någon som provat på det nasala melanotan som har kommit?
Synd att det är sämre effekt per milligram och något dyrare. Körde på bra med melanotan ett tag och fick en lite för brun bränna, så jag tog uppehåll en vecka och sedan har det kommit saker ivägen så jag har inte kunnat få tag i vialen som ligger i en kompis kyl. Nu är brännan i princip borta. Därför vore det bra att ha någon nässpray som man kan ta om det kniper, iaf för oss som bor hemma.
Senast redigerad av Brojanica 2010-05-29 kl. 21:21.
2010-05-29, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brojanica
På ett säkert o bra sätt, ingen kommer se vad det innehåller.

Någon som provat på det nasala melanotan som har kommit?
Synd att det är sämre effekt per milligram och något dyrare. Körde på bra med melanotan ett tag och fick en lite för brun bränna, så jag tog uppehåll en vecka och sedan har det kommit saker ivägen så jag har inte kunnat få tag i vialen som ligger i en kompis kyl. Nu är brännan i princip borta. Därför vore det bra att ha någon nässpray som man kan ta om det kniper, iaf för oss som bor hemma.

var kan man läsa om det här?? aldrig hört om..
2010-05-29, 21:54
Medlem
jag har kört i lite mer än 2 veckor nu och har fått bra med färg fått mycket kommentarer och en del tycker att det räcker nu, jag vill gärna få mer färg men det kankse räcker med underhåll nu och sola lite mer ?? eller jag har kört 0,25 största delen av tiden några dagar med 0,27 och nu sista veckan har jag missat 2 dagar fast inte i rad och tagit lite mindre. ska man hålla 0,30 1 eller 2 dagar i veckan eller vad är bäst?

jag har dock fått flera fläckar i ansiktet o kroppen mest i ansiktet ca 8-10 st en del små svarta prickar o en del svagare fläckar. hoppas verkligen dem försvinner nån gång , har aldrig haft leverfläckar över huvudtaget någonstans på kroppen.
men även om man bara kör underhåll from nu så måste man väl ändå bli lite brunare?
2010-05-30, 12:17
Medlem
ZeveXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yakinoz
var kan man läsa om det här?? aldrig hört om..

Effekten att inta genom slemhinnor är betydligt sämre.
Finns att beställa från England, men inget jag rekommenderar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in