2010-07-03, 01:52
Citat:
Ursprungligen postat av Umarex
jaja, jag har haft långa debatter med din källa sektellerbotemedel om det hära! visst visa HÖR INTE hemma i AA, alla BEHÖVER INTE AA, men vissa gör det! kan du sluta sitta på dina vinklade internetsidor och kolla ute i verkligheten hur det ser ut istället?
Det va en av många sidor. Jag har läst folks egna berättelser om sin tid i AA. Det va bra till en början men dom insåg att dom inte kunde bestämma själva. Och att lämna sina vänner är skjukligt.Det mest sjuka jag har läst va personliga berättelser om AA i USA men där finns många sjuka avarter av mänskligheten. Jag tycker att det är ganska så trevligt på kåken. Man knyter många kontakter. Den sidan kanske är vinklad någon aning men inte personliga berättelser om AA. Dom har berättat saker dom har varit med om som hänt henne nyligen.
Förmodligen kommer jag själv att gå med i AA på annan ort ett tag för att se hur dom tänker och manipulerar människor, om allt det jag har läst stämmer. Jag må vara fanatisk och vill rädda henne ur djävulens händer men jag måste se hur dom arbetar så att man kan driva ett krig mot dessa as. Få folk att förstå att AA inte är bra för dom. Det finns terapi och psykologer som kan hjälpa folk som har problem. Alkohol är ett stort samhällsproblem men att gå med och låta andra tycka och tänka åt en annan är fel. Dom tar sönder annars så fina människor.[/quote]
hahaha, där gjorde du min kväll verkligen

Och enligt dig har ni ju knappt någon kontakt längre?`hur kan du veta vad hon gör då? vad vet du egentligen om hur hon mår eller inte mår? hon kanske mår extremt bra utan dig i sitt liv? kanske inte? va fan vet vi två om det? det är en vuxen människa som är mogen att ta egna val? vill hon gå på AA möten och göra dom 12 stegen så låt henne:S vill hon inte så är det upp till henne?
och vet inte riktigt vart du har hittat dom personliga berättelserna eller hört historier om att man inte ska tänka själv ifrån? ge mig gärna källan för vill verkligen läsa det! Jag kan bara personligen säga att dom 12 stegen går ut på att få ett "andligt uppvaknande" för att bli BEFRIAD från sin alkoholism! det handlar inte om att andra ska tänka åt dig?
hahahaha och gå jättegärna på några AA möten, det verkar som du kan behöva dom mer än henne faktist! och lycka till att vinna ett krig emot några som är helt anonyma,själförsörjande och självgående? du kan jy göra som sektellerbotemedel och göra hemsidor och så vidare men har märkt att folk faktist skiter i vad andra tycker när det verkligen har nått botten och vill ut ur det