2010-06-05, 09:24
Medlem
Ja, Paolo och Petter viker ut sig i QX som ett gift låtsaspar.

Något märkligt... Petter säger i en intervju att detta utvik med Paolo är ett ställningstagande för alla människors lika värde osv.

MEN vänta nu... Paolo är ju katolik, och skrev för något år sen under en protestlista just MOT att homosexuella ska få gifta sig...

Antingen har han kort minne, eller så är han så jävla mediakåt att han skiter i sin egen princip.

Patetiskt.
Citera
2010-06-05, 10:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dymeta6
Ja, Paolo och Petter viker ut sig i QX som ett gift låtsaspar.

Något märkligt... Petter säger i en intervju att detta utvik med Paolo är ett ställningstagande för alla människors lika värde osv.

MEN vänta nu... Paolo är ju katolik, och skrev för något år sen under en protestlista just MOT att homosexuella ska få gifta sig...

Antingen har han kort minne, eller så är han så jävla mediakåt att han skiter i sin egen princip.

Patetiskt.

Tror du verkligen att Turk-Paolo (han är inte italienare) med sin sönderslagna sandnegerhjärna egentligen begriper sig på vad det innebär att vara katolik?

Petter Askergrens tidstypiska kommentar "vi är båda så trygga i vår manlighet" sedan... Suck. Är man verkligen trygg i sin manlighet om man känner sig tvungen att posera i en bögblaska för att markera något?

Turken av Kungsan är helt enkelt bara mediakåt, ja. Jag har betydligt mer respekt för folk som lever på att panta burkar än för honom.
Citera
2010-06-05, 12:35
Medlem
Manjakiss avatar
I slutet av 90 talet drog jag hem en fet gnoa fran Malmskilnadsgatan som pastod att Paolo var en av hennes basta kunder. Hon pekade ut hans lagenhet mittemot Birkastans pizzeria och sa att ibland brande han pa henne i tvattstugan for bruden var hemma
Citera
2010-06-06, 10:22
Medlem
Nicke-e-Nyfikens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theace
''Neger-Rolle'' hängde också på Gino, hörde rykten för ett par år sedan att han är död...men jag är inte helt säker.

Roland "Rolle" Bengtsson lever i allra högsta grad:

FB-sida: http://www.facebook.com/Fawnmusic#!/profile.php?id=1611720756&ref=ts
FB-"fanclub": http://www.facebook.com/home.php?sk=lf#!/group.php?gid=92065220180&ref=ts
Citera
2010-06-06, 10:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FunkyCatso
Tror du verkligen att Turk-Paolo (han är inte italienare) med sin sönderslagna sandnegerhjärna egentligen begriper sig på vad det innebär att vara katolik?

Petter Askergrens tidstypiska kommentar "vi är båda så trygga i vår manlighet" sedan... Suck. Är man verkligen trygg i sin manlighet om man känner sig tvungen att posera i en bögblaska för att markera något?

Turken av Kungsan är helt enkelt bara mediakåt, ja. Jag har betydligt mer respekt för folk som lever på att panta burkar än för honom.
Vad menar du med att han inte är italienare?
Ja, det förstår jag förstås, men varför?
Citera
2010-06-06, 13:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Navelfluff
Vad menar du med att han inte är italienare?
Ja, det förstår jag förstås, men varför?

Farsan är nordafrikan.

https://www.flashback.org/sp17849979

En person jag snackat med över PM påstår dock att pappan är marockan. Exakt hur det förhåller sig vet jag inte, men hans sandnegergener är ganska dominanta om man säger så... Dessutom har han själv sagt att han är blatte, vilket en riktig italienare aldrig skulle göra.

Det finns inte det minsta italienskt över Paolo och den famösa rasblandningen har säkert inneburit en identitetskonflikt och bidragit till hans komplex.
Senast redigerad av FunkyCatso 2010-06-06 kl. 14:04.
Citera
2010-06-06, 13:53
Medlem
TigerKids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Ptjae, feminist lär han ju inte vara med tanke på att han är en av dem som håller traffickingen igång.....

Utveckla gärna!
Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis
I slutet av 90 talet drog jag hem en fet gnoa fran Malmskilnadsgatan som pastod att Paolo var en av hennes basta kunder. Hon pekade ut hans lagenhet mittemot Birkastans pizzeria och sa att ibland brande han pa henne i tvattstugan for bruden var hemma
Aha, på efterfrågesidan alltså... Var det detta som du syftade på xallo?

Eller att han kunde vara inblandad på den sidan som tjänar pengar...?

Förresten gör han ju lite inhopp i Millenniumtrilogin. . Var han kompis till Stig Larsson?
Citera
2010-07-18, 19:26
Bannlyst
Hur tung var egentligen Paolo under sin karriär som yrkeskriminell på 90-talet?
Citera
2010-07-18, 20:25
Medlem
General Nogis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid
Förresten gör han ju lite inhopp i Millenniumtrilogin. . Var han kompis till Stig Larsson?

Stieg för tusan, inte Stig Larsson.
Citera
2010-08-11, 15:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Versailles
Hur tung var egentligen Paolo under sin karriär som yrkeskriminell på 90-talet?
Yrkeskriminell e fel ord. Han var en fighter mer som gav sig in i leken och stod kvar tills den var slut. Tuff och backade inte undan och det kan ingen ta av han. Men yrkeskriminell nej.
Citera
2010-10-19, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid

I sommarpratarna förra veckan (?) fick Paolo sitta och prata med Stiegs fru. Dom hade ingen relation till varandra och enligt frun hade Stieg valt att ha med Paolo just för att ingen annan kan vara som han, varken en fantasifigur eller någon annan riktig människa. Han tog med honom som en hyllning till den person han är.
Citera
2010-10-28, 15:52
Medlem
Fula Gubbens avatar
Paolo Roberto är på väg in i en skandal modell större...

https://www.flashback.org/t1337944
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in