Citat:
Ursprungligen postat av qickman
För dig är hans beteende väldigt normalt vilket kan dras parallellt med aka kriminell härdning.
Antingen så lever du i ett hem med dagliga cp-ryck i familjen eller så lider du själv av något.
Nouff said
Självklart så förstår jag att han gör till sig, är du riktigt dum i huvudet eller
.
Däremot så tror jag inte att du kan se det ur ett psykologiskt perspektiv. Killen bär uppenbarligen på relativa abnormala tankar och beteenden. I vissa fall står han och skriker på grannarna, filmar och lägger upp det på youtube. En del objektiva bedömningar och spekulationer försöker göras här, det är det som är poängen med tråden.
Inga slutsatser har gjorts, däremot viftar du hej vilt om det ena och det andra. Tycker det är lustigt hur du helt utesluter möjligheterna till lätt autism, rastlöshet, brist på vänner (som en konsekvens av ev. noterbara saker) och annat.
Jaa du, grithor.
Uppenbarligen verkar du inte förstå det.
Vad har jag viftat hej vilt om? Det är ju du som hela tiden drar slutsatser om att han måste vara psykisk störd på något sätt, ha autism. När du inte har några som helst riktiga belägg för det.
Som en konsekvens av noterbara saker?
Du menar alltså, hans videoklipp? Där han spelar en roll?
Då är det uteslutet, eftersom det inte är han på riktigt.
Du påpekar massa saker i videoklippen, hur han rör sig, hur han talar.
Du verkar fortfarande inte riktigt förstå begreppet att spela en roll.
Du har inga som helst belägg för det du babblar om.
Du är ju så pantad i huvudet så det är otroligt.
Så då kan jag anta att du sitter och analyserar varje skådespelare på TV som spelar en roll.
För det är exakt samma jävla sak.
Och jag känner inte ens att jag ska behöva förklara varför han gör detta.
Men jag känner att jag måste göra det för dig kanske.
Du verkar vara ett undantag.
Detta är humor enligt många.
Folk gillar det.
crookboyy ser att folk gillar hans filmer.
crookboyy gör mer filmer, och försöker vara mer galen för att få mer visningar och premunanter.
För det är hela grejjen med YouTube.