Vanlig uttråkad kille. Barnslig/mogen. Intelligent/stendum. Varför, vad, hur, när? Psykotisk barnamördare eller vegan. Det är frågan

.
Citat:
Ursprungligen postat av vemkanbliettGLAS
Jag tycker det är löjeväckande att TS startar denna tråd
Klassisk omotiverad pajkastning enbart för att väcka omogna diskussioner. Jag kommer inte att svara på sådant något mer från dig i fortsättningen. Kritik är välkommet, men i så fall så får du faktiskt formulera dig bättre. Dock så kommer jag inte att delta i en sådan diskussion, dels för att det är OT, dels för att det förmodligen fortsätter på en omogen och från din sida dåligt formulerad nivå, och dels för att jag inte tänker lägga ner tid på en sådan diskussion på ett nätforum så som det ser ut just nu. Dessutom kan vi helt enkel bara tycka helt olika.
Citat:
och verkar så fruktansvärt engagerad i crookbooyy och dennes videoklipp.
Inget fel på god engagemang över lag. Tänker dock inte heller diskutera just detta med dig. Vad som är engagerat för dig kanske är några minuters flashbacksurfande och avkoppling för mig. Den diskussionen leder ingen vart och saknar betydelse, dessutom är det väldigt OT.
Citat:
TS - har du aldrig sett liknande beteende innan?
Massor.
Citat:
Hur umgås du med dina polare, sitter ni och spelar counter strike och skrattar åt mr. Bean? Vad fan...
Fikar, pluggar, super. Pratar brudar, idéer och arbetsliv. Kan hända att man sätter sig och spelar x-box (sällan för oss dock) eller glor på film/bio.
Citat:
Trodde 80% av alla killar i åldrarna 18-22 höll på att flamsa omkring och göra det till en tävling i hur konstigt man kan bete sig.
80% av alla killar i åldrarna 18-22 är inte så pass känsliga för regression som crookboyy är. Det du ser är en genuin form av regression (kan diskuteras och gör det gärna, det hör till topic, men skippa pajkastningen, det är slöseri på smet). Orsakerna kan diskuteras. Vanligast är omognad och jobbigheter i livet.
Funderar man kring hans övriga profil så handlar det inte enbart om rent ogrundad skådespeleri, killen vill ha uppmärksamhet. Jag tror att han filmar sina regressioner för att få det ur sig och för att bli sedd och slippa känna sig ensam. Larvar man sig så får man uppmärksamhet. Osar lite desperation och frustration i det. Kille är frustrerad och får det ur sig på detta vis. Kameran skulle kanske kunna finnas där inte bara för att få uppmärksamheten, utan för att ge hela beteendet en mening också. Det kan kännas mer klokt att filma upploppet än att sitta och göra sådär helt för sig själv, för då vore det väl något stört, eller i alla fall regression på extremt hög nivå. Det är lättare när någon tittar och där han får möjligheten att se det först innan han lägger ut det, och kan göra det anonymt.
Citat:
Skillnaden är väl att denna killen ej har så många vänner utöver videokameran.
Ja, du bidrar här med en del potentiell materiell till en psykologisk profil på crookboyy, vilket är syftet med tråden.
Objektiv och icke dömande profil är det som är tänkt att vara trådens utvecklande produkt.
Citat:
Och att han faktiskt i några klipp lyckats producera lite natthumor, som det så fint kallas.
"som det så fint kallas", mer så som du kallar det. Ja, killen är helt underbar.
Var det något mer OT som du ville diskutera?