Han lär också vara Johnny Depp´s och Christpher Walkens´okända kärleksbarn... Han är en ruggig avbild av dem båda, på ett snyggt sätt. Jag skulle inte spjärna emot
Han lär också vara Johnny Depp´s och Christpher Walkens´okända kärleksbarn... Han är en ruggig avbild av dem båda, på ett snyggt sätt. Jag skulle inte spjärna emot
Kollade Pirates of the carribean igår, och ja de är ruskigt lika iaf Jack Sparrow och Peter T, samma "skägg" samma ansiktstyp. Men ja inget vidare skvaller där inte. Han verkar vara en ful fisk utåt, men är väll mest som vanligt folk är mest...
Har känt Peter i 20 år och kan bara intyga att han är lika trevlig nu som då. Man sitter väl på en och annan fyllhistoria från både turnéer och privata tillställningar, men det är väl inte mer än de dumheter vem som helst gjort på fyllan. Han brukar ju inte vara direkt blyg att själv lyfta fram alla idiotgrejer i intervjuer.
Han visade ju på stabil raggarbakgrund när han på 10 000 (eller var det 100 000?) Decibel drog igång ett par jäkligt tighta Eddie Meduza-låtar. Komplett med motorsågsdist, dubbeltramp och allt!
Nu är det väl sisådär en femton år sedan jag träffade honom sist. Men när jag bodde granne med honom i Ludvika var han en riktigt trevlig prick. En sak jag verkligen minns är hur öppen han var för andra musikstilar än metal.
Nu är det väl sisådär en femton år sedan jag träffade honom sist. Men när jag bodde granne med honom i Ludvika var han en riktigt trevlig prick. En sak jag verkligen minns är hur öppen han var för andra musikstilar än metal.
Jo han har tydligen producerat dansbandsmusik också...
Har känt Peter i 20 år och kan bara intyga att han är lika trevlig nu som då. Man sitter väl på en och annan fyllhistoria från både turnéer och privata tillställningar, men det är väl inte mer än de dumheter vem som helst gjort på fyllan. Han brukar ju inte vara direkt blyg att själv lyfta fram alla idiotgrejer i intervjuer.
En klasskompis till mig sa en gång att Peter Tägtgren höll på mycket med droger och var riktigt nergången. Vad vill du säga om det?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!