Flashback bygger pepparkakshus!
2010-03-03, 00:33
Medlem
IngridBergmans avatar
Jag kan hålla med om att det finns en massa killar som är helt clueless i sängen.
Men! Jag har väldigt, väldigt sällan dåligt sex, och det beror på MIG, inte på killarna. Om inte killen gör rätt så ser jag till att göra rätt. Om han inte fattar så får jag ta för mig mer och vara mer aktiv. Man får styra honom handgripligen och med ord, säga "vänta, hårdare, mjukare, snabbare, långsammare" osv. Och så får man rida lite oftare kanske.
Självklart är det tusen gånger roligare att ha sex med en kille som vet vad han gör, men om man träffar ett miffo som inte fattar får man helt enkelt gå in och styra upp och se till att man får bra sex i alla fall. Enda gången det inte funkar är om killen är helt oengagerad, men en kåt kille med öppet sinne bör det gå att styra in på rätt väg. Åtminstone bör man kunna skaffa sig en orgasm, det är minimum.
Citera
2010-03-03, 00:35
Medlem
Sinsisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IngridBergman
Jag kan hålla med om att det finns en massa killar som är helt clueless i sängen.
Men! Jag har väldigt, väldigt sällan dåligt sex, och det beror på MIG, inte på killarna. Om inte killen gör rätt så ser jag till att göra rätt. Om han inte fattar så får jag ta för mig mer och vara mer aktiv. Man får styra honom handgripligen och med ord, säga "vänta, hårdare, mjukare, snabbare, långsammare" osv. Och så får man rida lite oftare kanske.
Självklart är det tusen gånger roligare att ha sex med en kille som vet vad han gör, men om man träffar ett miffo som inte fattar får man helt enkelt gå in och styra upp och se till att man får bra sex i alla fall. Enda gången det inte funkar är om killen är helt oengagerad, men en kåt kille med öppet sinne bör det gå att styra in på rätt väg. Åtminstone bör man kunna skaffa sig en orgasm, det är minimum.

wow, imponerande bra svar! Jag läser och lär!
Citera
2010-03-03, 00:37
Medlem
IngridBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinsister
wow, imponerande bra svar! Jag läser och lär!
Tack!
Citera
2010-03-03, 00:51
Medlem
sommarlovs avatar
Min dåliga kondition hindrar oss bägge att komma...

Vi får pilla på varandra, om vi ens orkar bry oss, våra barn absorberar all energi!
Citera
2010-03-03, 01:01
Bannlyst
Av egen erfarenhet så går det väldigt bra om man pullar tjejen i tio minuter, för att sen ha sex. Tjejen kommer, jag lovar, och det känns lika bra som alltid för dej själv. Och tjejen som redan är i samlags"fasen" kommer ju tidigare så dom uppfattar sexet som bättre då
Citera
2010-03-03, 01:01
Medlem
Wzzys avatar
Säg åt karlsloken hur ni vill ha det så är problemet löst! Sen så är väl jävligt många porrskadade. Både killar och tjejer.
Citera
2010-03-03, 01:05
Medlem
Mordum87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanakastre
Ta ditt egna ansvar, typiskt jävla brudar att gnälla på killarna. Vi har en kuk och vill stoppa in den i ett hål, så mycket mer än så behöver vi inte. Om DU behöver mer så se till att få det. Be om det är ett tips.

Absolut rätt.
Dock är det egoistiskt tänkande, det går ju att fråga själv också hur man kan göra det skönt för tjejen, men just det ansvaret ligger ju KNAPPAST bara hos killen.
Märker att det är extremt enkelt för tjejer att kunna klaga hit och dit överallt UTOM hos personen ifråga..vad förväntar ts sig av en sådan här trådstart.

Allting handlar om dig själv i den här frågan egentligen..Om killen inte ger dig det du vill ha, förklara då vad du vill.
Har han något problem med det då, då är det en annan sak.
Men för fan väx upp och våga berätta för killen nästa gång vad du vill att han ska göra med dig. Dumskalle.

Att du sen klagar på unga, oerfarna killar är ju helt otroligt!
De kanske inte tillfredställer dig på rätt sätt för att dom är JUST oerfarna, kanske inte har det där självförtroendet i sängen, som vanligtvis kommer efter ett par 3,4 ligg.. Dum jävla fråga
Citera
2010-03-03, 01:10
Medlem
Jag ser ner för mkt på tjejer för att ens orkar anstränga mig till era behov, slappa sperma samlande och gnälliga varelser. Enda bra som finns med religion är att man inte får ha sex före äktenskapet, tänk om folk följde det, vad mkt kriminaliteten skulle ha sjunkit då en av dom vanligaste orsakerna till mord är otrogenhet.
Citera
2010-03-03, 01:14
Medlem
bowlingjockes avatar
För att många hormonstinna killar kanske inte lyckas så bra första gången då de är så pass överkåta att de kommer så fort de ser en fitta på riktigt.

Nä, men har väl med samarbetet mellan båda att göra. Nervositet ligger nog också i det hela.
Citera
2010-03-03, 01:37
Medlem
_-olle-_s avatar
Men vadå, hur konstigt är det egentligen när en hel generation växt upp på porr från Kalifornien. Det är ju bara knarkare som gillar att knulla så.
Citera
2010-03-03, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngridBergman

kudoz till dig för så ska en tjej vara!

men själv är jag en ung kille och klart man vill engagera sig för att göra de bra för tjejer i sängen?
Alltid varit en självklarhet för mig och man lär sig av erfarenhet? det funkar inte att bara läsa på ett forum osv innan man själv testat!

Sen fungerar ju inte alla på samma sätt, så fråga på? finns inget att tveka på, be och fråga, bästa tipset som finns!

Testa gamla knep som andra tjejer tyckt om, kan funka, kan bli en flopp, men testa!
Citera
2010-03-03, 02:11
Medlem
audios avatar
Otippad tråd

"Känns det bra?"
"-Njaa... jag tror det"

Om ni inte ligger med Joe Labero så kommer ingen magi ske bara sådär för att ni lägger er på rygg och särar på benen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in