Flashback bygger pepparkakshus!
2010-03-04, 16:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aliquis
Du är dålig i sängen.

Vem fan bryr sig om tjejen kommer.

HAHAHAHA!!!!!!!!!!
Citera
2010-03-04, 19:37
Bannlyst
Hur kan detta stämme?

http://www.girltalk.se/story.asp?storyID=245
Citera
2010-03-04, 21:07
Medlem
brisingamens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dgnrrd
Lustigaste av allt måste ju vara att kvinnor har väl vad fan är det, 3-4 ggr så många känselreceptorer på klitoris som en kille har på ollonet. Borde inte en brud logiskt sett kunna detonera på ett par sekunder? Gud ska veta att en kille kan onanera sig till en orgasm på under minuten med rätt träning. Att brudar ska behöva en jävla labyrinth för en orgasm eller 2 timmars uppvärmning är fan helt absurt egentligen.

Ja det sägs ju det, det som ofta glöms bort är föhuden som har betydligt fler nervändar än klitoris. oavsett det så borde det inte vara sån skillnad.Jag vette fan vad det är som gör att de flesta tjejer är segare än killar, mer än det fysiska så är det psykiskt tror jag.
Citera
2010-03-04, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Felon
Vadå unga killar? Är 19 och får alla brudar att komma, utan problem. Kan hända att jag kommer själv tidigt ibland, men vadå, kan köra igen efter 15 sekunder.

Det är nog självsäkerheten många saknar, man måste tycka om sig själv, för att veta att inte partnern äcklas av en? Nått sånt

Jag lovar att de flesta av dem ljuger för dig om de säger att de kommer. Inte för att dissa dig men så är fallet, brudar är riktigt elaka på det sättet då de finns i deras gener. De har en högt utvecklad förmåga att fejka orgasmer. Om du inte tror mig så ställ frågan och hota bruden med stryk nästa gång hon "kommer".
Citera
2010-03-04, 21:27
Medlem
SixZs avatar
Så nu dras vi över en gräns va? Underbart, alla brudar är luder också eller???

Det är mellan 2 personer detta snack bör hållas, får man inte den andra att komma eller viseversa så bör man prata med partnern. Ffs ni har haft sex, vad är problemet med att prata då??

Ska nog starta en tråd " Tjejer har ingen stil och finess när de suger kuk " Jävligt moget och smart..

( Hoppas jag gjort mig förstådd )
Citera
2010-03-04, 21:37
Medlem
No_lifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinsister
Nu har jag läst tråd efter tråd "jag får inte min flickvän att komma" "min tjej kommer inte" "hur ska jag tillfredställa min brud på bästa sätt" osv osv i det oändliga.

Varför är unga killar så extremt outbildade när de gäller sex att de tror att de räcker med bara kuken för att en tjej ska komma? De finns inget intresse för teknik eller finess eller motorik...

kommer kanske ångra den här trådstarten blev bara så upprörd nu!!!

Kan du inte säga hur vi unga små pojkar skall göra då? om du är kille så borde du ju veta hur du ska köra ditt rejs , och om du är brud så kan du väll säga hur vi skall göra ?
Citera
2010-03-04, 21:50
Medlem
Citat:

Säg U-punkt, G-punkt, deep-spot till en 21-åring och han tror att du kommer prata om olika uppdrag i
wow.

Jag är under 20 och kan medge att jag förstod inte något av vad du just nämde ( förutom G-punkten, även fast jag inte vet vart den sitter)

Jag är duktigt på sex
Citera
2010-03-04, 21:53
Medlem
SixZs avatar
Ursäkta mig, men kom nyss på en teori!!!

ALLA killar ÄR bra i sängen, de tjejer som inte kommer har slapp fitta? O__O

Slutsatsen = Ts är en slapp 60åring.
Citera
2010-03-04, 21:54
Bannlyst
Citat:
Nu har jag läst tråd efter tråd "jag får inte min flickvän att komma" "min tjej kommer inte" "hur ska jag tillfredställa min brud på bästa sätt" osv osv i det oändliga.

Varför är unga killar så extremt outbildade när de gäller sex att de tror att de räcker med bara kuken för att en tjej ska komma? De finns inget intresse för teknik eller finess eller motorik...

kommer kanske ångra den här trådstarten blev bara så upprörd nu!!!

tror snarare det är du som är dålig i sängen
och vill vända på dig själv lite och skryta, jävligt patetiskt av dig hur som helst
Citera
2010-03-04, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SixZ

Word!
Citera
2010-03-04, 22:00
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SixZ

Fast med den teorin så får du nog sälla dig till den skaran som bör ta reda på lite mer basic innan du ger dig på en kvinna....

Huruvida en kvinna är slapp eller inte har i allmänhet ingen betydelse för hennes förmåga till orgasm, eftersom klitoris inte är placerad I slidan, utan utanför.

Dags att börja leta grabben
Citera
2010-03-04, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ettgramtjack
Kan kanske bero på att 9/10 tjejer inte vågar säga vad dom vill ha i sängkammarn, utan bara lägger sig och förväntar sig ett mirakelknull som dom alltid har drömt om.

Wörd it takes 2 to tango.

Dom tjejer som har kunant säga vad dom vill ha i sängen har jag haft bra sex med.

Det interesannta är ju att det som får din ena tjej att bli vild och galen gillar inte den andra.

Finns grundläggande saker som de flesta måste lära sig men hallå vill man ha bra sex så får man faktiskt vara två om det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in