Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-01-17, 23:52
Medlem
Qins avatar
Lirar Valoria atm. :> Känner en level level 130, RP där och en level 14~. Men jag lirar bara med level 14~ då jag är level 13. :> Börja Valoria! Namn: Otland troja
Citera
2010-01-21, 06:40
Medlem
Mark Tremontis avatar
Nån som vet hur långt det är mellan thais dp till venore dp? Hur kollar man det? Kan man mäta på något sätt?
Citera
2010-01-22, 01:07
Medlem
Robss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chrillie
Tibia har för det mesta varit ett spel som Cipsoft knappast bryr sig om, företaget vet att det finns cirka 30-40 tusen aktiva användare med premium konton, Vågar inte säga hur många som fuskar, men det är nog över 15 tusen.

Cipsoft gör väl två updates vartannat år eller något, och den updaten
gör en annan klass bättre än den andra, lägger till en ny stad, och that's it.

Cipsoft får pengarna, sedan skiter dem i resten, skulle inte förvåna mig om de utvecklat Tibia fusken.
Jo..var väll någon uppdatering på det automatiska bansystemet igår, blev det någon större skillnad så får vi väll se hur vida teorin stämmer ihop?
Citera
2010-01-22, 01:47
Medlem
Robss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mark Tremonti
Nån som vet hur långt det är mellan thais dp till venore dp? Hur kollar man det? Kan man mäta på något sätt?
Vill du veta hur många sqm det är?
Citera
2010-01-24, 15:10
Medlem
kciksstatss avatar
jag skulle kunna borja gibba
Citera
2010-01-25, 09:35
Medlem
twoforones avatar
Någon som spelar på Olympa?
Citera
2010-01-26, 08:20
Medlem
Robss avatar
Snubben som skrev det tidigare på forumet gjorde en ny tråd efter att de uppdaterade systemet..

http://forum.tibia.com/forum/?action=thread&threadid=2915008

Där är den nya tråden med nyare teorier han skrivit.
Citera
2010-01-26, 15:54
Medlem
Labaratas avatar
Om detta nu stämmer, varför har jag då klarat mig varje autoban som sägs ha bannat flera tusen när jag använder NG. Och så vitt jag vet är det inget brott mot copyright att utveckla fusk till spel.
Citera
2010-01-26, 16:05
Medlem
Qawseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labarata
Om detta nu stämmer, varför har jag då klarat mig varje autoban som sägs ha bannat flera tusen när jag använder NG. Och så vitt jag vet är det inget brott mot copyright att utveckla fusk till spel.
efter att ha blivit bannad 3x, kan jag ju i alla fall fastställa att det helt klart inte är påhittat. folk blir bannade. en gång med NG, 2x med elf.
cip ligger bakom botten

ingen som tänkt på att dom hade fler spelare innan botten kom?
Citera
2010-01-26, 16:06
Medlem
Lassermannens avatar
Förvånar mig inte ett skit om det är dem själva som håller i Elfbot/Tibiabot NG. Jag slutade använda fusk när elfbot kom och blackd blev helt värdelöst.

16:04 You advanced from Level 8 to Level 9. Gogo kyra förresten (Y)
Citera
2010-01-26, 16:50
Medlem
Robss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labarata
Strider inte det mot copyright lagen att ta och modifiera andras verk? hm..
Citera
2010-01-26, 17:35
Medlem
Labaratas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robs
Strider inte det mot copyright lagen att ta och modifiera andras verk? hm..

Och på vilket sätt har dem modifierat tibia? Programmet är ett fusk som när du använder det så modifieras tibia, inte alls samma sak som att stjäla och modifiera någons verk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in