2009-05-28, 04:47
Medlem
Vet inte om jag har missat något här men alla tycks säga omkrets när de egentligen menar längd. 17,5cm i omkrets skulle jag också kalla grov men vem fan har ett grytlock till penis?
Citera
2009-05-28, 06:10
Medlem
sirPrices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sasuko
Om det skulle finnas några att köpa på internet som passar extra grova så är de säkert extra stora på längden också. Gör det någonting eller fungerar det bra ändå?
Det funkar fint ändå. Man rullar ju bara ut så mycket av kondomen som man behöver
Citera
2009-05-28, 06:24
Medlem
sirPrices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurrikanen
Vet inte om jag har missat något här men alla tycks säga omkrets när de egentligen menar längd
Tråden handlar om omkrets. Läs rubriken
Citera
2009-12-08, 21:12
Medlem
Elspermelinos avatar
Hur grov är en grov kuk?

Hur många cm i omkrets snackar vi om här?
Senast redigerad av Elspermelino 2009-12-08 kl. 21:24.
Citera
2009-12-08, 22:12
Medlem
sirPrices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elspermelino
Hur många cm i omkrets snackar vi om här?
Han som skapade tråden har 17.5 cm i omkrets
Citera
2009-12-08, 22:16
Medlem
Är det ingen som vet vad som menas med omkrets? 17,5cm i omkrets är helt jävla omöjligt.
Citera
2009-12-08, 23:10
Medlem
Ipwns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starfajter
klart han kan få på en profil, men det är ju inte så skönt om den klämmer åt för hårt..

tycker själv profil är lite väl tajt, med dom störra kondomerna lite för stora..

Äsch du får ju en gratis kukring varje gång. Du blir hårdare och sexet blri skönare. Sen tvivlar jag på att du har det svårt och får ont av att sätta på dem. De är ju elastiska som fan.
Senast redigerad av Ipwn 2009-12-08 kl. 23:12.
Citera
2009-12-08, 23:18
Medlem
Min snas med 15cm i omkrets och 5cm i bredd bokstavligen dor varje gang gummit ska pa. Nu pa senasta verkar dock min krigare ha vant sig, blir som en peninsring som nagan sa. Inte for jag vet hur en riktig peninsring kanns :S

Edit: Antar att en peninsring gor kuken hardare som nagan skrev, det har jag dock aldrig haft nagat problem med. Bor i Sydamerika for tillfallet, far val ga in pa narmsta apotek och fraga.
Citera
2009-12-08, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krest
Alltså jag förstår vad ni menar att man får på en kondom på huvudet och grejer, men jag tycker ändå att små kondomer, typ Mamba (om den görs längre), är väldigt obekväma. Det gör ont att få den över ollonet och den klämmer alldeles för hårt. Så bara för att det går innebär det inte att det är bekvämt att använda.

Så sant, min balle är inte ens stor (typ 15 cm lång och 13 i omkrets) men på den tiden jag använde gummi så gick mamba tokbort, jag fick fan inte in kuken i den och när den väl satt på ströps blodtillförseln till ollonet.
Citera
2009-12-09, 15:59
Medlem
Intotherainbows avatar
Varenda sexshop som finns säljer ju Kingsize, testa besök närmaste sexshop i din stad. Vanliga affärer säljer bara dom vanligaste storlekarna tyvär.
Citera
2009-12-10, 14:33
Medlem
Stess avatar
Danska World's Best gör bra grejor som inte springer iväg i längd. Deras XXL har samma längd som Grande men bredden är 56 istället för 53. Klart bekvämare.
Kan antingen beställas från t.ex http://www.kondomkungen.se/ eller köpas i sexshop, som någon sagt.

Till er som säger
Citat:
...bla bla dra dem över huvudet..
Det kan man med latexhandskar också men de görs ändå i olika storlekar för att få bättre passform och vara bekvämare.
Citera
2009-12-14, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stes
Danska World's Best gör bra grejor som inte springer iväg i längd. Deras XXL har samma längd som Grande men bredden är 56 istället för 53. Klart bekvämare.

Kan bara instämma i lovsången för World's Best. Äntligen någon tillverkare som fattat vad det handlar om. En XL kondom ska vara BRED inte LÅNG (musen blir inte djupare för att dolmen är stor).

För de som gillar kondomer som klämmer åt, grattis för er, varända liten butik runt hörnet har 15 olika typer/färger/smaker att välja på. Men de är alla exakt samma diameter/omkrets så det hjälper inte ett dyft för de med lite större som INTE gillar att kondomen kramar mer än tjejen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in