Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-05-26, 17:32
  #1
Medlem
Ja precis som rubriken lyder så är jag ute efter kondomer för sådana som mig som är rätt så grova, en som passar 17,5cm i omkrets och 5,5cm i bredd.

Har provat Okeido eller Grande som de kallas nu, och även om de är de bästa kondomerna som går att köpa lite varstans är de ändå inte tillräckligt bra. Hatar egentligen kondomer, men just nu har jag inget annat val.

Det är enkelt att hitta kådisar som passar för de som är längre, men vi som är grova är förbisedda.

Så posta alla tips, och gärna länkar till var man kan köpa dem. Och, hrrm, gärna snabbt.
Citera
2009-05-26, 17:34
  #2
Medlem
profil!
Citera
2009-05-26, 18:02
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geekmeat
profil!

Har provat, ännu sämre än Grande, dessutom klämmer den åt alldeles för hårt, verkligen inget för en grov. I princip omöjlig att ha sex med för mig.

Glömde skriva att jag vill ha en rak modell, utan att den klämmer åt där uppe.
Citera
2009-05-26, 19:04
  #4
Medlem
BrainDisorders avatar
Och så är det här med kondomer igen.
Du kan få på dom på underarmarna nästan upp till armbågen och över huvudet, men kuken går inte?
Citera
2009-05-26, 19:13
  #5
Medlem
Starfajters avatar
klart han kan få på en profil, men det är ju inte så skönt om den klämmer åt för hårt..

tycker själv profil är lite väl tajt, med dom störra kondomerna lite för stora..
Citera
2009-05-26, 19:40
  #6
Medlem
sirPrices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrainDisorder
Och så är det här med kondomer igen.
Du kan få på dom på underarmarna nästan upp till armbågen och över huvudet, men kuken går inte?
Det är klart att det går med våld. Men varför ägna sig åt tortyr? Men jag kan tex inte använda vanliga kondomer från apoteket. Okeido ska vara störst av dem sägs det, men den är för liten. Kondomerna på apoteket verkar tyvärr vara anpassade efter smala penisar (13 cm i omkrets eller mindre). Vi med lite tjockare penis får beställa våra över nätet. Japaner, kineser och andra sydostasiater kan nästan undantagslöst alltid handla sina kondomer på apoteket, för de har väl ofta ganska smala?
Citera
2009-05-26, 19:46
  #7
Medlem
sirPrices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summa
Det är enkelt att hitta kådisar som passar för de som är längre, men vi som är grova är förbisedda.

Så posta alla tips, och gärna länkar till var man kan köpa dem. Och, hrrm, gärna snabbt.
Kondomer från vanliga affärer och apotek är värdelösa, men det finns bättre kondomer på nätet
http://www.presex.se/product/King_Si...10_pack?id=109
Citera
2009-05-26, 19:46
  #8
Medlem
Infinitiv86s avatar
Testat King Size? Dom är ju lite vidare och tydligen rätt naturliga i sin feel också..
Citera
2009-05-26, 19:58
  #9
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirPrice
Kondomer från vanliga affärer och apotek är värdelösa, men det finns bättre kondomer på nätet
http://www.presex.se/product/King_Si...10_pack?id=109

King Size från Pasante är faktiskt något större (utom i toppen).
Citera
2009-05-26, 23:47
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
King Size från Pasante är faktiskt något större (utom i toppen).

Den verkar väldigt intressant, lite lång för mig, men det är nog inga problem.

Och för er som inte förstår så är inte problemet att få på kondomerna, utan att ha skönt med dem på under sex, vilket är det viktiga eller hur? Annars skulle det ju finnas one size fits all och så var alla problem ur världen... eller?
Citera
2009-05-27, 00:40
  #11
Medlem
sirPrices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Grattis till alla som har så stora penisar så dom måste diskutera det på fb.
Det här är en så kallad diskret kuktråd.

I inlägget står det att han vill ha hjälp att hitta kondomer som passar en större snabel men det enda syftet med inlägget är att berätta om sin ståtliga stake
Tror du att kondomerna på apoteket passar alla? Med våld går de att få på, ja. Men kondomerna på apoteket är för smala för vissa av oss. Har man en tjock penis så hänvisas man till att beställa sina kondomer på nätet. Detta är ju skamligt eftersom apoteken är i statlig ägo (än så länge). Och apoteket ska ju tillgodose sina kunders behov
Citera
2009-05-28, 04:03
  #12
Medlem
Sasukos avatar
Det känns som att det är större risk att de rullar av under sexet ifall de är för små i omkretsen vilket gör att jag som tjej inte kan slappna av och ha sex utan bara tänker att nu kanske den rullar av. De som är extra stora som man köper i affärer är oftast bara pyttelite större i omkrets och mycket större på längden. Om de ska passa en extra grov men normallång då?

Om det skulle finnas några att köpa på internet som passar extra grova så är de säkert extra stora på längden också. Gör det någonting eller fungerar det bra ändå?

Har inte så mycket erfarenhet av kondomer öht eftersom det känns så mycket sämre med dem men vore intressant att veta iaf.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback