2009-12-06, 18:32
Medlem
Massage i Kina

Hej alla ni som undras om massage och tjejer i Kina. Jag bodde under en längre tid i Shanghai samtidigt som jag studerade. Har varit på massage ett par ggr, utan HE eller FS för den delen, dock har jag blivit erbjuden HE ett par ggr. Vad jag dock ville informera om är kring tjejer som finns på krogen.

Shanghai har ju ett ganska aktivt uteliv med mycket folk. Dock är nattlivskulturen väldigt annorlunda där borta. Att kinesiska tjejer följer med killer hem är extremt ovanligt. Om det skulle hända bör ni även försäkra er om ett det inte är en tjej som ägs av maffian. (ja, detta har hänt) För då kan det bli dyrt.

Det anses på något sätt ofint av tjejer i Kina att följa med killar hem, one night stands finns knappt.

Så min rekommendation är att hålla sig till massageställen för snabb service, se sedan istället till att ha kul på krogen =)

Är ni i Shanghai så besök Dagu Lu precis norr om Huaihai Zhong Lu (middle road) för några av stans bättre massage ställen. Lite dyrare men sjukt mycket fräschare.

Lycka till!
Citera
2009-12-07, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reffo
Hej alla ni som undras om massage och tjejer i Kina. Jag bodde under en längre tid i Shanghai samtidigt som jag studerade. Har varit på massage ett par ggr, utan HE eller FS för den delen, dock har jag blivit erbjuden HE ett par ggr. Vad jag dock ville informera om är kring tjejer som finns på krogen.

Shanghai har ju ett ganska aktivt uteliv med mycket folk. Dock är nattlivskulturen väldigt annorlunda där borta. Att kinesiska tjejer följer med killer hem är extremt ovanligt. Om det skulle hända bör ni även försäkra er om ett det inte är en tjej som ägs av maffian. (ja, detta har hänt) För då kan det bli dyrt.

Det anses på något sätt ofint av tjejer i Kina att följa med killar hem, one night stands finns knappt.

Så min rekommendation är att hålla sig till massageställen för snabb service, se sedan istället till att ha kul på krogen =)

Är ni i Shanghai så besök Dagu Lu precis norr om Huaihai Zhong Lu (middle road) för några av stans bättre massage ställen. Lite dyrare men sjukt mycket fräschare.

Lycka till!
Oj, jag som trodde att dom var relativt lätta för oss från västvärlden att ragga upp, tråkigt..
Citera
2009-12-09, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reffo

Lycka till!

Jag har jobbat i perioder i Shanghai / Pu Dong och kan hålla med om att det inte är lättraggat på egen hand. Överklass och övre medelklass med bra utbildning pratar engelska men har inget intresse att dejta en utlänning, dom vet att man åker hem snart så det är inga vidare framtidsmöjligheter.
Nej dom flesta som är i Kina är ju där för att jobba och då har man jobbarkompisar, agent, kund, buying agent eller vem man nu jobbar med eller mot. Det är där du skall söka stöd & support.
Man börjar fint med att säga att man är impad av Shanghai, vilken fin stad det är osv osv MEN när du var i Shenzhen (gränsen HongKong ) vilket nöjesliv ! Ojojoj vad kul du hade där och va med tjejer det fanns !

Dom flesta Shanghai bor blir lite sura då. Man tycker inte om uppkomlingen Shenzhen. Sen kan man forstätta och hinta om att man har ett " lonely life"
och att man skulle vilja träffa någon tjej.

Har funkat klockrent för mej varje gång jag varit där.
Sist jag var där förra året hade jag en 21 årig universitetstjej från Xian boende hos mej i 3 månader. Very nice.
Citera
2010-04-22, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Felix_

Sist jag var där förra året hade jag en 21 årig universitetstjej från Xian boende hos mej i 3 månader. Very nice.
Fick du till något?
Citera
2010-11-19, 05:31
Medlem
Fet-I-Bats avatar
Kvinnorna i Kina

Jag tycker det skrivs oförtjänt lite om de fantastiska kinesiska damerna här i detta forum. I Kina finns det damer i överflöd för den som vill handla.

Allt från sunkiga HE-massage-hak till lyxiga "bar-damer". Det finns något för alla smaker.

Kanske kan jag och andra med erfarenhet från Kina använda denna tråden att svara på eventuella frågor i ämnet.
Citera
2010-11-19, 13:23
Medlem
Är inte polisen väldigt "ute efter" torskar i Kina?
Citera
2010-11-19, 14:03
Medlem
Fet-I-Bats avatar
Jag skulle vilja påstå att polisen är ganska ointresserade av torskarna.

Det förekommer att en och annan hora sätts dit, men som "torsk" tror jag men lever ganska riskfritt.
Kina är ingen "polis-stat" på det sättet som många tror.
Citera
2010-11-19, 14:03
Medlem
Har bott där länge så "fire away" med frågor. Är man inte dum i huvudet så slipper man farbror polis
Citera
2010-11-19, 15:10
Medlem
fulnicks avatar
Vet ju ingenting så det är väl bara att berätta...

Ställer de upp på allt?

Finns det bordeller eller hur hittar man dem?

Priser så klart!
Citera
2010-11-19, 15:44
Medlem
Fet-I-Bats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fulnick
Vet ju ingenting så det är väl bara att berätta...

Ställer de upp på allt?

Finns det bordeller eller hur hittar man dem?

Priser så klart!

Om de ställer upp på "allt" är het personberoende. Alla är individer

Kinesiska "bordeller" är i form av SPA, massagecenter eller KTV-barer. Inget är "öppet" annonserat men ändå uppenbart. I bland ingår HE i "vanlig" massage utan att man ber om det - det anses helt uppenbart, men ofta är det en tilläggstjänst.
I hotellbarer, på diskon och på vissa barer finns "frilansare".
Utanför hotellen finns vanligen de som delar ut visitkort för damer som kan komma till hotellet och "ge massage".
Det finns massor av "massage" på hotellrum om man söker på internet eller tittar i massage-annonser i de tidningar som finns förr västerlänningar på t ex Starbucks.
Frisörsalonger blir ibland enklare massage-ställen där de ger HE framåt kvällen

Pristillägg för HE-massage, (om det inte ingår) brukar vara ca 100-200 RMB=SEK
Priser för att få en dam till hotellrummet är ca 500-800 for "hög kvalitet", och från ca 250 för en simpel student.

Det var en snabbsammanfattning.
Senast redigerad av Fet-I-Bat 2010-11-19 kl. 15:48.
Citera
2010-11-19, 16:06
Medlem
fulnicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fet-I-Bat
Om de ställer upp på "allt" är het personberoende. Alla är individer

Kinesiska "bordeller" är i form av SPA, massagecenter eller KTV-barer. Inget är "öppet" annonserat men ändå uppenbart. I bland ingår HE i "vanlig" massage utan att man ber om det - det anses helt uppenbart, men ofta är det en tilläggstjänst.
I hotellbarer, på diskon och på vissa barer finns "frilansare".
Utanför hotellen finns vanligen de som delar ut visitkort för damer som kan komma till hotellet och "ge massage".
Det finns massor av "massage" på hotellrum om man söker på internet eller tittar i massage-annonser i de tidningar som finns förr västerlänningar på t ex Starbucks.
Frisörsalonger blir ibland enklare massage-ställen där de ger HE framåt kvällen

Pristillägg för HE-massage, (om det inte ingår) brukar vara ca 100-200 RMB=SEK
Priser för att få en dam till hotellrummet är ca 500-800 for "hög kvalitet", och från ca 250 för en simpel student.

Det var en snabbsammanfattning.

Ok. Tack så mycket. Låter intressant och exotiskt. Har haft chansen att åka till Kina genom jobbet ett par gånger men tackat nej av olika orsaker. Nu verkar det tyvärr vara slut på den möjligheten.

Ser det likadant ut i hela landet eller är det fokuserat runt större städer?
Citera
2010-11-19, 16:32
Medlem
Fet-I-Bats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fulnick
Ok. Tack så mycket. Låter intressant och exotiskt. Har haft chansen att åka till Kina genom jobbet ett par gånger men tackat nej av olika orsaker. Nu verkar det tyvärr vara slut på den möjligheten.

Ser det likadant ut i hela landet eller är det fokuserat runt större städer?

I de större städerna uppfattar jag det som lättare att hitta, men i princip alla städer har ju hotell, med hotell-SPA, och där finns det "alltid" i någon form.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in