Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-01, 22:21
  #145
Medlem
SvenBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hakan66
Är dessa glädjeflickor håriga eller rakade på muffen?

Håriga. Alltid. Jag har aldrig förstått varför dom inte rakar sig.
Citera
2018-04-01, 22:24
  #146
Medlem
Kan du fixa lite bilder på kineser du tycker är attraktiva o oattraktiv? Så man kan få sig en uppfattning om hur de ser ut.
Citera
2019-11-13, 21:18
  #147
Medlem
Någon som har färska erfarenhet från Kina? Jag tänker typ outcall massage till hotell i Shanghai eller liknande. Googlar man på Shanghai outcall massage dyker ett antal sidor som ser hyfsat seriösa upp. Man kan i regel kontakta dem för bokning via WhatsApp eller WeChat.

Vad är riskerna egentligen? Stor risk att någon helt annan än på bilden dyker upp? Knackar polisen på? Blir man rånad? Tar gärna emot erfarenheter från någon som har bokat outcall till hotell på det här sättet den senaste tiden.
Citera
2020-01-02, 13:12
  #148
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skenben
Någon som har färska erfarenhet från Kina? Jag tänker typ outcall massage till hotell i Shanghai eller liknande. Googlar man på Shanghai outcall massage dyker ett antal sidor som ser hyfsat seriösa upp. Man kan i regel kontakta dem för bokning via WhatsApp eller WeChat.

Vad är riskerna egentligen? Stor risk att någon helt annan än på bilden dyker upp? Knackar polisen på? Blir man rånad? Tar gärna emot erfarenheter från någon som har bokat outcall till hotell på det här sättet den senaste tiden.

Jag har varit i Shanghai några gånger och träffat massa glädje-tjejer där.
Chinadaily är helt enkelt fake. Jag har nog bokat 15-tal tjejer där och endast EN gång var det tjejen på bild som kom.
Däremot så har jag många gånger fått fina tjejer.
Räkna med att de billigare 700-1000 är mycket mekaniskt.
Dom vill få dig att komma så fort som möjligt för att sedan dra.
Tänk på att i Kina så gäller inte 1 tim utan tills du kommer. Kommer du efter 15 min så går tjejen.
Köper du 2 tim så får du komma 2 eller flera gånger.
Betalar du 1500-3000 så är det bättre tjejer helt enkelt. Mer inlevelse och mer äkta.

Kinas regering ser inte lätt på prostitution. Åker du dit så är det 5 dagars fängelse samt utvisning efter det som gäller. Tror att du kan glömma visum i några år med

Ge ALDRIG ut ditt rumsnummer! Säg istället att du möter tjejen utanför hotellet eller i lobbyn.
Pruta går alltid bra i Kina om du ringer via WhatsApp t ex. 10-15% brukar va ok eller slippa betala för taxi.
Tro heller inte på att det är independent tjejer utan allt är agancy.
Oftast är det samma agancy fast olika nummer.
Jag bokade t ex från samma 3 gånger och fick bra tjejer hela tiden.
Frågade hur många tjejer dom hade och fick till svar... "Haha 500"

Säkrare kort är Manhattan eller Judys bar. Mycket glädjetjejer där
Priser är förhandlingsbart vissa tider.
1500-3000 short time = Ni åker till hotellet och du kommer en gång sedan åker hon.
2000-4000 long time = Minst 2 timmar men oftast stannar hon över hela natten.
Sist jag var där var jag bra dragen och kom dit efter midnatt.
Tog några öl och hittade en fining som ville ha 3000 för hela natten.
Slutade med att jag betalade henne 1500 för natten.

Have fun!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback