Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Är inte just massagesalonger det främsta sättet att komma i kontakt med kinesiska glädjedamer i landet? Enligt
Kinatrådarna på ISG verkar dessa vara de klart vanligaste mötesplatserna för det ändamålet, men den typen av frilansare du nämner kanske förekommer i lika hög utsträckning i de större städerna?
Massagesalongerna är nog det enklaste sättet att hitta dem om man inte bor på ett hotell där de råkar finnas i baren eller precis utanför.
Dock är det så att massagesalongerna ganska ofta bara ger HE. En förklaring till detta är att det påstås vara i princip lagligt då massören nästan alltid har sina kläder på sig.
Själv tycker jag man får den bästa servicen om man går på SPA i stället för till massagecenter och det kanske kan låta som samma sak, men det jag menar med massagecenter är de ställena som bara har olika massagerum medan SPA är ett större koncept med bad, vilorum och ibland även restaurang.
Nu är det ganska vanligt att även SPA bara ger HE men hela upplevelsen är fint paketerad och det är ofta hög kvalite.
Förekomsten av frilansare är väldigt varierande. Vissa barer är nära på fulla av dem och på vissa ställen finns de inte alls. Troligen finns det betydligt fler i de större städerna med en reservation för att mina erfarenheter från de "små" städerna inte är så stor.