Enligt denna artikel så bor de i ett hus i nacka, men zinat har väl även en egen lägenhet. Det stämmer överens med artikeln att kvinnan brukade bo i mannens hus emellanåt.
Zinat har även en bostad i Glommersträsk.....det står inget om det nånstans?
Jag är vän med Zinat på facebook, och där kan jag meddela att det är fler än en som tröstar just nu!
//Farbror A.
Edit: Så här skriver hon nu :
Radha Zinat Rani (Zinat Pirzadeh)
Jag har lämnat Thomas Di Leva nu och tänker stänga denna sida inom kort och gå vidare med mitt liv. Ni som är mina vänner för den jag är ej pga. Di Leva. Kan adda mig på min andra sida. Zinat Pirzadeh som jag öppnar inom kort. Ljus och Kärlek* Zinati tisdags
Senast redigerad av Monsieur Arshloch 2009-11-05 kl. 12:25.
haha. Mycket som talar för DiLeva och jag hoppas det stämmer. Har alltid tyckt att han var en riktig stropp, nu får vi hoppas att han lägger ner med allt efter det här.
haha. Mycket som talar för DiLeva och jag hoppas det stämmer. Har alltid tyckt att han var en riktig stropp, nu får vi hoppas att han lägger ner med allt efter det här.
Jag har bekräftat det. Det är därmed hugget i sten.
Jag har aldrig riktigt trott på ryktena som spridits om Dileva, trots att jag hört det från förstahandskällor (hade en tjejkompis som umgicks med honom förr). Hon berättade att han var extremt svinig mot tjejer, ibland våldsam och att han var en riktig mobbartyp.