2009-09-04, 22:30
Medlem
osamabinpelles avatar
Tror de blir lika. Hoppas sverige misser WM så att äntligen lagerbäck får kicken.
Finns ju ingen kreativitet i laget in med bajrami harbuzi goitom olsson
2009-09-04, 22:33
Medlem
Tror det blir antingen oavgjort eller vinst med typ 2-0, 2-1 etc. Finns väl mycket som pekar på att Sverige får det lika tufft som alltid att göra mål. Förlorar tror jag absolut inte att vi gör..
2009-09-04, 22:36
Medlem
Jag tror vi vinner i morgon. Det är matchen borta mot Danmark den 10okt som kommer bli den matchen som skickar oss på VM-ledighet 2010.
2009-09-04, 22:37
Medlem
wernblom88s avatar
Kan lika bra sätta upp en kon istället för elmander, kallare spelare har jag sällan sett. Kan inte ha så lite självförtroende som fotbollsproffs...
2009-09-04, 22:59
Medlem
DjPuttes avatar
Ska bli intressant att se hur Sverige kommer kunna föra matchen mot Ungern, Tror det kommer bli hyfsat svårt då Sverige inte är sååå bra på just den spelfilosofin!

Sedan debut på kommentatorshylla på Viasat Sport/TV8 Niklas Holmgren månne vi får en ny klassiker i kommentarer till spelet i TV
2009-09-04, 23:54
Medlem
raoul.dukes avatar
det luktar 0-0 och ännu ett fiasko, dessvärre
2009-09-05, 00:01
Medlem
Pvt. Jokers avatar
1-0 till Ungern i 83e...

Bara en känsla...
2009-09-05, 00:15
Medlem
drunknars avatar
Nu är det fan upp till bevis för grabbarna att kliva fram som män. Sorgligt nog finns det i stort sett inget som tyder på att de gör det. Zlatan skadad(?), de flesta andra i minst sagt medioker form och spelet så här långt i kvalet har varit riktigt kass. Ändå vill man inte ge slaget förlorat innan det är helkört. Vi borde kunna spöa gulashgrabbarna i en måstematch.

Edit: Blir det 0-0 så måste Lagerbäck avgå på en gång
2009-09-05, 00:21
Medlem
Axells avatar
Vi måste vinna mot Ungern. Det är vad jag tror och hoppas på.
Vinner vi inte mot Ungern har vi fan inget i VM att göra!
2009-09-05, 08:20
Medlem
Sweeper80s avatar
Zlatten ville ju vara med och ta ut laget, plus att han är ju så jävla bra på allt! I synnerhet i landslaget! Borde inte Zlatten bli förbundskapten?
2009-09-05, 08:34
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaika
Fanns det ingen tråd om denna match?
Så vad tror ni om denna mycket viktiga match för Sverige? Kommer vi slå dem? En vinst är ju som sagt ett måste om vi vill ta oss till VM i negerparadiset 2010. Låt detta bli den officiella tråden! Börja redan spekulera!

Någon som vet varför Henke inte spelar?
Det fanns ingen tråd om denna match eftersom man inte får posta här innan det är 6h kvar till match start.

Varför, för att detta en subforum för fotbolls forumet och endast för matchprat, före, under och kort efter matchen.
2009-09-05, 09:17
Medlem
alpha-betas avatar
Det bästa är väl att Lagberbäck har kickat den värdelösa sminkbögen chippen! Nu kan han sitta och plocka sina ögonbryn någon annanstans, han är en jävla pajas som inte har något in landslaget att göra. Det bästa var Lagerbäcks motivering:"Du är inte tillräckligt bra."

Härligt också att L har tagit in Toivonen och Berg, som båda har visat stor potential. Det känns för en gångs skull att vi har ett ganska bra lag på G, stabil backlinje med Maestorovic och en betydligt bättre anfall med den nya lovande stjärnskotten och med Zlatan i fronten (hoppas han kan spela).

Jag tror av vi tar det här, 2-0 till Sverige

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in