Citat:
Ursprungligen postat av torylane
Bögar knullar varandra i ändtarmen när de har sex och ändtarmen är full av bajs, alltså de gnider sina kukar i bajs i andras tarmar.
Könssjukomar uppkommer och sprids när bögarna gnider sina kukar i bajs aka dåliga bakterier som kroppen gör sig av med genom ändtarmen. Du kanske har hört talas om AIDS? Du kanske inte visste att AIDS kom från bögarna? Att det kan att ha göra med deras ovana att gnida sina kukar i dåliga bakterier?
Mja, jag vet inte hur många gånger jag har fått förklara det här för folk men homosexuella innebär först och främst både kvinnor och män, så då kan vi räkna bort ungefär hälften från bajsgnidandet efter som denna hälft inte har kuk. Sedan har inte alla homosexuella män analsex, dessutom finns det heterosexuella människor som har analsex, och den här disskutionen gällde enbart homosexualitet och inte vissa typer av sex mellan vissa typer av människor.
Dessutom är heterosexuella överrepresenterade inom könssjukdommar, och bajsgnidandet är i övrigt inte den största anledningen till könsrelaterade sjukdommar. Du får förklara närmare hur analsex är dåligt och hur det påverkar andra människor/samhället negativt?
Du vet mycket väl (hoppas jag) att aids inte kommer från homosexuella män. Dessutom är heterosexuella även överrepresenterade vad gäller aids.
Om du inte vet vad aids är bör du inte heller prata om det. Aids sprids genom blod, eftersom
viruset angriper immunförsvaret, och smittar således genom blod/vätske-kontakt. Det är givetvis större risk att smittas genom analsex, men detta har jag nog redan förklarat för dig.
Du har fortfarande inte givit mig någon källa på att homosexuella människor är sterila? Inte heller har du förklarat vad normalsex är eller hur vissa människors sexliv är dåligt för sammhället? Sätt igång nu