2009-08-01, 20:13
Medlem
Skandiss avatar
Jag kan väl dra standardargumenten eftersom ingen annan gör det:
Citat:
Ursprungligen postat av IsabellaJS
Källa på att homosexuella är sterila?
Att få barn i former som inte är tillräckligt konservativa räknas inte, mmmm'kay.
Citat:
Gärna en förklaring till varför barnlöshet är dåligt?
För att alla människor som är homosexuella skulle, om de fick barn, producera superdrivna människor utan de minsta anlag till att slöa eller vara WT.
Citat:
Definition av "normalt sex" och gärna en anledning till varför "onormalt sex" är dåligt?
Det är inte tillräckligt konservativt, alltså är det dåligt. Beteenden som inte är redan etablerade är dåliga och borde hållas borta (precis som fria svarta och kvinnlig rösträtt )
Citat:
Hur många homosexuella "gnider sina kukar med bajs" ? Och hur påverkar detta samhället negativt?
Alla homosexuella gnider sina små spön i bajs, eftersom de beter sig på ett icke-konservativt sätt och gör därför alla typer av vidriga saker (inkl. dyrka satan). Detta påverkar samhället negativt eftersom de oftare blir sjuka.
Citera
2009-08-01, 20:45
Medlem
Citat:
Källa på att homosexuella är sterila? Gärna en förklaring till varför barnlöshet är dåligt?

Definition av "normalt sex" och gärna en anledning till varför "onormalt sex" är dåligt?

Hur många homosexuella "gnider sina kukar med bajs" ? Och hur påverkar detta samhället negativt?

Bögar knullar varandra i ändtarmen när de har sex och ändtarmen är full av bajs, alltså de gnider sina kukar i bajs i andras tarmar.

Könssjukomar uppkommer och sprids när bögarna gnider sina kukar i bajs aka dåliga bakterier som kroppen gör sig av med genom ändtarmen. Du kanske har hört talas om AIDS? Du kanske inte visste att AIDS kom från bögarna? Att det kan att ha göra med deras ovana att gnida sina kukar i dåliga bakterier?
Citera
2009-08-01, 20:46
Medlem
IsabellaJSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skandis
Standardargumenten

hahaha

Jag borde väl nästan ha gissat mig till det
Citera
2009-08-01, 20:57
Medlem
IsabellaJSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torylane
Bögar knullar varandra i ändtarmen när de har sex och ändtarmen är full av bajs, alltså de gnider sina kukar i bajs i andras tarmar.

Könssjukomar uppkommer och sprids när bögarna gnider sina kukar i bajs aka dåliga bakterier som kroppen gör sig av med genom ändtarmen. Du kanske har hört talas om AIDS? Du kanske inte visste att AIDS kom från bögarna? Att det kan att ha göra med deras ovana att gnida sina kukar i dåliga bakterier?

Mja, jag vet inte hur många gånger jag har fått förklara det här för folk men homosexuella innebär först och främst både kvinnor och män, så då kan vi räkna bort ungefär hälften från bajsgnidandet efter som denna hälft inte har kuk. Sedan har inte alla homosexuella män analsex, dessutom finns det heterosexuella människor som har analsex, och den här disskutionen gällde enbart homosexualitet och inte vissa typer av sex mellan vissa typer av människor.

Dessutom är heterosexuella överrepresenterade inom könssjukdommar, och bajsgnidandet är i övrigt inte den största anledningen till könsrelaterade sjukdommar. Du får förklara närmare hur analsex är dåligt och hur det påverkar andra människor/samhället negativt?

Du vet mycket väl (hoppas jag) att aids inte kommer från homosexuella män. Dessutom är heterosexuella även överrepresenterade vad gäller aids.

Om du inte vet vad aids är bör du inte heller prata om det. Aids sprids genom blod, eftersom viruset angriper immunförsvaret, och smittar således genom blod/vätske-kontakt. Det är givetvis större risk att smittas genom analsex, men detta har jag nog redan förklarat för dig.

Du har fortfarande inte givit mig någon källa på att homosexuella människor är sterila? Inte heller har du förklarat vad normalsex är eller hur vissa människors sexliv är dåligt för sammhället? Sätt igång nu
Citera
2009-08-01, 21:11
Medlem
Skandiss avatar
Citat:
Fast ändtarmen är ju självrengörande, så enda sättet som en bög kan på bajs på snorren är om hans partner nyligen utfört sina behov eller bara håller en korv inne.
Citat:
Könssjukomar uppkommer och sprids när bögarna gnider sina kukar i bajs aka dåliga bakterier som kroppen gör sig av med genom ändtarmen.
Exakt vilka könssjukdomar uppkommer av att gnida dolmen i bajs?
Citat:
Du kanske har hört talas om AIDS? Du kanske inte visste att AIDS kom från bögarna? Att det kan att ha göra med deras ovana att gnida sina kukar i dåliga bakterier?
Källa på att AIDS kommer från homosexualitet tack.
Citera
2009-08-01, 21:18
Medlem
Buffelo Balls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robin-JG
Finns det något dåligt med bögar? Jag vill verkligen veta, för om du kan se någonting jag inte ser vill jag bli upplyst och arbeta i samma riktning som du. Är inte det du verkligen vill? Att vi blir ett enat folk?

Det enda negativa med homosexuella är väl deras, ibland något trångsynta omgivning
Citera
2009-08-01, 21:21
Medlem
Micke666s avatar
AIDS= Arsle I Dåligt Skick
Citera
2009-08-01, 21:27
Medlem
Citat:
Mja, jag vet inte hur många gånger jag har fått förklara det här för folk men homosexuella innebär först och främst både kvinnor och män, så då kan vi räkna bort ungefär hälften från bajsgnidandet efter som denna hälft inte har kuk. Sedan har inte alla homosexuella män analsex, dessutom finns det heterosexuella människor som har analsex, och den här disskutionen gällde enbart homosexualitet och inte vissa typer av sex mellan vissa typer av människor.

Dessutom är heterosexuella överrepresenterade inom könssjukdommar, och bajsgnidandet är i övrigt inte den största anledningen till könsrelaterade sjukdommar. Du får förklara närmare hur analsex är dåligt och hur det påverkar andra människor/samhället negativt?

Du vet myckuet väl (hoppas jag) att aids inte kommer från homosexella män. Dessutom är heterosexuella även överrepresenterade vad gäller aids.

Om du inte vet vad aids är bör du inte heller prata om det. Aids sprids genom blod, eftersom viruset angriper immunförsvaret, och smittar således genom blod/vätske-kontakt. Det är givetvis större risk att smittas genom analsex, men detta har jag nog redan förklarat för dig.

Du har fortfarande inte givit mig någon källa på att homosexuella människor är sterila? Inte heller har du förklarat vad normalsex är eller hur vissa människors sexliv är dåligt för sammhället? Sätt igång nu

Tråden gick ut på att nämna något dålig med homosexualitet inte något dåligt om alla homosexuella.

Homosexuella män drabbas mycket oftare av könssjukdomar men de är bara ca 5% av den totala befolkning medans heterosexualla utgår ca 90% av befolkningen vilket är anledningen till att heterosexuella är överrepresenterade.

HIV spreds från homosexuella män även om ursprunget inte är helt känt utan man vet bara att det kom från Afrika och spreds först bland bögar innan det spreds till normala personer. Alltså kan man utgå från att bögeriet har nått med sjukdomen att göra eftersom de drabbades mest först och är fortfarande de som är mest drabbade, du kanske inte ser sambandet mellan att gnida sina kukar i kroppens avfall och att de blir sjuka? Du skriver att AIDS inte kommer från homosexuella, hur kan du veta det när ingen vet uppkomsten säkert? Jag är övertygad att bögarnas sodomi är orsaken till HIV/AIDS.

Har aldrig skrivit att homosexualla är sterila. Alla vet att vanlig sex är kuk ut och in i en fitta.
Senast redigerad av torylane 2009-08-01 kl. 21:36.
Citera
2009-08-02, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buffelo Ball
Det enda negativa med homosexuella är väl deras, ibland något trångsynta omgivning

Allt med homosexualitet är negativt!
Citera
2009-08-03, 02:25
Medlem
wzbzs avatar
Citat:
Allt med homosexualitet är negativt!
Tack för att du bekräftar Buffelo Balls påstående.
Citera
2009-08-03, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skandis
Alla homosexuella gnider sina små spön i bajs, eftersom de beter sig på ett icke-konservativt sätt och gör därför alla typer av vidriga saker (inkl. dyrka satan). Detta påverkar samhället negativt eftersom de oftare blir sjuka.

Alla? Hälften av de som är homosexuella har inte ens "små spön" och sen har inte alla bögar analsex heller.
Citera
2009-08-03, 13:40
Medlem
Homosexuallitet förhindrar fortplantning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in