Citat:
Ursprungligen postat av torylane
Tråden gick ut på att nämna något dålig med homosexualitet inte något dåligt om alla homosexuella.
Precis, men du har fortfarande inte nämnt någonting negativt av relevans om
homosexualitet utan du har bara talat om
bögar och då framförallt bögar som har anlasex.
Citat:
Homosexuella män drabbas mycket oftare av könssjukdomar men de är bara ca 5% av den totala befolkning medans heterosexualla utgår ca 90% av befolkningen vilket är anledningen till att heterosexuella är överrepresenterade.
Har du en källa som stödjer siffrorna om att bögar och flator är 5% av befolkningen. Jag vill även veta vilka könssjukdommar lesbiska sprider i stor utsträckning. Eftersom att könsjukdommar och annat såsom HIV sprids via sexuell kontakt, blod/vätskekontakt samt ammning så är det inte argument för att homosexualitet är fel, framförallt med tanke på att betydligt fler heterosexuella lider av HIV.
Citat:
HIV spreds från homosexuella män även om ursprunget inte är helt känt utan man vet bara att det kom från Afrika och spreds först bland bögar innan det spreds till normala personer. Alltså kan man utgå från att bögeriet har nått med sjukdomen att göra eftersom de drabbades mest först och är fortfarande de som är mest drabbade, du kanske inte ser sambandet mellan att gnida sina kukar i kroppens avfall och att de blir sjuka? Du skriver att AIDS inte kommer från homosexuella, hur kan du veta det när ingen vet uppkomsten säkert? Jag är övertygad att bögarnas sodomi är orsaken till HIV/AIDS..
Först och främst vill jag ha en källa, på din revolutionerande teori. Jag vet att ex i USA var de första kända fallen av HIV-bärare homosexuella män. Men viruset härjade i Afrika hos Heteros innan. Det tog ju som sagt ett bra tag innan man kunde indentifiera sjukdommen.
Du vet ju fortfarande inte vad HIV är eller hur det sprids, eller hur? Det är inte" bajs på kuken" som är anledningen till att HIV smittar. Blod och kroppsvätskor är det smittbara, och risken är ganska liten, trots i stora mängder. HIV sprids via samlag. vaginalt eller analt, analt sex( som både vissa heterosexuella och vissa homosexuella ägnar sig åt) har en något större risk, då analen lättare utsätts för sår eller skador vid sex. Dock går är risken betydligt mindre om man gör som de flesta människor och använder
kondom, kondom är ingenting som enbart används av heterosexuella, utan det går utmärkt att använda den som bög också.
Citat:
Har aldrig skrivit att homosexualla är sterila. Alla vet att vanlig sex är kuk ut och in i en fitta.
Jaha, men du satt homoseuxella inte kan få barn, vilket de flesta av dem kan få. Dessutom påstod du att detta var en dålig sak med homosexualitet, så förklara nu vad som är dåligt.
Varför är just detta sex, "vanligt sex" och vem har bestämt att det skall vara så? Och varför är "ovanligt sex" dåligt? Hör oralsex till ovanligt sex tillexempel?