2009-08-03, 13:56
Bannlyst
Homosexuella är helt okej så länge dom inte påstår att dom är förföljda och går i pridefestivalen eller skaffar barn.
Citera
2009-08-03, 15:03
Medlem
IsabellaJSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torylane
Tråden gick ut på att nämna något dålig med homosexualitet inte något dåligt om alla homosexuella.

Precis, men du har fortfarande inte nämnt någonting negativt av relevans om homosexualitet utan du har bara talat om bögar och då framförallt bögar som har anlasex.

Citat:
Homosexuella män drabbas mycket oftare av könssjukdomar men de är bara ca 5% av den totala befolkning medans heterosexualla utgår ca 90% av befolkningen vilket är anledningen till att heterosexuella är överrepresenterade.

Har du en källa som stödjer siffrorna om att bögar och flator är 5% av befolkningen. Jag vill även veta vilka könssjukdommar lesbiska sprider i stor utsträckning. Eftersom att könsjukdommar och annat såsom HIV sprids via sexuell kontakt, blod/vätskekontakt samt ammning så är det inte argument för att homosexualitet är fel, framförallt med tanke på att betydligt fler heterosexuella lider av HIV.

Citat:
HIV spreds från homosexuella män även om ursprunget inte är helt känt utan man vet bara att det kom från Afrika och spreds först bland bögar innan det spreds till normala personer. Alltså kan man utgå från att bögeriet har nått med sjukdomen att göra eftersom de drabbades mest först och är fortfarande de som är mest drabbade, du kanske inte ser sambandet mellan att gnida sina kukar i kroppens avfall och att de blir sjuka? Du skriver att AIDS inte kommer från homosexuella, hur kan du veta det när ingen vet uppkomsten säkert? Jag är övertygad att bögarnas sodomi är orsaken till HIV/AIDS..

Först och främst vill jag ha en källa, på din revolutionerande teori. Jag vet att ex i USA var de första kända fallen av HIV-bärare homosexuella män. Men viruset härjade i Afrika hos Heteros innan. Det tog ju som sagt ett bra tag innan man kunde indentifiera sjukdommen.

Du vet ju fortfarande inte vad HIV är eller hur det sprids, eller hur? Det är inte" bajs på kuken" som är anledningen till att HIV smittar. Blod och kroppsvätskor är det smittbara, och risken är ganska liten, trots i stora mängder. HIV sprids via samlag. vaginalt eller analt, analt sex( som både vissa heterosexuella och vissa homosexuella ägnar sig åt) har en något större risk, då analen lättare utsätts för sår eller skador vid sex. Dock går är risken betydligt mindre om man gör som de flesta människor och använder kondom, kondom är ingenting som enbart används av heterosexuella, utan det går utmärkt att använda den som bög också.

Citat:
Har aldrig skrivit att homosexualla är sterila. Alla vet att vanlig sex är kuk ut och in i en fitta.

Jaha, men du satt homoseuxella inte kan få barn, vilket de flesta av dem kan få. Dessutom påstod du att detta var en dålig sak med homosexualitet, så förklara nu vad som är dåligt.

Varför är just detta sex, "vanligt sex" och vem har bestämt att det skall vara så? Och varför är "ovanligt sex" dåligt? Hör oralsex till ovanligt sex tillexempel?
Citera
2009-08-03, 15:05
Medlem
IsabellaJSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S-Pulse
Homosexuella är helt okej så länge dom inte påstår att dom är förföljda och går i pridefestivalen eller skaffar barn.

Vem ska hindra dem från att skaffa barn? :P
Citera
2009-08-03, 15:14
Medlem
Empresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IsabellaJS

Först och främst vill jag ha en källa, på din revolutionerande teori. Jag vet att ex i USA var de första kända fallen av HIV-bärare homosexuella män. Men viruset härjade i Afrika hos Heteros innan. Det tog ju som sagt ett bra tag innan man kunde indentifiera sjukdommen.

Fick mig att tänka på min ärade fosterfar..
När de kom på nyheterna för första gången i Sverige (jag var väl 13-14år gammal). Han satt och läste en bok samtidigt han lyssnade på nyheterna.. (han kunde konsten att multitaska den mannen ). Så släppte den nyheten:
"En ny dödlig sjukdom som drabbar homosexuella". (Ja så sa det faktiskt på nyheterna))
Han lyfte blicken från boken och det första han sa:
"Det kan inte stämma med att det finns sjukdom som tar hänsyn till den sexuella läggningen".
Och han hade rätt fosterfadern min..

Citat:
Ha ha Det ligger väl på hans önskelista om juklappar han skickar till Jultomten varje år..
Senast redigerad av Empress 2009-08-03 kl. 15:21.
Citera
2009-08-03, 16:29
Bannlyst
Citat:

Det vet jag inte, tycker bara att dom borde avstå.
Citera
2009-08-03, 16:46
Medlem
Jag kommer faktiskt inte på något. Att jag skulle tycka det är äckligt är ju mitt eget fel. Och så är det altid kul att se bögar skrämma homofober!
Citera
2009-08-03, 19:47
Medlem
IsabellaJSs avatar
Citat:
Det vet jag inte, tycker bara att dom borde avstå.

De borde avstå eftersom att....?
Citera
2009-08-03, 19:59
Bannlyst
Citat:
De borde avstå eftersom att....?

Om dom ändå ska packa bajs och saxa varandra så kan dom väl leva med att barnen inte kommer till. Jag tycker kort och gott att det finns för mycket människor på jorden, då hjälper det inte att jordens alla lebbar ber sina bögkompisar att donera sperma så att dom kan trixa och fuska fram sina barn. Även om du förmodligen anser att det är helt naturligt sätt att skaffa barn på.
Citera
2009-08-03, 20:01
Medlem
IsabellaJSs avatar
Citat:
Om dom ändå ska packa bajs och saxa varandra så kan dom väl leva med att barnen inte kommer till. Jag tycker kort och gott att det finns för mycket människor på jorden, då hjälper det inte att jordens alla lebbar ber sina bögkompisar att donera sperma så att dom kan trixa och fuska fram sina barn. Även om du förmodligen anser att det är helt naturligt sätt att skaffa barn på.

Det finns homosexuella som skaffar barn genom att ha sex med någon av motsatt kön, finns knappast någon som hindrar dem från det, är det dåligt?
Citera
2009-08-03, 20:06
Bannlyst
Citat:
Det finns homosexuella som skaffar barn genom att ha sex med någon av motsatt kön, finns knappast någon som hindrar dem från det, är det dåligt?
Jag tycker det, ja.
Citera
2009-08-03, 20:37
Medlem
Citat:

Jag ska hindra dem!
Citera
2009-08-03, 20:39
Medlem
Citat:

Barn ska inte behöva växa upp hos perversa avskrap! Finns operationer att göra för att hindra dem...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in