2009-07-23, 20:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor
När jag lumpade på Gotland mötte jag på någon klubb Lill Lindfors stödd av två bastanta killar. Men fick ändå höra att jag var "gullig". God smak har hon verkligen.
Jag tror dig . Å andra sidan låter det lite konstigt med den image hon har byggt upp med att alltid ha en nästan kylig stil i sitt uppträdande. Men där ser man!
Citera
2009-07-23, 21:59
Medlem
Buttra Molnets avatar
JO Wallner

Ser att fler har träffat honom men jag träffade JO Wallner, ja han som spelade pingpong på Café Opera där han var full som en kastrull.
-Känner du inte igen mig? var hans sluddriga kommentar innan han vinglade iväg i mittgången.
Riktigt Svenskt Grisfull alltså!
Senast redigerad av Buttra Molnet 2009-07-23 kl. 22:02.
Citera
2009-07-24, 00:01
Medlem
O Dirlewangers avatar
Micke "Svullo" Dubois.

Denne barndomshjälte träffade jag på Restaurang Udden i Huddinge en fredagskväll. Han satt vid baren och hinkade öl och satan vad dragen han var.
Inte ett ord begrep man vad han sade, så jag lät honom bero i sitt rus.
Citera
2009-07-24, 01:06
Medlem
Den fullaste "kändisen" jag träffat va Frank andersson (för dom yngre , han en gång i tiden brottare) Han kröp utanför scandic crown i Malmö som jag tror det hette då.
Citera
2009-07-24, 01:34
Medlem
Tjock_och_Rökers avatar
Personen är säkert redan nämnd i den här tråden, men Filip Hammar. Back in the days, tomma blicken och euforiskt röjrus manifesterade han. Den killen kan onekligen festa.
Citera
2009-07-24, 02:22
Medlem
Babsan. Full som en ryss gav han sig an projektet att förföra mig och en kompis. Detta var under valvakan 2006, mitt i natten på stan. Jag minns hur han lattjade med mobilen samtidigt som han mantrade på om en fest han skulle till där vi var varmt välkommna. Tydligen bjöds det på skumpa och bubbelpool, och vid noggrannare efterforskningar visade det sig, inte helt chockerande, att festen var belägen hemma hos Babsan själv med en gästlista som utgjordes av mig och min kompis. Hövligt tackade vi nej, men Babsan svamlade på om att det gällde rikets säkerhet och insisterade sedan på att tillfället krävde förevigande varpå han plockade fram en kamera och började fota oss. Vi de här laget hade vi tröttnat ganska rejält och begav oss hemåt medan en full Babsan euforiskt fotograferade människor som vandrade förbi på gatan.

Vet inte om det är den fullaste "kändis" jag någonsin träffat. Jag träffade Thin Lizzys gitarrist en gång. Han va ganska tankad han med.
Citera
2009-07-24, 05:02
Medlem
satt på samma flyg som Babyshambles på väg till london för nått/några år sen,
Pete var rätt berusad på planet, när vi landat och skulle hämta väskorna satt han på golvet och flaxade med armarna. Hans vännina eller liknande stod brevid och tog hand om honom typ. Väldigt intressant, första gången jag blivit riktigt "starstruck" då pete är en av mina favoritmusiker.

Har sett herr Anttila full någon gång, tror det var Peace and love förra året, har för mig att han slog ner en polis då med.

Och såklart SMK Frej, men det har nog alla gjort.
Citera
2009-07-24, 05:05
Medlem
CronoSs avatar
Sångaren i UK Subs, kommer inte ihåg namnet. Wattie eller nåt.
Citera
2009-07-24, 08:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gregorpeck
Jag tror dig . Å andra sidan låter det lite konstigt med den image hon har byggt upp med att alltid ha en nästan kylig stil i sitt uppträdande. Men där ser man!

Jag håller med dig. Det passar inte riktigt in på bilden av den perfekta Lill Lindfors. Det hade varit lättare att tro om det varit Lill-babs. Hon är ju lite slafsigare.
Citera
2009-07-24, 08:41
Medlem
RoyochRogers avatar
Ebbot i Soundtrack of our lives, dansade tupp dansen i sin kaftan.
Men han var fan trevlig
Citera
2009-07-24, 08:46
Medlem
RS-Kickers avatar
Gudrun Schyman
Citera
2009-07-24, 14:20
Medlem
Telli.Wonderbans avatar
Jag träffade Nicke Andersson från Hellacopters en gång. Han var väldigt full, hans kompisar fick valla honom fram och tillbaka så att han inte skulle gå in i folk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in