Citat:
Ursprungligen postat av daniel_andersso
OK, tack för ditt svar. Detta med känsliga personuppgifter är inget du behöver publicera om eller ens fråga om för min skull, vill absolut inte pressa någon att avslöja känsliga saker mot dennes vilja.
Dock ser jag gärna att du fortsätter visa engagemang för detta fall, onekligen en mycket intressant tråd detta.
Jag kommer att publicera dessa också om jag får en skriftlig fullmakt av hans syster.
Jag skall få en fullmakt av henne gällande Landsarkivet i Göteborg. Man får hoppas att detta kan hjälpa mig i att få fram uppgifter om honom där?
Jag kan berätta några andra uppgifter i stället. Det gjordes en husrannsakan i lägenheten på Risåsgatan 9C. Där kom det fram åtminstone en (1) intressant sak. Även vad detta var kommer att publiceras här om jag får tillstånd.
Den andra uppgiften är verkligen mystisk och underlig (som allt annat i detta fall).
I denna lägenhet som han innehade så hade han säkert inget av något större värde. Dock måste han iaf ha haft en säng, litet andra möbler, litet personliga tillhörigheter, sina kläder etc. Hans syster har
ingen som helst aning om var hans saker tog vägen? Varken hon eller den övriga familjen fick hans efterlämnade saker? Även hans tillhörigheter försvann också - precis som allt annat! Vart tog hans efterlämnade tillhörigheter vägen kan man ju undra?
Gay Roger Karlssons korta levnad på drygt 22 år lämnade minsann inte många spår efter sig!