Jag kör med Mozilla Firefox. Tycker det funkat bra. Den blockerar de flesta pop-ups och skyddar mot virus osv. Gillar även att man kan ladda hem sina egna addons och ha sitt eget skin.
jag gillar safari best... snyggaste och ändå ganska snabb. Internet explorer ska man inte köra för den läser vissa koder fel har jag fått lära mig av mig webbdesignlärare
Nu har man fått fyra olika förslag på fyra inlägg, det här blev svårt.
fråga vilken webläsare som e bäst e som att fråga vilken motorolja som e bäst. Alla tycker det som själv använder är bäst. Skillnaden är att med webläsare ere bara att testa alla å ta den du gillar
Snabb, säker, snygg, finns tusentals tillägg som du kan installera efter behov, finns tusentals skins till den så att du kan få den hur personlig du vill i princip.
För mig är Firefox en självklarhet sedan jag började att använda den för flera år sedan.
Sedan så renderar Firefox kod på ett vettigt vis vilket exempelvis IE alltid har haft svårt för.
jag gillar safari best... snyggaste och ändå ganska snabb. Internet explorer ska man inte köra för den läser vissa koder fel har jag fått lära mig av mig webbdesignlärare
Och det stämmer också.
Internet Explorer är världssämst på att rendera kod på ett vettigt vis och den har alltid varit det och trots alla nya versioner av den så har den knappt bättrats.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!