• 1
  • 2
2009-06-23, 01:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av svampdamp
Jag kör google chrome och jag utvecklar hemsidor, slår både firefox och IE i snabbhet

Sant, Chrome är kickass. Men sedan saknar den alla tilläggen som finns till Firefox och det är verkligen ingen webbläsare som jag skulle kunna köra.

Firefox är min allround-webbläsare och Chrome tar jag upp om jag bara ska in på någon sida snabbt och inte behöver mina tillägg, bokmärken eller liknande.
2009-06-23, 01:28
Bannlyst
Vad su än gör, välj inte Opera eller Safari. FireFox är den bästa webbläsaren, både när det gäller simplicitet, utbud av AddOns, teman och insticksmoduler samt rendrering av kod.

Chrome är okej, men saknar grundläggande funktioner för att fungera som en bra webbläsare.
2009-06-23, 01:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fekaliesodomit
Vad su än gör, välj inte Opera eller Safari. FireFox är den bästa webbläsaren, både när det gäller simplicitet, utbud av AddOns, teman och insticksmoduler samt rendrering av kod.

Chrome är okej, men saknar grundläggande funktioner för att fungera som en bra webbläsare.

Håller med till stor del. Dock så har jag inga direkta fördomar emot Opera mer än att jag inte gillar hur den är utformad.
2009-06-23, 01:45
Medlem
alkisvsfjortiss avatar
Google Chrome! Mozilla Firefox är dock "ok".
2009-06-23, 01:56
Medlem
Smaken är som baken. Men mozilla är bäst imo.
Hyffsat stabil och populärast vilket resulterar i att det finns mycket add-ons.
Add-ons <3
2009-06-23, 01:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fekaliesodomit
Vad su än gör, välj inte Opera eller Safari.
Har du en motivering också eller är det bara ordbajseri som vanligt?
2009-06-23, 07:09
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Om TS hade sökt på ämnet så skulle h*n finna ett par trådar.

Ta själv en egen uppfattning vilket som passar dig bäst.Denna fråga som ställs är detsamma " vilket antivirusprogram är bäst "

Man får olika svar och meningar, men ingen vettig förklaring eller diskussion.

Tråd låst //Mod
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in