2009-04-30, 19:46
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tirfing1
Nej, sänker man ett lik i havet flyter det upp förr eller senare. Spelar ingen roll hur många tegelstenar man fyllt liksäcken med.
I så fall får man åka långt ut på Atlanten och kasta i honom där.
BS. Bara gör lite rejäla hål i liket så att föruttningsgaserna har en väg ut och inte blåser upp kadavret som en ballong...
Citera
2009-06-14, 17:22
Medlem
Knullkungens avatar
I Expressen nya söndagsbilaga idag skall dem publicera unika bilder som påstås vara nya spår för polisen i fallet C-E Björkegren. Ngn som har sett dem och kan berätta vad som visas?

Ja, jag är snål och vill inte betala för detta!
Citera
2009-06-14, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
I Expressen nya söndagsbilaga idag skall dem publicera unika bilder som påstås vara nya spår för polisen i fallet C-E Björkegren. Ngn som har sett dem och kan berätta vad som visas?

Ja, jag är snål och vill inte betala för detta!

Nä inget att betala för... en liten bild att någon eller något krossat en gipsvägg (sprickan är ca 20cm) det behöver däremot inte ha något att göra med försvinnandet, men en möbel eller kämpande människa kan orsakat det. Dessutom visar man en kvarglömd kalender i en fåtölj, och ett par läsglasögon och några papper på ett skrivbord. Stor journalistik. I övrigt en sammanfattning vad som redan är känt.
Citera
2009-06-14, 23:10
Bannlyst
Han är död och begraven. Så kan det gå när man lånar pengar och gör över med dem utan att kunna betala. En person blev arg och gjorde sig av med problemet men han fick inte tillbaka pengarna för det...
Citera
2009-06-14, 23:18
Bannlyst
Vem är Carl-Erik Björkegren? Är han borta? varför???
Citera
2009-06-14, 23:25
Medlem
Sjveds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Vem är Carl-Erik Björkegren? Är han borta? varför???
http://www.google.se/
Citera
2009-06-15, 11:19
Medlem
Knullkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aremak
Nä inget att betala för... en liten bild att någon eller något krossat en gipsvägg (sprickan är ca 20cm) det behöver däremot inte ha något att göra med försvinnandet, men en möbel eller kämpande människa kan orsakat det. Dessutom visar man en kvarglömd kalender i en fåtölj, och ett par läsglasögon och några papper på ett skrivbord. Stor journalistik. I övrigt en sammanfattning vad som redan är känt.

Danke bitte. Altid skönt att spara en tjuga!
Citera
2009-06-15, 11:42
Medlem
Han lär

ligga i en av pontonerna i öresundsbron.
gubben dvs

Hans fd betjänt är också försvunnen sen flera år.
Min gissning e att han fick ett nackskott för han va en player som blåste allt som gick att blåsa
Citera
2009-06-15, 16:03
Medlem
TröttSvensks avatar
Jag tror att han tog livet av sig i Öresund, alternativt så tog han livet av sig och hade betalat betjänten för att sänka kroppen sen i Öresund.

Citera
2009-06-15, 16:04
Medlem
TröttSvensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BB4L
gubben dvs

Min gissning e att han fick ett nackskott för han va en player som blåste allt som gick att blåsa

Som Jimmy Hoffa då eller ?
Han skall ju ligga i någon bro han också...
Citera
2009-06-15, 16:09
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
gubben dvs

Hur skulle det gått till? Han försvann 1994 och öresubdsbron börjades bygga 1995..
Citera
2009-06-15, 19:06
Medlem
Basil Fawltys avatar
Citat:
gubben dvs

pontonerna ? Antar du menar pylonerna ? Byggdes 1998
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in