2009-05-08, 18:32
Medlem
Big_Bites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Jag förstår inte problemet längre alla med störiga avatarer har jag lagt till på ignorelistan, de är ju uppenbarligen här endast är för att förstöra. Laidback är och förblir ett forum för sinnesslöa individer. Åtminstone dessa lekar som förstör forumet. Nej en möjlighet att stänga av animerade avatarer efterlyses.

Det kanske skulle varit något faktiskt.
Precis som man kan kryssa i "Show offensive avatars" kan man kryssa i "Show animated avatars".
2009-05-08, 18:46
Medlem
Sälklubbarns avatar
På nåt sätt är detta Flashback i ett nötskal. Knarkare, nazister och pedofiler måste få komma till tals! Men tramsare... dom ska brinna i helvetet!
2009-05-08, 18:49
Medlem
503s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sälklubbarn
På nåt sätt är detta Flashback i ett nötskal. Knarkare, nazister och pedofiler måste få komma till tals! Men tramsare... dom ska brinna i helvetet!

Knarkare, nazister och pedofiler som kommer till tals hittar man inte på så många andra platser på nätet.
Dessutom så tillför de någonting till forumet.
Tramsare hittar du på hamsterpaj, lunarstorm, och alla andra för ändamålet avsedda communitys.
Dessutom är detta inte ett forum tillägnat trams, och så finns Laidback till för att fylla detta behov.

Så var den frågan ur världen.
2009-05-08, 18:51
Medlem
Sälklubbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 503
Knarkare, nazister och pedofiler som kommer till tals hittar man inte på så många andra platser på nätet.
Dessutom så tillför de någonting till forumet.
Tramsare hittar du på hamsterpaj, lunarstorm, och alla andra för ändamålet avsedda communitys.
Dessutom är detta inte ett forum tillägnat trams, och så finns Laidback till för att fylla detta behov.

Så var den frågan ur världen.
Ja, jag sade ju att det var Flashback i ett nötskal.
2009-05-08, 19:10
Medlem
Buffelo Balls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sälklubbarn

Det är väl just det som är det fina med Flashback
2009-05-08, 19:16
Medlem
Sälklubbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffelo Ball
Det är väl just det som är det fina med Flashback
Ja, jag sade ju att det var Flashback i ett nötskal.
2009-05-08, 19:26
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rostmannen
Såja nu har skiten runnit över i huvudforumet efter en väl genomförd raid planering i Laidback.
https://www.flashback.org/showthread.php?t=873764

Kommer forumet göra något åt det eller det ska vara ok med LB spam på Flashback.

Frågan har redan varit uppe men blev låst, nu är det aktuellt igen.
https://www.flashback.org/showthread.php?t=881107

Ska man behöva lämna forumet pga av alla epilepsiavatarer som är precis överallt?
Nä RP räcker inte. Stäng GIF funktionen på avatarerna.
Vad är problemet? Det finns ett delform för begåvningshandikappade för att de inte ska sprida sin skit på resten av forumet. Om de får hålla sig i Laidback så blir övriga forumet bättre även om vi tvingas utstå att folk har samma blinkande avatarer med jämna mellanrum.
2009-05-08, 20:04
Medlem
dynamit-kisens avatar
Löjligt att klaga på avatarerna och ner på alla medlemmar som befinner sig i LB. Jag befinner mig själv i LB ibland, och i många andra forum. Tyckte att detta var en skoj sak så att de som inte kände till tråden fick fundera lite. Jag använde alltså inte avataren för att störa någon, bara för att de skulle undra vad som var på gång.

Men jämför ni det med en snigel i ögat tar jag väll bort den då
2009-05-08, 20:31
Bannlyst
Faktum är att Laidback är som en kopp kaffe en hård arbetsdag. Man går, felciterar och man går och skriver något vettigt.
Noterar att det oftast är de som gnäller mest mot Laidback som har minst att säga i vanliga forum. Tror det har att göra med att ni har byggt om Flashbackforumet till rena sluggfest 2009 och att ni har ohyggligt skoj medan ni leker.

Vem bryr sig i att det extrablinkar lite en dag per år, det blinkas nog så mycket hela tiden. Jag tyckte personligen att årets avatar sammanfattade hela FB på ett "FB-smakfullt" sätt och var en bra hyllning till mångfalden.
Själv valde jag att inte ha den då jag ärligt talat tycker att min avatar är på sitt eget stillsamma sätt något äckligare än årets avatar.
2009-05-08, 21:44
Medlem
snapcases avatar
Jag har engagerat mig rätt mycket på boktipset.se på sistone och ett av mina hatobjekt där är ett gäng kids från nerlagda bcmangaforumet. Där fanns tydligen nåt som hette sandlådan där man fick tramsa loss. Dessa kids verkar nu tro att man får bete sig så överallt på internet.
Uppenbarligen har laidback skapat samma idé på FB.
Eftersom skiten inte har någon funktion på forumet förutom att skapa måsar som skitar ner så kan man gott stänga ner.
2009-05-09, 00:00
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Och härmed är ämnet slutdiskuterat.

Tråd låst

// Mod
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto