2008-10-01, 21:50
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akfs
går det ens att ha sex med en katt om man är en man?

Katter lär vara 5 cm djupa?

Inte penetrativt, iaf inte utan att tillfoga lidande, och därmed bryta mot lagen.
Citera
2008-10-02, 17:50
Moderator
evilhoneys avatar
OT raderat. Oneliners och liknande trams hör icke hemma här.
//mod
Citera
2008-12-27, 01:10
Medlem
off topic

skulle inte detta bara vara länkar? såg en jävla massa off topic snack här bara...
Citera
2008-12-27, 02:34
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagärblå
skulle inte detta bara vara länkar? såg en jävla massa off topic snack här bara...

Tror du blandat ihop debatt tråden med film/bild tråden (https://www.flashback.org/showthread.php?t=340273)
Citera
2009-03-09, 18:33
Medlem
BlondinBalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
Tror du blandat ihop debatt tråden med film/bild tråden (https://www.flashback.org/showthread.php?t=340273)

funkar inte
Citera
2009-03-09, 23:33
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlondinBalle
funkar inte
Nej, eftersom det kommit nya regler där länkar till djurporr inte är okej, se reglerna och trådarna om det i avdelningen "flashback".
//mod
Citera
2009-03-10, 14:06
Medlem
oskarp88s avatar
Aru, är det någon här som brukar knulla sitt egna djur eller? Äckligt.
Citera
2009-03-10, 15:10
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oskarp88
Aru, är det någon här som brukar knulla sitt egna djur eller? Äckligt.
Äckligt är ett högst subjektivt påstående. Och självklart finns det dom här som har sex med egna och andras djur.
Citera
2009-03-10, 16:41
Medlem
oskarp88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Äckligt är ett högst subjektivt påstående. Och självklart finns det dom här som har sex med egna och andras djur.

Ja enligt min mening är det äckligt, snabb fråga bara, ni som då har sex med era egna djur, köper ni djuren för att knulla dom lr?
Citera
2009-03-10, 16:45
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oskarp88
Ja enligt min mening är det äckligt, snabb fråga bara, ni som då har sex med era egna djur, köper ni djuren för att knulla dom lr?
Jag tror och hoppas att få köper djur enbart i sexuellt syfte, även om det självklart förekommer. Det är förkastligt att införskaffa ett djur enbart för sköna stunder, då man inte tänker på djurets behov i övrigt.
Citera
2009-03-10, 17:01
Medlem
Misters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Vad föredrar du själv för djur att ha sex med?
Citera
2009-06-09, 02:05
Medlem
Finns det någon här inne som praktiserar djursex?
Skulle vilja fråga några frågor som jag funderat på ett tag.
Hur vet ni att djuret inte tar skada av det, psykiskt eller fysiskt? Är det inte lite som att ha sex med barn, att man har sex med något som är mindre vetande och som inte kan råda för sin egen hälsa? Att en människa och ett djur kan ha sex utan att någon tar skada tvivlar jag inte på, men hur ska man veta om så är fallet? Och framförallt, hur ska det möjligen kunna bevisas (psykisk skada dvs, fysisk är enkel att kontrollera)?
Jag är också intresserad av vilka djur som är vanligast att ha sex med samt hur akten ser ut. Tackar i förväg för svar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in