2006-07-15, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Djurs penisar har jag aldrig sugit, och jag arbetar icke aktivt för att få chansen. Men om jag fick chansen skulle jag gärna prova, och jag tror att jag skulle finna det sexuellt stimulerande om situationen vore den rätta.

Sök hjälp om du finner övergrepp sexuellt stimulerande.
Citera
2006-07-15, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
Hmm... så förståndahandikappade är likvärdiga med vuxna djur... då kanske man ska ansöka till staten om avlivning av störande / lidande individer...

Det kanske handlar om förmågan att kunna säga nej? Vilket varken djur eller vissa förståndshandikappade människor kan.
Citera
2006-07-15, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JamesWoods
Jag undrar just vad tjejerna får ut av att suga på mäns snoppar?
Kan någon insatt förklara det för mig?

Jag undrar just vad bögar får ut av att suga på mäns snoppar?
Kan någon insatt förklara det för mig?

Vilken jävla jämförelse. Det är kanske skillnad när två vuxna människor frivilligt gör något sexuellt med varandra, än när nåt psyksjukt äckel ger sig på en hund/häst/whatever som inte alls bett om det.
Citera
2006-07-15, 22:10
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Athena
En rätt uppfostrad hund parar sig inte utan husses/mattes tillåtelse, kanske inte ens då, utan dessa tvingas avlägsna sig för att det ska hända något.
Min hund får tamefan inte ens sätta på en grönsak utan min tillåtelse, det är jag som är bossen, hunden ett lydigt redskap och ska göra som jag säger, han ska definitivt INTE sätta på något utan att jag gett mitt godkännande, skulle han göra det så får han sig en bassning som han sent ska glömma.
I dina ögon verkar hunden vara en jämlike
I mina är de precis det de ska vara, det är jag som är bossen och bestämmer helt vad som ska göras och inte göras och de får anpassa sig därefter, gör de inte det så blir det synd om dem.

hmm... så det är okej att du tvingar din hund till att vara som du vill så länge det inte innebär att du till låter den att ha sex?
Citera
2006-07-15, 22:11
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nintendo
Det kanske handlar om förmågan att kunna säga nej? Vilket varken djur eller vissa förståndshandikappade människor kan.

Du med andra ord aldrig haft husdjur. Eller så är du så urbota korkad att du inte ens förstår dom mest grundläggande djur "språk" signalerna...

Tex en hund kan säga ifrån kraftigt nog för att döda...
Och kroppspråket hos djur är mycket lätt att förstå, och svårt att misstolka om man kan det minsta om dom...
Citera
2006-07-15, 22:14
Medlem
Citat:
hmm... så det är okej att du tvingar din hund till att vara som du vill så länge det inte innebär att du till låter den att ha sex?
Det är jag som är bossen, inte hunden. Han ska göra som jag säger.
Citera
2006-07-15, 22:20
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Det är jag som är bossen, inte hunden. Han ska göra som jag säger.

Med andra ord, det är alltså helt okej att du tvingar din hund till vad som helst så länge det inte handlar om sex?
Citera
2006-07-15, 22:33
Medlem
Citat:
Med andra ord, det är alltså helt okej att du tvingar din hund till vad som helst så länge det inte handlar om sex?
Min hund ska göra som jag säger vad det än gäller, sex ska han ha med sina rasfränder, alltså schäfertikar och inget annat, men det blir nog inte ens det eftersom han saknar en stor tand i käken, så han duger inte ens till det.
Han ska definitivt inte göra något som jag inte bestämt, har jag bestämt att han får sätta tänderna i någon så är det helt ok, har jag inte gjort det så blir det bassning, min hund är mitt lydiga redskap det är jag som är bossen, det är jag som bestämmer vad som ska hända härnest, inte jycken.
Citera
2006-07-15, 22:50
Medlem
likeithards avatar
Citat:
min hund är mitt lydiga redskap det är jag som är bossen, det är jag som bestämmer vad som ska hända härnest, inte jycken.

det där låter mest som en sjuk perverterad dominans-fetish.

du gillar att vara den dominanta va? utöva makt, det gör dej lite varm där nere perhaps..?
Citera
2006-07-15, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likeithard
det där låter mest som en sjuk perverterad dominans-fetish.

du gillar att vara den dominanta va? utöva makt, det gör dej lite varm där nere perhaps..?
Har man en brukshund så bör man vara inställd på att vara dominat om man inte vill sitta på diskbänken och be hunden om tillåtelse att få kliva ner
Och det tänker jag definitivt inte göra, här gäller att ta kommandot från första stund.
Kan tillägga att vår nuvarande schäfer är vår 6:e så jag anser mig veta vad jag sysslar med.
Citera
2006-07-15, 23:17
Medlem
Citat:
Du med andra ord aldrig haft husdjur. Eller så är du så urbota korkad att du inte ens förstår dom mest grundläggande djur "språk" signalerna...

Tex en hund kan säga ifrån kraftigt nog för att döda...
Och kroppspråket hos djur är mycket lätt att förstå, och svårt att misstolka om man kan det minsta om dom...

Okej, så hur säger man på hundspråk: snälla husse, stoppa in din kuk i min röv?

DET har jag då aldrig sett en hund säga.
Citera
2006-07-16, 12:30
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nintendo
Okej, så hur säger man på hundspråk: snälla husse, stoppa in din kuk i min röv?

DET har jag då aldrig sett en hund säga.

nu är du långt ute & seglar.

hundar har inget som hellst intresse av att bli penetrerade, vare sej i röven eller fittan skulle jag tro..

men hanhundar kan rent instinktivt sätta på en kvinna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in