2009-03-06, 06:58
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flexbärt
Lycka till.

Godkänner Gud allt eller har Han krav.
Jag svara om Du svarar på varför Du säger att jag har samvetet avstängt.
Citera
2009-03-06, 07:43
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noose..
Dom brukar plinga på hos mig ibland, alltid 2 kvinnor. En gammal kärring som står för snacket och sen en yngre som lätt skulle få mig att joina Jehovas
En som är bra på att tala. En som väcker kuken till liv (Eller båda två). Det fungerar säkert mot en del.
Citera
2009-03-06, 08:29
Medlem
BattleBitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackMetal
Det är mentalt skadligt, om inte för andra så i alla fall för sig själva, att inbilla sig att man inte kan klara av någonting utan en Gud som vakar över varje steg. Att man sedan nedvärderar sig själv som människa och försöker övertyga sig själv och andra om att undergången är nära är skadligt mentalt.

De är främst skadliga för sig själva men även de få stackare som blir övertygade av detta.

Då har du fått allt om bakfoten.

Klart att jag klarar mycket själv, jag är en framgångsrik kvinna med ett liv precis som jag vill ha det. Inget blir bättre än man själv gör det.

Men fred, en värld utan krig är jag oerhört medveten om att onda människor måste bort för att det skall kunna bli!
Tills vidare så älskar vi JV vår nästa som oss själva, så skulle alla vara JV så skulle vi ha fred

Så kom inte här o snacka massa skit.................................
Citera
2009-03-06, 08:32
Medlem
BattleBitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snorlyktan
Är inte ironi härligt?

Jooo men efter ett tag tröttnar man
Citera
2009-03-06, 08:38
Medlem
Nate Blacks avatar
Klart JV är farliga. Sök här på Flashback och läs den ena skräckhistorien efter den andra. Folk som vuxit upp i sekten och sedan lämnat den har inte vackra saker att säga om den.

Sen längtar alla JVs till domedagen, alltså är det bäst att inte låta dem ha några maktpositioner i samhället. Skulle väl bli som när man har en starkt troende kristen som president i USA. Krig är bara kul för dem.
Citera
2009-03-06, 08:48
Medlem
Cousin Cocaines avatar
JV är en världens farligaste sekter. Helt klart på samma nivå som Scientologerna och Moonkyrkan. De har en extrem inre kontroll på sina medlemmar och likt STASI så tvekar inte medlemmarna att skvallra på varann till församlingen och/eller äldstebröderna om nån skulle uppföra sig "omoraliskt" (t ex röka). Då blir det att stå vid skampålen i Rikets Sal till söndagen.

Gick i grundskolan tillsammans med en Jehova-kille. Han luktade svett och var allmänt konstig. Nu (30 år) slavar han på deras högkvarter i Allingsås, har producerat 5 barn och ingen gymaniseutbildning.
Citera
2009-03-06, 08:53
Medlem
Cousin Cocaines avatar
F.ö. så har JV förutsett Jordens undergång och uppryckandet att de rättrogna hela fyra ggr under 1900-talet. Senaste gången var nyårsafton 1974/75, det finns berättelser från folk som var medlemmar vid den tiden som på fullaste allvar var livrädda den natten. Sen förklarades det hela bort av de "Grå Herrarna", alltså den junta som sitter i Brooklyn, NYC och varje vecka skickar ut direktiv till församlingarna om vad de ska tro på den här veckan.
Citera
2009-03-06, 08:58
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Eftersom de bokför varje påhälsning de gör så lönar det sig att be dem dra åt helvete och inte återkomma med sin fascistpropaganda. Tråkigt nog drar de med sig småungarna för att man inte ska uppföra sig otrevligt.

Ett annat tips är att säga att din lägenhet/hus/gård är ett tempel (hinduiskt, buddistiskt...), då är det heller inte angelägna om att komma tillbaka. Detta p g a att de absolut inte får beträda någon annan helig byggnad, än deras eget "Rikets Sal".
Citera
2009-03-06, 09:31
Medlem
BattleBitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
JV är en världens farligaste sekter. Helt klart på samma nivå som Scientologerna och Moonkyrkan. De har en extrem inre kontroll på sina medlemmar och likt STASI så tvekar inte medlemmarna att skvallra på varann till församlingen och/eller äldstebröderna om nån skulle uppföra sig "omoraliskt" (t ex röka). Då blir det att stå vid skampålen i Rikets Sal till söndagen.

Gick i grundskolan tillsammans med en Jehova-kille. Han luktade svett och var allmänt konstig. Nu (30 år) slavar han på deras högkvarter i Allingsås, har producerat 5 barn och ingen gymaniseutbildning.

Shit, är det så det ligger till...

Har alltid undrat vad den svarta van bilen gjör utanför mitt hus, och den rullar alltid efter mig på väg till jobbet...

Tack för att du har upplyst mig!

Skampålen, har jag inte sett ännu under min 30 år... men den låter farlig... Bäst att hålla mig i skinnet då kanske??
Citera
2009-03-06, 09:34
Medlem
BattleBitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
Eftersom de bokför varje påhälsning de gör så lönar det sig att be dem dra åt helvete och inte återkomma med sin fascistpropaganda. Tråkigt nog drar de med sig småungarna för att man inte ska uppföra sig otrevligt.

Ett annat tips är att säga att din lägenhet/hus/gård är ett tempel (hinduiskt, buddistiskt...), då är det heller inte angelägna om att komma tillbaka. Detta p g a att de absolut inte får beträda någon annan helig byggnad, än deras eget "Rikets Sal".

Shiiiit, du har kommit på oss! Ungar är ju toppen att tortera o låta folk få mobba och vara otrevliga mot... du vet när dom skriker "jag fattar inte att ni j-la idioter drar med era ungar ut i det här"... Barnen brukar älska vuxna som kan uppföra sig...NÅÅÅÅT!

Fick jag inte beträda en annan byggnad? Attans så många fel jag har gjort... Då kanske det bli "skampålen" för mig nu då som du snacka om???
Citera
2009-03-06, 09:36
Medlem
BattleBitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nate Black
Klart JV är farliga. Sök här på Flashback och läs den ena skräckhistorien efter den andra. Folk som vuxit upp i sekten och sedan lämnat den har inte vackra saker att säga om den.

Sen längtar alla JVs till domedagen, alltså är det bäst att inte låta dem ha några maktpositioner i samhället. Skulle väl bli som när man har en starkt troende kristen som president i USA. Krig är bara kul för dem.

*mohahahahaaaaa*
Skräckhistorierna blir inte värre än man gör dom. Har du inte lärt dig det
Citera
2009-03-06, 09:54
Medlem
Snorlyktans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BattleBitch
Jooo men efter ett tag tröttnar man

Lille vän, hade inte du ignorerat mig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera