Det här stämmer nog inte riktigt, sidan är full med PK-folk som älskar Obama och du kan bli bannad bara genom att säga "nigger" eller något annat som ogillas av modsen.
Mina frågor är ännu obesvarade! Skulle vara tacksam om jag fick svar av Djungelvrål eller nån annan!
Det finns inga loggar och alla trådar försvinner efter ett tag. Modar finns men de är ganska få och har ingen möjlighet att bevaka alla trådar. Räkna med att om du skapar en tråd så kommer den vara OT redan på nästa post.
Mina frågor är ännu obesvarade! Skulle vara tacksam om jag fick svar av Djungelvrål eller nån annan!
Spendera en timma i tex. /b/ på 4chan så kommer du se hur väl det efterföljs. Det är i vilket fall extremt oreglerat och världens näst största forum när det gäller posts.
Spendera en timma i tex. /b/ på 4chan så kommer du se hur väl det efterföljs. Det är i vilket fall extremt oreglerat och världens näst största forum när det gäller posts.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!