2008-04-27, 17:06
Medlem
om man väl har kommit så långt att kläderna fallit av så kanske man inte kan göra så mycket åt det,man har ju redan från början varit inställd på sex iaf.

Så jag tycker väl att man gör det bästa av situtionen å har sex iaf, det finns ju mer man kan göra än att bara bli penetrerad,han kanske e grym på å slicka
Citera
2009-02-25, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PiLLerILLer
Förbannat elakt och onödigt. Själva samlaget är ju bara en del av sexet. Det finns en massa annat kul man kan hitta på och som inte kräver hästkuk.

Hur ligger det till omvänt då? Många yngre tjejer har extrema komplex över stora klittor och hängande blygdläppar. Skulle ni män nobba en tjej för att hennes muff inte såg porrfilmsperfekt ut?

Finns fula porrfilms fittor oxå, och som svar på frågan: nej, kuken har inga ögon.
Citera
2009-02-25, 22:02
Medlem
Klitorisgnid med kuken är ju kul. Om kuken var typ knappstor skulle jag föreslå det framför penetration.
Citera
2009-02-25, 23:45
Medlem
ducklings avatar
Aldrig att jag skulle nobba honom för nåt sånt. Man får göra det bästa av situationen. Det är ju inte bara hans kuk jag vill ha sex med... utan hela honom
Citera
2009-02-26, 00:00
Medlem
nofucks avatar
tjejer gillar stora kukar så är det bara. Min kuk ser läskigt liten ut när han är slak. Typ som om han åker in mer än halva sin längd.

Ananrs är ju Stora vårtgårdar och utslitna fittor det värsta som finns. Vem vill knulla en tjej som e helt slapp ? Som att knulla granntanten.
Senast redigerad av nofuck 2009-02-26 kl. 00:03.
Citera
2009-02-26, 00:17
Medlem
burningsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Witticism
Nej. I och med att jag inte har sex med random män så skulle det väl i så fall handla om att jag blivit väldigt kär i en kille och om jag då skulle överraskas av en micro så... Jag vet inte, jag skulle väl inte ha hjärta att förnedra en kille jag var kär i, men ett välfungerande sexliv skulle kanske bli svårt och kanske skulle jag göra slut med honom pga det. Men jag vet inte.

Då får vi väl hoppas att det finns tjejer i den här världen som inte bryr sig om storleken allt för mycket, för om alla ska dissa killen för att han har liten så får han ju ingen.
Citera
2009-02-26, 00:27
Medlem
-Jamaica-s avatar
Nej, det har jag inte. Har legat med killar med varierande storlek, däribland minst två med kukar under 15 cm. Det har funkat fin, fint. Jag pallar inte stora kukar, får blåmärken och ont. Nej, 15+ en eller två centimeter är perfekt för mig. Alltså skulle jag inte dissa någon som låg en bit under den längden. Har killen lyckats komma innanför mina trosor, så har han någonting jag attraheras av, och då spelar storleken mindre roll, faktiskt.
Citera
2009-02-26, 00:58
Bannlyst
Har blivit nekad pga för stor kuk (29 cm lång, 24 i omkrets) samt för stora muskler (var väl rädd att bli våldtagen eller nåt).
Citera
2009-02-26, 01:55
Medlem
Sleepyoh22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Den åsikten får stå för dig. Jag försöker bara skapa lite balans genom mina trådar ang. fittstorlekar. Det pratas ofta om vikten av att kuken håller ett visst mått bland tjejer, dvs den ska helst vara stor o grov för att det skall bli bra sex.

Vad som glöms bort är att det finns två faktorer som spelar in, kuken och fittans storlek, detta är något som (ni) tjejer verkar vilja glömma?

WORD, för många som inte beaktar detta, fittans storlek är minst lika viktig som kukens, som någon har skrivit här inne *det finns inte för små kukar, bara för slappa fittor*. Nog för att det där är ganska Osant, men det är ett FAKTUM att det INTE bara ÄR kuken som är liten, har man en elefant-fitta kan man fan inte klaga om killen är normal utrustad! Här sitter STOLTA 14 CM som är jävligt nöjd med sitt sexliv! SÅ de sÅ!
Citera
2009-02-26, 02:27
Medlem
torstenhingstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nofuck
tjejer gillar stora kukar så är det bara. Min kuk ser läskigt liten ut när han är slak. Typ som om han åker in mer än halva sin längd.

Ananrs är ju Stora vårtgårdar och utslitna fittor det värsta som finns. Vem vill knulla en tjej som e helt slapp ? Som att knulla granntanten.

VAr din granntant värdelös alltså?
Citera
2009-02-26, 11:49
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cathedral
Många verkar lura sig att tro att medellängden är bra mycket större än vad den egentligen är:
Citat:
While results vary across studies, the consensus is that the average erect human penis is approximately 12.9 - 15 cm (5.1 - 5.9 in) in length with a 95% confidence interval of (10.7 cm, 19.1 cm) (or, equivalently,(4.23 in, 7.53 in)). The typical girth or circumference is approximately 12.3 cm (4.85 in) when fully erect. The average penis size is slightly larger than the median size (or, put another way, most penises are below average in size).
http://en.wikipedia.org/wiki/Penis#Size
Fryya är ju rätt roligt egentligen Att just alla dessa 5% är medlem på FB Med kuk över 20
Citera
2009-02-26, 11:51
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Jamaica-
Nej, det har jag inte. Har legat med killar med varierande storlek, däribland minst två med kukar under 15 cm. Det har funkat fin, fint. Jag pallar inte stora kukar, får blåmärken och ont. Nej, 15+ en eller två centimeter är perfekt för mig. Alltså skulle jag inte dissa någon som låg en bit under den längden. Har killen lyckats komma innanför mina trosor, så har han någonting jag attraheras av, och då spelar storleken mindre roll, faktiskt.
Du får be dom daska försiktigare i pannan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in