2008-09-05, 22:22
Medlem
Instigators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_utan_K
Kikade in på S&M delen på wandas hemsida.

Någon som mer utförligt kan beskriva hur dem tjänsterna funkar? Är det som på bilderna? Någon som testat?

Nix. Men jag är halvbekant med en tjej som jobbar där (åtminstone i vintras), jäkla borderlineunge som jag aldrig hade låtit spänna fast mig i en vägg där. Nejnej.

Annars är wandas skapligt ok iaf. De flesta tjejer jag pratat med där har varit trevliga och Angelica (tror jag hon heter?) skulle jag lätt kunna ha klängande på mig varje kväll
Citera
2008-09-06, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrulyEden
hehe, det brukar inte vara så svårt att få ju, några kronor till tjejen och sen så får du trosorna Eller du kanske bad riktigt snällt?

Nej jag fick betala en slant och hon vart mycket förvånad men gick med på att ta av sej dom och sätta på mej dom och stoppade in kuken
Citera
2008-09-06, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heimat
Nej jag fick betala en slant och hon vart mycket förvånad men gick med på att ta av sej dom och sätta på mej dom och stoppade in kuken

Ofan! Så du menar att en tjej hjälpte dej att ta på dej hennes trosor? vissa är ju lättare än andra att övertala till lite skumma saker:P vem var detta?
Citera
2008-09-06, 19:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av heimat

hmm..,vill minnas att Donna sa att hon sålde sina användna för 500 spänn stycket till sina slavstammisar, men folk med "speciella" böjelser är ju lätta offer i sammanhanget.
Senast redigerad av Berwald 2008-09-06 kl. 19:37.
Citera
2008-09-08, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrulyEden
Ofan! Så du menar att en tjej hjälpte dej att ta på dej hennes trosor? vissa är ju lättare än andra att övertala till lite skumma saker:P vem var detta?

Minns inte vad hon hette faktiskt inte så jag springer dit direkt ofta om man säger så. men hon var iaf extremt hjälpsam med att stoppa in den hårda kuken i dom små trosorna
Citera
2008-09-13, 19:34
Medlem
Joosas avatar
skall inte denna klubb flytta till bellmansgatan?? gamla score...
Citera
2008-09-14, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joosa
Det låter otroligt. Mitt bland massa lägenheter.
Citera
2008-09-14, 19:45
Medlem
Joosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johan_zz
Det låter otroligt. Mitt bland massa lägenheter.

Vad är det som är så "otroligt" med det?? Finns ju för fasen många lägenheter på både friggagatan och andra långgatan...
Citera
2008-09-18, 22:22
Medlem
Citat:
Vad är det som är så "otroligt" med det?? Finns ju för fasen många lägenheter på både friggagatan och andra långgatan...
Inte vägg i vägg eller?
Citera
2008-09-27, 09:03
Medlem
Citat:
Läste i GP att ägarna till Chat noire hade tagit över stället men dementerade att dom skulle flytta chattan dit.
Citera
2008-10-02, 03:37
Bannlyst
det finns ju en klubb i karlstad som heter maxim och har funnits i 40 år nästa är..

varit där ? kolla deras hemsida . de är sjukt snygga brudar där ---
Citera
2008-10-31, 00:07
Medlem
Blistered Pimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beccasin
Åk till Borås och Geisha Garden som bedrivs av Hells Angels

Hur vet du det? (HA)
Har lite kännedom om saken...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera