2004-08-27, 18:37
Medlem
Baskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lisa Regerar!
Nä, i såna fall har jag ingen aning.

Men jag står fast vid att alla hans filmer är urusla.

jaaa filmerna är hel ruttna med då kan väl ändå inte säga att fighting scenerna är dåliga?!?
Citera
2004-08-27, 18:38
Medlem
Lisa Regerar!s avatar
Nä, de flesta ser väl bra ut.
Citera
Medlem
P3tters avatar
Citat:
Nä, i såna fall har jag ingen aning.

Men jag står fast vid att alla hans filmer är urusla.
Vilka har du sett om man får fråga?
Citera
Medlem
Baskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseman
Så ni menar att alla fightingscener i The Matrix är fejkade .

nejje vart har du fått det ifrån?!?
Citera
2004-08-27, 20:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Baski
Då ska jag informera denna intligens befriade herren att filmen är från typ 1969 eller tidigare och då var man inte så het på att tricka med filmen!
Plus att flera personer har berättat om att bruce lee har gjort det på dom!
Och att han är väldigt kännd för sitt slag!
Och framför allt,HAN ÄR BRUCE LEE!!!Kampsporternas förebild,Han skapade sin egen kampsport i modern tid,och det min herre är inte vad man gör på en handväning!

(ursäkta att jag kallade dig "intligens befriade herren"!jag är hel säker på att du är en väldigt smart kille!)
Är det bara jag som tycker att det är stor humor när någon påpekar att någon annan inte är särskilt smart samtidigt som han själv inte kan stava till ordet intelligens?

Jag är ledsen Baski. Normalt brukar jag inte klanka ner på andras stavning men det här är riktigt jävla kul.
Citera
2004-08-27, 20:13
Medlem
Lassemans avatar
Citat:
nejje vart har du fått det ifrån?!?

Puh då kan jag pusta ut.
Citera
2004-08-27, 21:12
Medlem
snapcases avatar
Citat:
När bruce lee har handen ca 10cm ifrån en killes bröstkorg också står han till killen utan någon stats med handen,också flyger killen 2m bort!!!
HUR I HELA HELVETE går det till?!?
Han är med i en FILM? Lär er posta rätt.
*tokflyttad*
Citera
2004-08-28, 03:40
Medlem
Bah, filmen där han demonstrerar sin egen utvecklade teknik för sin "1-inch punch" är inte ett spelfilm utan en film som någon filmat vid just en demonstration! Bruce Lee var faktiskt duktig på riktigt, för er som inte trodde det. Kan en kille göra armhävningar med endast två fingrar så ska man inte säga nåt
Citera
2004-08-28, 06:31
Bannlyst
Citat:
Kanske beror på att han bara medverkar i urusla B-filmer?

Där kan Du ha en poäng. Vissa skådespelare och artister presterar undermåligt eftersom dom allt som oftast enbart producerar undermåliga skräpprodukter. Exemplen är många, men ur luften kan jag gripa ett; Lisa Ekdahl...

On topic kan jag meddela att jag såg en dokumentär om nämnde risätare i Z-TV nu i veckan. Det var ganska trevligt och man fick veta en del Brusseponken som man inte visste tidigare, bl.a. att det var en stöddig och grinig jävel privat. Där ser man...

// Roger P.
Citera
2004-08-28, 09:17
Bannlyst
lite ot: jag hade aldrig sett nåt med bruce lee tidigare, men så kikade jag på enter the dragon- och jag måste säga att jag diggade hans pälsmössa-frisyr. den såg rolig ut.
Citera
2004-08-28, 09:51
Medlem
Har klippet det snackas om liggandes på datorn. Kan dock inte hosta den. Så om nån kan göra det så pm:a moi.
Citera
2004-08-28, 10:32
Medlem
Ninjans avatar
Tekniken heter one-inch-touch (finns även 3-inch-touch)och är egentligen inte speciellt märklig. Man kan säga att vem som helst som behärskar konsten att slå med korrekt teknik, kan utföra en one inch touch. Har själv haft det som ett party-trick att utföra på stöddiga hockey-killar
Jag tränade wu shu för den gode master Ho och han demonstrerade denna och andra tekniker för mig.

Det är inte magi, bara ren och skär fysik. Men det funkar däremot..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in