Citat:
Ursprungligen postat av frivol
Jaja, det vet väl jag också, men bilden jag såg av både Mr Kanes och Blackzillas kukar var inte några vanliga "grova", det var alltså rena rama monsterkukarna, som tjejerna knappt fick in i munnen eller ngn annanstans.
Nej, jag är inte så brydd, det jag diskuterade, innan thebandit avbröt mig, var att jag inte på något sätt tror eller anser att det i regel fungerar för trånga tjejer med monsterkukar. Medan ngra andra hävdade att fittan var så elastisk att det skulle börja fungera med "övning" vilket jag har ytterst svårt att tro. Sen blev det helt plötsligt en diskussion om hur stor en tjock kuk är osv osv. Jag föredrar medelstora, anyday.
Jag har själv sett bilder på dessa kukar, ser helt brutalt ut, nästan så att jag fick kasst självförtroende.
Att en trång fitta kan hantera tjockare kukar med tiden köper jag inte helt, håller med dig.
Så länge den används finner jag ingen anatomisk förklaring till att den skulle utvidga sig, däremot blir den slappare med åren vilket inte går att förneka. En fitta kan inte hellre bli trängre, men den kan bli starkare genom träning.