2008-07-21, 22:56
Bannlyst
Efter en del googling i ämnet har jag dragit följande slutsats: Thebandit777 snackar skit i vanlig ordning.

En av de tjockaste kukarna i porrbusiness snittar på 8 tum i omkrets, dvs lite drygt 20,32 cm. Detta monster tillhör Shane Diesel aka. Blackzilla. Likaså har Shorty Mac en kuk på lite drygt 20 cm i omkrets. Sen finns även europiske Mr Kane, som också har en gigantisk monsterpåle i samma storleksklass. 16 cm är således inget "rekord", även om det är att föredra framför ett köttigt baseballträ på 20.
Senast redigerad av frivol 2008-07-21 kl. 22:59.
Citera
2008-07-21, 23:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bsdarkbeauty
Men vem är intresserad av en lång men smal kuk? Inte jag i alla fall. Normallängd räcker för mig, men jag älskar riktigt grova. Känner mig så härligt uppfylld och genomknullad då. Och jag är inte slapp på något sätt.

nä helldre grov men lite kortare isf. men grov och lång är det allra bästa.
Citera
2008-07-21, 23:12
Medlem
Artygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frivol
Efter en del googling i ämnet har jag dragit följande slutsats: Thebandit777 snackar skit i vanlig ordning.

En av de tjockaste kukarna i porrbusiness snittar på 8 tum i omkrets, dvs lite drygt 20,32 cm. Detta monster tillhör Shane Diesel aka. Blackzilla. Likaså har Shorty Mac en kuk på lite drygt 20 cm i omkrets. Sen finns även europiske Mr Kane, som också har en gigantisk monsterpåle i samma storleksklass. 16 cm är således inget "rekord", även om det är att föredra framför ett köttigt baseballträ på 20.

Shane Disel har bara 7 tum, allt annat är överdriven fakta. Har sett filmer där själv mäter den. Grova kukar inom porren ligger på 15-16 cm.
Själv har man 16 cm i omkrets och kan fan inte tänka mig gå runt och bära på ett jättemonster på 20 cm, shit.
Senast redigerad av Artyg 2008-07-21 kl. 23:28.
Citera
2008-07-21, 23:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Artyg
Shane Disel har bara 7 tum, allt annat är överdriven fakta. Har sett filmer där själv mäter den. Grova kukar inom porren ligger på 15-16 cm.
Själv har man 16 cm i omkrets och kan fan inte tänka mig gå runt och bära på en jättemonster på 20 cm, shit.

Ja, okej. Det är dock lite svårt att veta hur det verkligen ligger till, då det står både 7 tum och 8 tum, samt att det verkligen är monstruösa kukar som syns på bilder och i filmer.

Grova kukar ligger säkert kring 16, det finns dock grövre, som vi redan konstaterat. Och nej, jag förstår inte heller vad man ska med en djungelorm i den storleken till annat än att skylta med den som ett annat ovanligt zooexemplar.
Citera
2008-07-21, 23:38
Medlem
Artygs avatar
Citat:
Ja, okej. Det är dock lite svårt att veta hur det verkligen ligger till, då det står både 7 tum och 8 tum, samt att det verkligen är monstruösa kukar som syns på bilder och i filmer.

Grova kukar ligger säkert kring 16, det finns dock grövre, som vi redan konstaterat. Och nej, jag förstår inte heller vad man ska med en djungelorm i den storleken till annat än att skylta med den som ett annat ovanligt zooexemplar.

Jo, men det är för att det skall sälja mer ju, är en slags nisch. Men åt andra sidan är det väl någon form av ett inofficiellt rekord. Ett par naturliga H-kupor på en smal tjej är ju inte heller direkt normalt trots att det existerar.

En grov kuk anser jag ligga runt 14 cm och uppåt.

Denna dildon ligger på 20x14 cm, ligger över medel:
http://www.dildo.se/products.asp?cat_id=166&prod_id=801&headcat_id=

Sedan är det endast 1% av männen som ligger över 6 inches, dvs. 15.24 cm.

Men cm hit och cm hit gör inte att man blir en sexgud.
Senast redigerad av Artyg 2008-07-21 kl. 23:40.
Citera
2008-07-21, 23:42
Bannlyst
Citat:
Jo, men det är för att det skall sälja mer ju, är en slags nisch.
En grov kuk anser jag ligga runt 14 cm och uppåt.

Jaja, det vet väl jag också, men bilden jag såg av både Mr Kanes och Blackzillas kukar var inte några vanliga "grova", det var alltså rena rama monsterkukarna, som tjejerna knappt fick in i munnen eller ngn annanstans.

Citat:
Denna dildon ligger på 20x14 cm, ligger över medel:
http://www.dildo.se/products.asp?cat_id=166&prod_id=801&headcat_id=

Sedan är det endast 1% av männen som ligger över 6 inches, dvs. 15.24 cm.

Men cm hit och cm hit gör inte att man blir en sexgud.

Nej, jag är inte så brydd, det jag diskuterade, innan thebandit avbröt mig, var att jag inte på något sätt tror eller anser att det i regel fungerar för trånga tjejer med monsterkukar. Medan ngra andra hävdade att fittan var så elastisk att det skulle börja fungera med "övning" vilket jag har ytterst svårt att tro. Sen blev det helt plötsligt en diskussion om hur stor en tjock kuk är osv osv. Jag föredrar medelstora, anyday.
Citera
2008-07-21, 23:48
Medlem
Artygs avatar
Citat:
Jaja, det vet väl jag också, men bilden jag såg av både Mr Kanes och Blackzillas kukar var inte några vanliga "grova", det var alltså rena rama monsterkukarna, som tjejerna knappt fick in i munnen eller ngn annanstans.

Nej, jag är inte så brydd, det jag diskuterade, innan thebandit avbröt mig, var att jag inte på något sätt tror eller anser att det i regel fungerar för trånga tjejer med monsterkukar. Medan ngra andra hävdade att fittan var så elastisk att det skulle börja fungera med "övning" vilket jag har ytterst svårt att tro. Sen blev det helt plötsligt en diskussion om hur stor en tjock kuk är osv osv. Jag föredrar medelstora, anyday.

Jag har själv sett bilder på dessa kukar, ser helt brutalt ut, nästan så att jag fick kasst självförtroende.

Att en trång fitta kan hantera tjockare kukar med tiden köper jag inte helt, håller med dig.
Så länge den används finner jag ingen anatomisk förklaring till att den skulle utvidga sig, däremot blir den slappare med åren vilket inte går att förneka. En fitta kan inte hellre bli trängre, men den kan bli starkare genom träning.
Citera
2008-07-21, 23:57
Bannlyst
Citat:
Jag har själv sett bilder på dessa kukar, ser helt brutalt ut, nästan så att jag fick kasst självförtroende. .

Ja, och jag är jätteavundsjuk på Lolo Ferraris monstertuttar också... NOT.

Citat:
Att en trång fitta kan hantera tjockare kukar med tiden köper jag inte helt, håller med dig.
Så länge den används ser finner jag ingen anatomisk förklaring till att den skulle utvidga, däremot blir den slappare med åren vilket inte går att förneka. En fitta kan inte hellre bli trängre, men den kan bli starkare med träning.

Fittan är ju iofs rätt uttönjningsbar och elastisk, men är den trång tror jag knappast att den har förmåga att anpassa sig som en annan kameleont oberoende av ursprungsstorlek och oberoende av killens bredd.

Menar - är ursprungsläget tight, så har den förmodligen inte samma utvigdningsmöjligheter som en redan icke-trång eller slapp. Det känns rätt logiskt.
Citera
2008-07-22, 00:05
Moderator
pewpews avatar
Citat:

Fittan är ju iofs rätt uttönjningsbar och elastisk, men är den trång tror jag knappast att den har förmåga att anpassa sig som en annan kameleont oberoende av ursprungsstorlek och oberoende av killens bredd.

Menar - är ursprungsläget tight, så har den förmodligen inte samma utvigdningsmöjligheter som en redan icke-trång eller slapp. Det känns rätt logiskt.

det är muskulatur. En ryttare som rider dagligen, eller balett dansös kan få problem, men det är för muskulaturen är så pass tränad, men personligen tror jag det funkar, bara det att man nog inte kan köra på i hundra nittio utan får anpassa sexeriet.
Citera
2008-07-22, 00:08
Medlem
Artygs avatar
Citat:

En liten fitta är ju så pass elastisk att den klarar av en 20 cm-omkrets bjässe, utan tvekan.
Men frågan är om de njuter av det, att föda barn är ingen dans på rosor.
Som kille vet jag inte hur det känns att bli uppfylld av grövre modell, men jag kan tänka mig att det känns jobbigt i längden att bli uppfylld av en kuk som är lite för grov än lite för lång.

Jag tror att de flesta tjejerna nöjer sig med en tjocklek på 13-14 cm.
Citera
2008-07-22, 00:11
Medlem
Artygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pewpew
det är muskulatur. En ryttare som rider dagligen, eller balett dansös kan få problem, men det är för muskulaturen är så pass tränad, men personligen tror jag det funkar, bara det att man nog inte kan köra på i hundra nittio utan får anpassa sexeriet.

Men ta en annan muskel, säg typ ögonmusklaturen, om du tränar upp den får du mindre/större ögon då? Nej.
Kan du knipa ihop ögonen hårdare? Ja. Starkare muskler innebär inte en anatomisk förflyttning.

En rätt dålig jämförelse iofs, men en fitta kan inte bli större eller mindre då syftar jag på utgångspositionen i viloläge. Dock kan den bli starkare eller slappare. Det senare beror främst på ålder anser jag..
Senast redigerad av Artyg 2008-07-22 kl. 00:17.
Citera
2008-07-22, 00:19
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:

Du kan inte lita på Google och överdrivna siffror i syfte att tjäna pengar, det har jag redan förklarat för dig.

Att man sedan kan hitta extrema one-in-a-million saker är en helt annan sak, om du googlar lite mer så hittar du säkert en kines som är 2,70 meter lång, en indisk flicka med fyra huvuden mm, mm. Dessa extrema avarter kan man lika gärna bortse ifrån i statistiken eftersom de inte fyller någon funktion där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in