2008-04-18, 00:45
Medlem
Eriss avatar
Jag föredrar att ligga/sitta ute på sängkanten medans karln står på knä på golvet nedanför. Stora variationsmöjligheter samt att både han och jag kommer åt att pilla/smeka/knåda/riva diverse kroppsdelar, på varandra eller sig själv.
Citera
2008-04-19, 00:46
Medlem
morgontrötts avatar
Bruden liggande på magen bakifrån är enda sättet nuvarande brud kommit på utan "hjälp".

Antagligen stor variation från tjej till tjej..
Citera
2008-04-19, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mondobaby
Ok, som exempel på vad jag gillar.
Men tänk på att det inte gäller alla nu.

1.Doggy
2.Liggande på mage med killen ovanpå.(bakifrån)
3.Stående på knä med killen bakifrån.
4.Skeden.
5.Liggande på sidan med ett ben mellan killen´s och ett utanför,bakifrån.

Ett litet axplock på penetrerande, sen finns det mera som dock inte är just penetrerande.
Men det var väl inte det som du efterfrågade?

haha! nu slipper jag skriva min egen lista för denna ser exakt likadan ut som min ^_^ bakifrån FTW.
Citera
2015-04-27, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Samma för mig bakifrån långt in är nice men skulle killen spanka mig eller säga fula ord så skulle han få runka om han ville komma.

Löjligt feminist skit. Du är uppenbarligen undergiven men vågar inte erkänna det.
Citera
2015-04-27, 00:58
Bannlyst
litet tipps från racedog , testa att köra missionären på din tjej , men låt hon ligga med helt raka ben mellan dej medans du gör jobbet ........ brukar va mycket uppskattat
Citera
2015-04-27, 05:44
Medlem
Det är väl högst personligt vad man tycker mest om? Tycker alla killar lika? Nej, så varför skulle tjejer göra det då? Var inte så jävla programmerade...det är ju Astråkigt med killar sim anstränger sig så in i helvete för att göra allt "rätt". Det tar tid att lära känna en partner fullt ut och veta vad hen gillar. Slappna av!
Citera
2015-04-27, 13:07
Medlem
Ogdens avatar
Det beror ju på personen man har sex med, rent anatomiskt.

Men! Missionären är mysig. Sexställningen för trötta helgmornar. Ett plus i den är att tjejen har enkelt att nå sin klitoris och kan fokusera ganska mycket på den. Annars kan tjejen sitta på killen, och de båda kan varva mellan att jobba aktivt och att vara passiva. Dessutom kan killen ha ett jävligt bra grepp på tjejen - ena armen runt midjan, andra handen kramandes skinkor (eller ett-två fingrar analt, om man känner varandra tillräckligt bra.) Hårt bakifrånsex kan vara riktigt bra om man är på lite extra snuskigt humör, ett tips är att ha lite vibratorer och liknande med så tjejen kan stimulera klitoris under sexet.

Vad beträffar lite mer kinky saker som hårdragande, fula ord och fingrar analt så är det ju givetvis kommunikation som gäller där. Oavsett hur bra jag kände killen så är hårdragande något som hade fått mig att avbryta sexet - jag hatar att bli dragen i håret. Alla drar sina gränser på olika ställen, man ska alltid fråga först!
Citera
2015-04-27, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kayonik
haha, well... jag har alltid anat det =D sjukt om man tänker efter, att brudar tänder på att känna sig slampiga

Inte alla...
Citera
2015-04-27, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av khabibulin
Varför tycker nästan alla tjejer doggy?

Är skillnaden stor mot dem andra ställningarna?

Jag tycker den är sådär, helt ok men inte märkvärdigt alls. Att bli dragen i håret är absolut inte skönt och det skulle jag aldrig gå med på. Så vi är absolut olika. Jag har haft turen att jag aldrig träffat män som gillat det heller med att dra i mitt hår.
Citera
2015-04-27, 16:00
Medlem
Detta är ju extremt individberoende även om jag aldrig mött någon som inte gillat missionären. Blir ju bra ögonkontakt då så man ser om tjejen gillar det och det blir lättare för en blyg tjej att säga vad hon vill.

Kan ju vara annars vara bra att fråga först, eller om du märker att det är bättre att bara köra på så hade jag nog med en okänd tjej öppnat med missionären, vänt runt henne försiktigt och kört doggy (långsamt och försiktigt, jäkligt lätt att dunka i livmodertappen om hon är kort i slidan) och frågat om hon vill rida. Lite av ställningarnas Volvokombi om man säger så. Efter ett lyckat första ligg kanske snacka en stund och fråga vad hon tycker om. En annan sak jag gillar är att slicka tjejen i missionären tills hon säger till vad hon vill ha. Om hon nu inte är totalblyg och inte gör någonting men i sådana fall är det väl bara missionären som gäller.
Citera
2015-04-28, 01:25
Medlem
Doggystyle liggandes på magen eller stående svankades är skönast men jag har svårt att komma. Kommer lättast om jag får rida och bestämma tempot själv även om själva vägen till orgasmen inte är skönaste sättet
Citera
2015-05-09, 17:24
Medlem
Doggy, alla gånger
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här