2008-02-27, 13:00
Medlem
kayoniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slabadan
Kan man inte förlita sig på dessa "sexologer"? Undra på att mitt sexliv är skit...

OnT: TS, trial and error, trial and error. Kvinnor gillar lite olika saker vettu och det är bara att provköra de olika exemplaren och se vad de svarar bäst på och anpassa Din körteknik därefter.

Edit: Å andra sidan....alla kvinnor gillar att bli tagna hårt bakifrån medan Du trycker ned deras huvud i kudden (eller annat valfritt underlag). Vissa förnekar detta dock.

Det roliga är att i helgen gick hon med på att bli tagen hårt bakifrån och bli smiskad =P det gillade hon medans hon tidigare förnekat detta. så det stämmer iaf på henne.

och vissa brudar är bara så jävla konstiga, man lyckas aldrig klura ut hur dom verkligen vill ha det eftersom dom inte vet det själva sen kan dom aldrig komma med förslag själva
Senast redigerad av kayonik 2008-02-27 kl. 13:05.
Citera
2008-02-27, 13:06
Medlem
kornfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vädur
I ena fallet står hon på alla fyra, i det andra ståendes på knä.

aha, ena är ståendes (mot ett bord/vägg/whatever) medan den andra är på alla fyra på knän.

men brukar inte båda ställningarna kallas för doggy/bakifrån? ena är stående den andra är inte det.
Citera
2008-02-27, 13:13
Medlem
kayoniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kornfield
aha, ena är ståendes (mot ett bord/vägg/whatever) medan den andra är på alla fyra på knän.

men brukar inte båda ställningarna kallas för doggy/bakifrån? ena är stående den andra är inte det.

jag tror nog att när man är på alla fyra så kallas det doggystyle och när hon är ståendes mot ett bord/vägg osv så är det "bakifrån" endast :P
Citera
2008-02-27, 13:17
Medlem
kornfields avatar
aight *antecknar*
Citera
2008-02-27, 13:31
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kornfield
Mondobaby
Vad är skillnaden på 1'an och 3'an!?

Det låter nästan som du aldrig har sex med snygga killar, inte en enda position där du (behöver) se honom
Han lägger inte tassarna på ryggen?
Citera
2008-02-27, 16:30
Medlem
slabadans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kayonik
Det roliga är att i helgen gick hon med på att bli tagen hårt bakifrån och bli smiskad =P det gillade hon medans hon tidigare förnekat detta. så det stämmer iaf på henne.

och vissa brudar är bara så jävla konstiga, man lyckas aldrig klura ut hur dom verkligen vill ha det eftersom dom inte vet det själva sen kan dom aldrig komma med förslag själva
Ja Du ser, jag har rätt....
Citera
2008-02-27, 17:31
Medlem
kayoniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slabadan
Ja Du ser, jag har rätt....

haha, well... jag har alltid anat det =D sjukt om man tänker efter, att brudar tänder på att känna sig slampiga
Citera
2008-02-27, 17:51
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kayonik
haha, well... jag har alltid anat det =D sjukt om man tänker efter, att brudar tänder på att känna sig slampiga
Jag förstår inte hur du kopplar smisk till slampighet. För mig är en slampa en tjej med billiga kläder och billigt smink som knullar för sprit och cigg. Lite som tjejen Amy Winehouse sjunger om i Fuck me pumps.
Citera
2008-02-27, 17:53
Medlem
kayoniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Jag förstår inte hur du kopplar smisk till slampighet. För mig är en slampa en tjej med billiga kläder och billigt smink som knullar för sprit och cigg. Lite som tjejen Amy Winehouse sjunger om i Fuck me pumps.

det jag skrev är inte så grovt som du menar, heh. =P
Citera
2008-02-27, 19:23
Medlem
Roxanas avatar
Jag skulle nog svara stenhårt bakifrån samtidigt som killen har ett stadigt grepp om mitt hår. Och så en *klatsch* på rumpan! En annan favorit är att jag ligger på rygg med rumpan mot sängkanten, benen upp i luften i ett brett v.Sen står killen och pumpar på med ett hårt grepp om mina vrister. Vi har en hög säng,sambon ville ha bra arbetshöjd, som han utryckte det.

Glömmer aldrig en film där killen tog tjejen bakifrån. Hon hade långa flätor och han höll en i varje hand. Som tyglar! Han red in henne ordentligt..
Senast redigerad av Roxana 2008-02-27 kl. 19:28.
Citera
2008-04-03, 18:31
Medlem
många

tror samtidigt att det inte bara är ställningen som gör allt , killen måste ju veta vad han gör också så inte allt blir fel , men doggy och en bra , och självklart ridning då kommer man djupt in i tjejen.
Citera
2008-04-03, 20:20
Medlem
Kommunikations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banshee19
Jag tror han menade att ta tjejen i missionären med en hand på klitoris och en hand att stödja sig på. 100% var väl att ta i, men jag har aldrig misslyckats själv.

Det finns något som heter fejka kära du
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in