2008-04-06, 21:41
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Gärna hårt bakifrån men minsta smisk eller fula ord så klär jag på mig.

Samma för mig bakifrån långt in är nice men skulle killen spanka mig eller säga fula ord så skulle han få runka om han ville komma.
Citera
2008-04-06, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molson Canadian
Varför måste du sluta och byta ställning..??
Fattar inte.

För när jag väl kommit blir det liksom FÖR skönt om man fortsätter så direkt, då får man hitta på något annat en liten stund så det hinner lugna ner sig. Blir nästan ömt. Som på killar om du fortsätter suga hårt efter de kommit.
Citera
2008-04-06, 21:56
Medlem
Molson Canadians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cizzi
För när jag väl kommit blir det liksom FÖR skönt om man fortsätter så direkt, då får man hitta på något annat en liten stund så det hinner lugna ner sig. Blir nästan ömt. Som på killar om du fortsätter suga hårt efter de kommit.

Har jag aldrig varit med om. Att det blir FÖR skönt om man fortsätter. Men man är ju olika.
Citera
2008-04-06, 22:46
Medlem
bmfytdts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flammbar
Tänkte snarare på hur det känns för tjejen, jag har inte tyckt det var så farligt men det verkar göra rejält ont för kvinnan.

det är pain på riktigt!
Citera
2008-04-07, 03:20
Medlem
_Dante_s avatar
Den skönaste och bekvämaste är ju helt klart att ligga på sidan och köra bakifrån...Så kan man ligga länge och pumpa...
Citera
2008-04-07, 13:52
Medlem
jandis avatar
jag vet inte om det heter nåt speciellt. men när tjejen är underst och killen ligger ovanpå med raklånga ben och liksom drar sig uppåt/mot en och så ska man själv ha benen lite ihop sådär. det är fina grejer det. eller att ligga ovanpå killen.
Citera
2008-04-07, 14:34
Medlem
AoE3#1s avatar
tjejerna verkar tycka om att de är fängslade och blir smekta lätt runt känsliga områden.. har hållit på och reta en i flera timmar såhär och när vi hade riktiga sexet blev hon som galen och hon var den som svor och smiskade, haha
Citera
2008-04-08, 00:58
Medlem
MaDevs avatar
Jag gillar mest när min pojkvän tar mig bakifrån. "betäckning" ftw!
Citera
2008-04-08, 01:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nino Gaggi
Misionären där man precis vid injucket så att säga vinklar kroppen så man smeker klitoris med stället precis ovanför kuken brukar uppskattas.
Kan bekfräfta som talaren säger att detta är mycket, mycket effektivt i de flesta fall.
Citera
2008-04-08, 10:05
Medlem
jandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nino Gaggi
Misionären där man precis vid injucket så att säga vinklar kroppen så man smeker klitoris med stället precis ovanför kuken brukar uppskattas.

åh gud! vinst varje gång i say! och så kan man klämma på rumpan och riva honom på ryggen.
Citera
2008-04-16, 22:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kayonik
Hej!

Jag har några saker som jag undrar...
I vilka ställningar kommer man långt in i tjejen?
Vilka ställningar är skönast för tjejer?

Tack

jag säger missionären, den är mysigast!
Citera
2008-04-16, 23:34
Medlem
dekanmis avatar
Alltså, vad som är skönast, beror på ju alldeles på vem man har sex med.
En del grejer funkar med vissa, andra inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in