2008-02-14, 00:11
Medlem
Hahaha moralpaniken.. Minderårig när man är 17 år

Ganska snygg
Citera
2008-02-14, 00:14
Medlem
Zockerconnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Metsys2k
Hahaha moralpaniken.. Minderårig när man är 17 år

Ganska snygg
Precis det jag sa, hoppas att du inte citerade mig.
Citera
2008-02-14, 00:21
Medlem
Upofs avatar
Jag blir helt paff över hur ni resonerar.

Här är en 16-åring som levererar en fantastisk blogg, hon skäms inte för sin passion (Tokio Hotel), eller sin hund (Armani) eller pojkvännen (Anthony).

Hon reser halva världen runt för att se TH live. Efteråt är det naturligt att hon slaknar. Hon ska ha massor med cred över att ha "made the effort".

Hon förtjänar, dessutom, varenda jävla öre.
Citera
2008-02-14, 01:44
Medlem
Bockstensmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Upof

Här är en 16-åring som levererar en fantastisk blogg, hon skäms inte för sin passion (Tokio Hotel), eller sin hund (Armani) eller pojkvännen (Anthony).

Vafan, skäms inte? Är det inte just det bandet och sådana hundar som är inne nu?
Citera
2008-02-14, 02:24
Medlem
rohyps avatar
Citat:

Hon reser halva världen runt för att se TH live. Efteråt är det naturligt att hon slaknar. Hon ska ha massor med cred över att ha "made the effort".

Du är hennes farsa, pojkvän, knullkamrat ellet bästa vän va?
Att inte skämmas för att man åker till Kanada för att se TH, eller att må psykiskt dåligt för att man aldrig kommer få vara så nära någon fjant i det bandet är oerhört tragiskt.
Att skämmas för sin egna hund är väl ganska naturligt att man inte gör?
jubelidiot.
Citera
2008-02-14, 07:21
Medlem
bonapartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rohyp
Du är hennes farsa, pojkvän, knullkamrat ellet bästa vän va?
Att inte skämmas för att man åker till Kanada för att se TH, eller att må psykiskt dåligt för att man aldrig kommer få vara så nära någon fjant i det bandet är oerhört tragiskt.
Att skämmas för sin egna hund är väl ganska naturligt att man inte gör?
jubelidiot
.

Har man en afghanhund så tror jag att det är rätt vanligt att man skäms över den. Jag minns att när jag själv brukade rasta vår gamla schäfer och mötte någon med afghanhund så gick de alltid över till andra sidan vägen. Troligtvis för att de skämdes.

edit:grammatik
Senast redigerad av bonaparte 2008-02-14 kl. 08:01.
Citera
2008-02-14, 08:45
Medlem
shizzles avatar
Citat:

Hahaha, humor!

Här har ni en artikel metro skrev om henne för någon vecka sedan.
http://metro.se/se/article/2008/02/0...5-45/index.xml
Citera
2008-02-14, 08:49
Bannlyst
Det som förundrar mig mest är hur hennes pojkvän står ut med att hon är en groupiehora åt ett skitband som Tokio Hotel.
Hon borde slappas upp och få den i tvåan.
Citera
2008-02-14, 14:37
Medlem
Ännu en attention whore som bara vill ha uppmärksamhet. Vad är vitsen att läsa om hennes totalt ointressanta liv hon lever som alla andra 16-åringar i detta land. Okej hon är hyffsat snygg och har fina kuksugarläppar, hon blir nog en duktig kuksugerska när hon blir äldre då hon får stå på knä och suga kuk.
Citera
2008-02-14, 19:51
Medlem
proeskis avatar
Ja, hon verkar ju ha ganska mycket besökare. Men det är ju fjortisar som följer hennes blogg.
Citera
2008-02-14, 19:52
Medlem
Slav3rs avatar
Det jag inte fattar är hur så många kan vara intresserade av hennes blogg?
Citera
2008-02-21, 22:08
Medlem
Takiidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IlDivino
Vem är det nu jag har missat? 8:a i Alex Schulmans innelista i Aftonbladet igår. Hon ser bra ut och har en blogg som läses av sjukt många människor. Vem är hon?

Länk till bloggen: http://kenzaas.blogg.se/

Skryter med "Sveriges största blogg". Hur har det blivit så här?

Hon är halv marockan halv svensk. Tjejer läser hennes blogg för att hon är modell och de tycker hon är snygg och blir inspirerade. Hon tjänar typ 58000 i månaden på bloggen och är 16 år. Hon hade en vanlig blogg först där hon skrev om sitt liv och lade upp lite bilder. När hon fick många läsare började företag lägga upp annonser på bloggen mot betalning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in