2009-09-11, 17:50
Medlem
Blondinbella skrev tre inlägg om WMA, inte i ett enda nämnde hon kenza. Och jag tycker inte att hon skulle tacka Kenza för jobbet, för det var inte kenza som gav det till henne. Men med tanke på att kenza skrev "lyck till" till bella i sin blogg ang. jobbet så kunde väl BB åtminstone skriva "krya på dig kenza" eller liknande. Men icke.

Efter mycket ramaskri skrev hon tillslut en rad till kenza i mtvbloggen, då kunde hon lika gärna ha hållt käften. Man märker på en gång att det är en textrad hon inte ville skriva för fem öre. På henne måste det låta som om det är hennes egen förtjänst att hon fått det här jobbet, hon kan inte svälja sin stolhet, hon är så jävla pinsam!

Fast det som är ännu mer pinsamt är att hon kontaktar Aftonbladet och ber dem skriva en artikel om henne, där hon nämner att hon nu ska bli känd internationellt - då fick hon jobbet av mtv i förrgård! Snacka om att ha stohetsvansinne! Den bruden kan inte vara på riktigt.. sedan tycker jag att det är lite pinsamt att BB hela tiden pratar om att tjejer måste hålla ihop, inte trycka ned varann yada yada, men hon kan inte ens skriva ett ord eller två om kenza i sin blogg. Hon lever verkligen som hon lär!

Jag tycker hon är ren och skär fejk! Försöker spela helylle när hon inte är det för fem öre..
Citera
2009-09-14, 23:25
Medlem
shackmatts avatar
Haha, jag kom och tänka på en grej som hände en vän till mig.
Hans chef fick idén om att plåta Kenza och hörde av sig till hennes agent.

Får då svaret att undvika detta då Kenza tydligen är oerhört svår att arbeta med och rent ut sagt en riktig bitch
Riktig roligt att någon som arbetar med att "sälja" människan avråder folk från att ha kontakt med henne!
Citera
2009-09-14, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shackmatt
Haha, jag kom och tänka på en grej som hände en vän till mig.
Hans chef fick idén om att plåta Kenza och hörde av sig till hennes agent.

Får då svaret att undvika detta då Kenza tydligen är oerhört svår att arbeta med och rent ut sagt en riktig bitch
Riktig roligt att någon som arbetar med att "sälja" människan avråder folk från att ha kontakt med henne!

Säger väl en hel del om vilken liten bortskämd horunge vi har att göra med.
Citera
2009-10-15, 23:00
Medlem
Pappersvargens avatar
Inte mycket skvaller här, inte. Vad besviken jag blir.
Citera
2009-10-16, 08:46
Medlem
brianmolkos avatar
kenza är iaf snygg jämfört med typ kissi
Citera
2009-10-16, 09:22
Medlem
Uranoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pappersvargen
Inte mycket skvaller här, inte. Vad besviken jag blir.

Kenzas hemlige pojkvän heter Alek Subosic.
Citera
2009-10-28, 14:47
Medlem
MoogBeats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Fast det stämmer inte riktigt. Både Kenza och Foki, som ligger bland de absolut främsta, är just trevliga, snälla och ödmjuka.

Kenza ser ju väldigt bra ut också. Det gör ju inte "Kissie", så jag gissar att hon kompenserar det hela med en äcklig och högljudd attityd för att få uppmärksamhet. Och så tjänar hon pengar på det. Sorgligt.
Citera
2009-11-16, 11:23
Medlem
BaNffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uranos
Kenzas hemlige pojkvän heter Alek Subosic.

http://tinyurl.com/yjvkyw4

Haha. Vilket kap!
Citera
2009-11-16, 11:48
Medlem
fearzies avatar
Hennes far missbrukar det mesta.. Spel, Alkohol & droger (ej helt säker om han missbrukar droger lika mycket fortfarande) men jag känner honom bra och har varit hemma hos familjen och festat ett par gånger med farsan medans hans barn (kenza & sonen) har gömt sig på sina rum & skämts.

edit: Han byggde även en altan till lägenheten för Kenzas pengar.
Citera
2009-11-16, 12:09
Medlem
Metafors avatar
16 år

Vad gör hon på krogen då hon är 16 år? Att inte myndigheterna har reagerat är en skandal. Det finns till och med dokumenterat och klart.
Citera
2009-11-16, 12:19
Medlem
playmates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Metafor
Vad gör hon på krogen då hon är 16 år? Att inte myndigheterna har reagerat är en skandal. Det finns till och med dokumenterat och klart.

Hon är 18.

Sen är det väl ingen större hemlighet att Kenzas pappa är som han är, det har hon väl skrivit om ett antal gånger på bloggen, om än inte lika avslöjande?
Citera
2009-11-16, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fearzie
Hennes far missbrukar det mesta.. Spel, Alkohol & droger (ej helt säker om han missbrukar droger lika mycket fortfarande) men jag känner honom bra och har varit hemma hos familjen och festat ett par gånger med farsan medans hans barn (kenza & sonen) har gömt sig på sina rum & skämts.

edit: Han byggde även en altan till lägenheten för Kenzas pengar.

Stämmer det att han har en skoaffär?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in