• 1
  • 2
2008-08-30, 12:17
Bannlyst
jag hyrde igår en dvd från videomix med komikern kurden shan atci han berättar själv att han va dömd för sexuellt våldäkt , den finns också att tanka från TPB .min frågeställning finns de nån invnadrare som är inte dömd för sexuellt förfal
2008-08-30, 12:19
Medlem
Bengrots avatar
Jag ger den här tråden fem minuter. Nån som vill slå vad?
2008-08-30, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zobban
jag hyrde igår en dvd från videomix med komikern kurden shan atci han berättar själv att han va dömd för sexuellt våldäkt , den finns också att tanka från TPB .min frågeställning finns de nån invnadrare som är inte dömd för sexuellt förfal

Skämt?
2008-08-30, 12:21
Medlem
cnaass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengrot
Jag ger den här tråden fem minuter. Nån som vill slå vad?

Jag tror på 10,
2008-08-30, 12:24
Medlem
Nalin_Pekguls avatar
En kurd är en kurd. Kurder är en ivriga små ting.
2008-08-30, 12:34
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cnaas
Jag tror på 10,
Ja, jag vann i alla fall inte. Jag är besviken
2008-08-30, 12:48
Medlem
Nalin_Pekguls avatar
Att inte begå sexövergrepp för en kurd är svårt precis som det är svårt för en varg att avstå från att äta kött. Det sitter i de mörka generna.
Senast redigerad av Nalin_Pekgul 2008-08-30 kl. 12:57.
2008-08-30, 13:09
Medlem
judaass avatar
Han våldtog mig på en bra stund av mitt liv när jag såg hans senaste show. Fyfan va sämst han är säger jag bara.. skandal hur dåliga många av hans "skämt" var.
2008-08-30, 13:35
Medlem
Dr.Gurkas avatar
Vad som är intressant är varför svt hyr denna våldtäktsman? Tydligen om man är blatte och är våldtäktsman så är det helt ok enligt mediavänstern. Normalt sett kan inte en fd. våldtäktsman få mediautrymme som komiker.
2008-08-30, 13:58
Medlem
Brookuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Gurka
Vad som är intressant är varför svt hyr denna våldtäktsman? Tydligen om man är blatte och är våldtäktsman så är det helt ok enligt mediavänstern. Normalt sett kan inte en fd. våldtäktsman få mediautrymme som komiker.
Förmodar att han gjort det mot en vit. Mediavänstern verkar ha en våt fantasi om att alla vita ska tvångsberikas (utom dom själva såklart) och ser därför honom som en hjälte.
Precis som Nalin sa så kan han i all evighet inte förneka sitt genetiska arv. Mörkermännen kommer ur garderoben förr eller senare
2008-08-30, 14:16
Medlem
CallPonDems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zobban

Patetisk tråd...Lås!!!
2008-08-30, 14:21
Medlem
Imirons avatar
Okej. Får vi se något riktigt bevis här snart? Det här är ju helt värdelöst. Man kan inte utgå ifrån att han är dömd för sexuellt övergrepp bara för att han är kurd. Det ökar kanske risken, men en majoritet av alla utomeuropeiska invandrare är inte ens misstänka för någon from av brott. Detta fastslår BRÅs undersökning från 2005.
http://www.bra.se/extra/faq/?module_...&category_id=0

Jag gissar på att det rör sig om ett skämt, då jag inte tror att SVT skulle anställa en person som blivit dömd för våldtäkt.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in