2008-08-30, 14:22
Medlem
Störde mig så jävligt mycket på hur många gånger han sa "jag svär på gud"..
2008-08-30, 14:25
Medlem
Meyer_Lanskys avatar
Vi tar det långsamt, så att TS hänger med.
S-Ö-K.

https://www.flashback.org/showthread.php?t=383414
2008-08-30, 15:33
Medlem
Nalin_Pekguls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imiron
Okej. Får vi se något riktigt bevis här snart? Det här är ju helt värdelöst. Man kan inte utgå ifrån att han är dömd för sexuellt övergrepp bara för att han är kurd. Det ökar kanske risken, men en majoritet av alla utomeuropeiska invandrare är inte ens misstänka för någon from av brott. Detta fastslår BRÅs undersökning från 2005.
http://www.bra.se/extra/faq/?module_...&category_id=0

Jag gissar på att det rör sig om ett skämt, då jag inte tror att SVT skulle anställa en person som blivit dömd för våldtäkt.

Att en majoritet inte är dömda för brott är ett faktum som stämmer på alla folkgrupper och etniciteter. Tom zigenare och somalier. Vad har detta har med kurders benägenhet till ofrivilligt överaskningssex att göra?

Att en majoritet inte är misstänkta eller dömda betyder naturligtvis inte att de inte är våldtäktsmän. En duktig våldtäktsman åker naturligtvis inte fast. Hur många som är faktiska våldtäktsmän får man göra ett eget personligt antagande på.
Senast redigerad av Nalin_Pekgul 2008-08-30 kl. 15:38.
2008-08-30, 15:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Gurka
Vad som är intressant är varför svt hyr denna våldtäktsman? Tydligen om man är blatte och är våldtäktsman så är det helt ok enligt mediavänstern. Normalt sett kan inte en fd. våldtäktsman få mediautrymme som komiker.

svt hyr allt som går att hyra för att tjäna pengar
2008-08-30, 16:45
Medlem
TheEagle123s avatar
Vem fan trodde att han INTE var dömd till något brott... >_>
2008-08-30, 16:46
Medlem
Erk Swedes avatar
Tja

Citat:
Ursprungligen postat av Imiron
Okej. Får vi se något riktigt bevis här snart? Det här är ju helt värdelöst. Man kan inte utgå ifrån att han är dömd för sexuellt övergrepp bara för att han är kurd. Det ökar kanske risken, men en majoritet av alla utomeuropeiska invandrare är inte ens misstänka för någon from av brott. Detta fastslår BRÅs undersökning från 2005.
http://www.bra.se/extra/faq/?module_...&category_id=0

Jag gissar på att det rör sig om ett skämt, då jag inte tror att SVT skulle anställa en person som blivit dömd för våldtäkt.

Här är väl övergreppet ifråga..
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article421267.ab
idiotbruden hade väl följt med Shan ,men när han skulle dela henne med en kompis försökte hon dra sig ur,men nej fattar inte från den delen av världen.
Men denna fascination för gangbang som blattar har?,är det bögar hela bunten?
2008-08-30, 17:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zobban
jag hyrde igår en dvd från videomix med komikern kurden shan atci han berättar själv att han va dömd för sexuellt våldäkt , den finns också att tanka från TPB .min frågeställning finns de nån invnadrare som är inte dömd för sexuellt förfal
1) Finns det icke sexuella våldtäkter?
2) Jag förstår inte riktigt här. Är det sexuellt förtal vi pratar om eller sexuella övergrepp?
3) Du medger alltså att du själv är dömd för sexuellt förtal/övergrepp, med tanke på att du själv är "invnadrare"?
4) Hur fan kan du inte vara bannad än??
2008-08-30, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erk Swede
Men denna fascination för gangbang som blattar har?,är det bögar hela bunten?
I mellanöstern delar du med dig, har du ett paket cigaretter så måste du bjuda kompisarna, detsamma gäller om du fått tag på en brud.
Citat:
Ursprungligen postat av OGOL
Våldtäkter handlar om makt. Har du inte läst genusteori?
2008-08-30, 17:19
Medlem
CallPonDems avatar
1) Patetiskt att påstå att alla invandrare är dömda för sexbrott.
2) Sen när har alla "blattar" en facination för gangbang?
3) Vi "blattar" är inte mer bögar än ngn annan.
4) Varför är inte denna tråd låst ännu?
2008-08-30, 17:26
Medlem
Nemesis(SM)s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zobban
jag hyrde igår en dvd från videomix med komikern kurden shan atci han berättar själv att han va dömd för sexuellt våldäkt , den finns också att tanka från TPB .min frågeställning finns de nån invnadrare som är inte dömd för sexuellt förfal

Låt oss vända på stekten. Finns det nån svensk som är inte dömd för sexuellt brott mot barn.
En fråga till TS men tanke hur många berikare som finns i sverige så borde han träffat åtminstone några invandrare me civilkurage lr så r det myt som svävar här på FB om att kryllar av "sandnegrer" o "musslor"
2008-08-30, 17:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OGOL
2) Jag förstår inte riktigt här. Är det sexuellt förtal vi pratar om eller sexuella övergrepp?
3) Du medger alltså att du själv är dömd för sexuellt förtal/övergrepp, med tanke på att du själv är "invnadrare"?
4) Hur fan kan du inte vara bannad än??
Citat:
Ursprungligen postat av CallPonDem
1) Patetiskt att påstå att alla invandrare är dömda för sexbrott.
2) Sen när har alla "blattar" en facination för gangbang?
3) Vi "blattar" är inte mer bögar än ngn annan.
4) Varför är inte denna tråd låst ännu?
Vafan? Lite kreativitet här tack.
2008-08-30, 18:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Meyer_Lansky
Vi tar det långsamt, så att TS hänger med.
S-Ö-K.

https://www.flashback.org/showthread.php?t=383414
Då var han ju alltså våldtäktsman? Har inte ni som hackat på TS gjort bort er då eller har jag missuppfattat det hela?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in