Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2003-12-24, 01:18
Medlem
H.E.L.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urban U
Varför håller du på att skriva en massa flabb som saknar mening och intresse? Jag syftar på ditt inlägg i tråden
http://www2.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=99850

Om du fortsätter med samma stil så kommer du att bli bannad. Håll en god ton i dina inlägg och kom ihåg att skriva något vettigt.

Ja säger då bara det... Banna mig gärna en vecka för jag drar till Cran canaria imorgon o kör urban exploablabla på 16åringar istället.... Kan ni sitta i era tunnelbanor

skämt o sido. Får man inte ens visa sin ilska för en dålig dokumentär av tv3? Ni som såg den borde veta vad jag pratar om. Filma mörker e föga intressant. Vet inte om Moderatorn själv irrar omkring i mörker o därför tycker jag va elak... men lite jävla reson måste ju en moderator ha.

god jul på er andra.
2003-12-24, 01:29
Medlem
De Larges avatar
Vem fan är Urban U med 65 posts och mindre än en månads medlemskap? Tar ni in vem som helst som moderator?

http://www2.flashback.info/scandinavia/member.php?u=60831

Mycket felaktig varning också.
2003-12-24, 01:31
Medlem
Afonsos avatar
Laam varning...

Har du editerat bort något efter varningen?
2003-12-24, 01:32
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Vem fan är Urban U med 65 posts och mindre än en månads medlemskap? Tar ni in vem som helst som moderator?

http://www2.flashback.info/scandinavia/member.php?u=60831

Mycket felaktig varning också.

De large..hade du hängt med på forumet hade du inte varit så förvirrad.....letate lite så inser du vem urban u är
2003-12-24, 01:32
Medlem
H.E.L.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afonso
Laam varning...

Har du editerat bort något efter varningen?

inte ett skit. e väl någon som citerat mig eller?

ok... la till ett s vid felstavning...
2003-12-24, 01:35
Medlem
Mr_Crowleys avatar
Jo, det var en som citerade dig innan du editade.

/Johan
2003-12-24, 01:45
Medlem
H.E.L.s avatar
jaja.. skit samma. Ni får ha det så gott. Håller mig härifrån 1v nu om jag inte hittar ett internetcafé i playa de Inglés.

Afonso. välkommen till malmö

God Jul O gott nytt!
2003-12-24, 14:07
Medlem
Schaffers avatar
Den ena tyckte att dokumentären var bra och den andre att den var dålig. Negativ kritik är oftast inte meningen att den ska vara inlindad i bomull.

Vem fan är Urban U?

/Schaffer
2003-12-24, 16:28
Medlem
Boogaloos avatar
Urban U = LordSkalman, eller?
2003-12-24, 16:38
Medlem
dots avatar
Dra på trissor! Om inte H.E.L. editerat bort en massa så förstår jag verkligen inte kritiken från Urban U. Lägg av...

God jul! Glöm inte titta på Karl-Bertil Jonssons julafton kl 19.
2006-03-22, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H.E.L.
Herregud jag blev varnad för detta!

Ja säger då bara det... Banna mig gärna en vecka för jag drar till Cran canaria imorgon o kör urban exploablabla på 16åringar istället.... Kan ni sitta i era tunnelbanor

skämt o sido. Får man inte ens visa sin ilska för en dålig dokumentär av tv3? Ni som såg den borde veta vad jag pratar om. Filma mörker e föga intressant. Vet inte om Moderatorn själv irrar omkring i mörker o därför tycker jag va elak... men lite jävla reson måste ju en moderator ha.

god jul på er andra.
Det verkar vara lite väl hårt tycker jag också!
2006-03-22, 18:31
Medlem
Baalzamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .LA.
Det verkar vara lite väl hårt tycker jag också!

Vad bra att du lyfte en 2,5 år gammal tråd för att berätta det, tänk om vi hade missat din åsikt i denna fråga...
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in