2010-08-13, 01:34
Medlem
Equi011s avatar
sub och livets fina sidor (L)
Citera
2010-08-17, 02:12
Medlem
Alvaros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Equi011
sub och livets fina sidor (L)

sub, livet enda fina sida.
Citera
2010-08-17, 03:03
Medlem
Slimrizzlas avatar
Gillade "rusrapporten" väldigt mycket. Kan inte kalla det en rusrapport direkt eftersom det var mycket mer skrivande om ditt liv än ruset iaf så var den bra skriven. Den var väldigt interessant att läsa ger den 4/5.
Citera
2010-09-01, 10:25
Medlem
flohult1s avatar
Detta underbara Sub.

Minns själv första ggn jag provade, livrädd var jag eftersom jag aldrig provat ngt annat än alkohol. En tunn tunn lina var min första tripp. Värmen spred sig skönt i kroppen, gallan drog ihop sig och jag ville spy, men det gick över på nolltid. Men oj vad det kliades på huden, det var som en orgasm att ligga med en hårborste och gno på hela kroppen natten igenom- haha. Vilka tokerier. Att det kan vara så skönt att klia sig !! Kliet på näsan och ansiktet ej heller att förglömma, varvat med att sitta och killa sig själv i ansiktet som en jäla dåre- hehe. Underbara tider! Och oj vad pigg man kände sig, social och glad, promenader fick en ny innebörd och promenaderna blev långa och många i det fina vädret som jag hade turen att ha just då. På den tiden var det dyrt, hugaligen, 550 spänn för en enda åtta, men oj va roligt och skönt man hade i ett par dagar på den enda. Numera räcker det inte ens med tre och man kommer aldrig upp i den sköna känslan igen tyvärr. Man måste nog hålla uppe i kanske tre veckor innan man får liknande effekt igen. Tack för din berättelse, jag fick värsta nostalgitrippen
Citera
2011-09-20, 22:05
Medlem
Så otroligt jävla bra skrivet, MYCKET creds till dig! Jag tror inte jag besitter samma intelligens som du gör men jag kan känna igen mig i det du skriver. Jag själv var väldigt emot att bruka droger men bestämde mig också för att prova innan jag dömde.

Jag har nu brukat droger i flertalet år utan att ha hamnat i något beroende, jag tror eller snarare vet att har man den stora respekten man SKA ha för droger så klarar man sig fint.. Man låter helt enkelt inte drogen ta över en. Ska bruka Subutex nasalt imorgon och denna rapporten gjorde mig grymt sugen, nästan som ett litet barn på julafton

Tackar för att du finns, det behövs fler som dig!
Citera
2011-09-20, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flohult1
Detta underbara Sub.

Minns själv första ggn jag provade, livrädd var jag eftersom jag aldrig provat ngt annat än alkohol. En tunn tunn lina var min första tripp. Värmen spred sig skönt i kroppen, gallan drog ihop sig och jag ville spy, men det gick över på nolltid. Men oj vad det kliades på huden, det var som en orgasm att ligga med en hårborste och gno på hela kroppen natten igenom- haha. Vilka tokerier. Att det kan vara så skönt att klia sig !! Kliet på näsan och ansiktet ej heller att förglömma, varvat med att sitta och killa sig själv i ansiktet som en jäla dåre- hehe. Underbara tider! Och oj vad pigg man kände sig, social och glad, promenader fick en ny innebörd och promenaderna blev långa och många i det fina vädret som jag hade turen att ha just då. På den tiden var det dyrt, hugaligen, 550 spänn för en enda åtta, men oj va roligt och skönt man hade i ett par dagar på den enda. Numera räcker det inte ens med tre och man kommer aldrig upp i den sköna känslan igen tyvärr. Man måste nog hålla uppe i kanske tre veckor innan man får liknande effekt igen. Tack för din berättelse, jag fick värsta nostalgitrippen

Härligt beskrivet, sitter och skriver med ett stort "smajl" men blev fundersam över en sak. Menar inte att vara någon moralpolis, men betalade du 550:- för en åtta subutex? Det låter sjukligt överkill. Jag har aldrig haft någon bättre koll på priser, men aldrig behövt betala mer än 200 kr för en åtta!

Hoppas allt är bra med dig annars, subutex älskare någonstans i världen.
Citera
2011-10-24, 20:42
Medlem
Intressant läsning
Citera
2011-10-25, 15:31
Medlem
Jäkligt bra berättelse ! Tack och bock
Citera
2011-12-02, 11:08
Medlem
Long-John-Silvers avatar
Ovanligt välskrivet för att vara Flashback. Skönt att slippa särskrivningar, stavfel och allmän röra i texten man läser. Är jag den enda som tänker att det kanske inte är en höjdaridé ändå att prova Subutex? Att det känns fantastiskt första gångerna är väl snarare ett problem än en anledning att omvärdera sin syn på droger? Självklart känns det skitbra i början. Som att kissa i byxorna när det är kallt ute, varmt och skönt i början men kallt och jobbigt efteråt. Jag ger en fyra till texten just för att den är välskriven.
Senast redigerad av Long-John-Silver 2011-12-02 kl. 11:34.
Citera
2011-12-02, 16:52
Medlem
gavlips avatar
Om några år så kanske du kommer önska att du hållit dig till frikyrkan.
Citera
2012-07-16, 20:33
Medlem
papaversomniferums avatar
Lite lite fokus på ruset, som du själv säger, men overall bra skrivet!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in