2009-09-08, 19:27
Medlem
Jag har ett problem med min dator, det fungerade prima fram tills för några timmar sen, då stog det att något program avslutat oväntat och datorn behövde startas om, jag har fått det även igår, så det är väl lugnt tänkte jag, då jag hade tänkt att blåsa rent hela datorn imorgon efter jag sparat undan allt vettigt.

Men nu är det så att jag inte kommer så värst långt längre, jag startar upp datorn, grafikkort, windows och allt laddar igång, och precis innan man kommer till inloggningsgrejen så blir det svart, man ser musen och kan röra den men inget mer.

Någon som har en aning?

EDIT: Såg precis mallarna, jag ska försöka få reda på info så fort som möjligt om vad som finns i burken ifall det är till någon nytta.
Citera
2009-09-08, 19:49
Medlem
abdituss avatar
funkar felsäkert läge?

har du gjort något speciellt innan den börja knasa? installera nya program, porrsurfat extra mycket etc?
Citera
2009-09-08, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abditus
funkar felsäkert läge?

har du gjort något speciellt innan den börja knasa? installera nya program, porrsurfat extra mycket etc?
Jag ska kolla om jag får igång felsäkert läge.

Jag har inte gjort något speciellt och jag har inte installerat något nytt eller laddat ner något de senaste två-tre veckorna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in