2009-09-08, 03:44
Medlem
Crawzs avatar
Hiho!

En polare gav mig en länk på msn, och utan att tänka mig för tryckte jag på den, och ja, you guessed it, det var en streamad porrfilm. Nu till min fråga, sitter på mammas jobbdator (som är en MAC, obviously) använder senaste Firefox, och jag vill fråga er hur jag tar bort alla, och då menar jag alla spår av att jag någonsin vart inne på sidan.

Antar att Tools->Clear Recent History inte hjälper? Vet inte om det finns ett register på MAC där skit kan sparas, kan egentligen inte alls mycket om MAC, så all hjälp uppskattas, och det snabbt! Hon ska till jobbet om 3 timmar...
Citera
2009-09-08, 04:53
Medlem
vet inte om det tar bort allt och om det fungerar på mac men testa ccleaner? tar bort mkt saker iaf
Citera
2009-09-08, 05:36
Medlem
Hammarn-84s avatar
undrar samma försökt att rensa med ccleaner och andra prog som rensat FF förut men inte nu
vart så less och arg så ominstallerade hela skiten och då försvann det kom fram en ruta med där det stod nåt rensa ut alla historik kommer inte ihåg
doc var det på PC
fattar inte varför dom har tagit bort där man rensade alla förut
Citera
2009-09-08, 06:21
Medlem
smurfehs avatar
Det räcker för att en normalanvändare inte ska luska fram information. Annars kan du kolla: ~/Library/Caches/Firefox

Oj, CCleaner... Det var länge sen man använde. Aldrig behövt sådant crap sen jag konverterade till OS X
Senast redigerad av smurfeh 2009-09-08 kl. 06:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in